Bekijk originele versie : wie zal het EK winnen????!!!!
hee :D
wie denken jullie dat het EK gaat winnen.???????? :rolleyes:
:zwaai:
luisvuitton
26-04-2004, 17:54
is niet zo moeilijk he, het best op elkaar ingespeelde team is frankrijk, dit jaar met saha erbij, henry is in vorm en zidane ja :rolleyes:
ja komt goed inshallah, franca :D
the_utrechter
26-04-2004, 18:57
frankrijk
ik denk marokko maar dat weet ik niet zeker
Mohktari_girl16
26-04-2004, 19:04
Inshallah Marokko :D
DanGamocroGirl
26-04-2004, 19:18
Frankrijk!!!!
Als je zulke spelers hebt zoals: Zidane, Trezeguet, Henry, pires, Desailly ect. dan zit je goed
amstermoro
26-04-2004, 19:48
hahaha desailly had je gezien hoe hij speelde tegen newcastle nee hij hoort niet in dat rijtje thuis
Frankrijk zou ook wel ff de wereldtitel in 2002 in de wacht slepen. Nee, dat elftalletje is over the top. Heel chauvinistisch heb ik op Oranje gestemd, maar eigenlijk verwacht ik dat ook niet echt.
Frankrijk zou ook wel ff de wereldtitel in 2002 in de wacht slepen. Nee, dat elftalletje is over the top. Heel chauvinistisch heb ik op Oranje gestemd, maar eigenlijk verwacht ik dat ook niet echt.
luisvuitton
26-04-2004, 20:00
Origineel gepost door amstermoro
hahaha desailly had je gezien hoe hij speelde tegen newcastle nee hij hoort niet in dat rijtje thuis
hahaha boeit niet, ze heeft wel gelijk het is een goede speler samen met thuram, als je hun ziet spelen, het is een magisch team :o
maar nee jullie hebben gelijk man marokko gaat het EK winnen of misschien verrast somalie ons wel :rolleyes:
luisvuitton
26-04-2004, 20:03
Origineel gepost door Junkie
ik denk dat als je het 1 x zegt iedereen wel begrijpt wat je zegt :rolleyes:
ik hoop frankrijk maar ik denk dat portegal wordt
DanGamocroGirl
26-04-2004, 20:12
Origineel gepost door amstermoro
Ja zeker wel! Desailly is een zeer ervare verdediger.
Je praat nu alleen maar over Newcastle, maar heb je andere duels gezien..? Kom op dan zie je wel dat hij een hele belangrijke speler is en dus een belangrijke rol speelt.. zowel bij het nationaal team als in Chelsea
luisvuitton ;)
worldman
26-04-2004, 21:08
Origineel gepost door DanGamocroGirl
Frankrijk!!!!
Als je zulke spelers hebt zoals: Zidane, Trezeguet, Henry, pires, Desailly ect. dan zit je goed
grote namen zeggen tegenwoordig niets meer! de bal is rond.
Lil_Saida
27-04-2004, 00:10
Ik denk niet dat Fr. de Ek zal winnen, bij de laatse WK kwamen ze ook niet erg ver...
Ik denk eerder dat Portugal, Italiƫ of Spanje zal gaan winnen...
peace :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.