Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vriendelijkheid......

Pagina's : [1] 2

LZN
08-11-2002, 16:07

Salaam allemaal, Gisterenavond was ik rustig de topics aan t lezen op yasmina en ik besloot me aan te melden. Bij het profiel voelde ik er niet veel voor om mijn levensverhaal te vermelden en heb ik dus een hoop onzin ingevuld. Vol verwachting kruip ik vandaag weer achter mijn computertje om lekker mee te discusieeren aan een zinnig onderwerp, valt mijn mond open van verbazing. Ik had t volgend mailtje ontvangen; zielig wat heb jij een zielig profiel opgegeven! met je ongelofelijk veel en domme student bah bah domme kip ik zat echt met mijn mond vol tanden, wat een warm welkom op Yasmina. Het niveau is hier zo hoog dat men zonder dat men ooit met iemand heeft gesproken kan bepalen of men al dan niet intelligent is. Zegt dat iets over mijn intelligentie of iets over dat van de persoon die het geschreven heeft??????????????????????????? Maar ik verlaag me niet tot dat niveau en zal dus de naam van die persoon niet vermelden. Ik blijf netjes. Toch bedank ik voor het warme onthaal. een groet.

Onslaught
08-11-2002, 16:09
hahahahahhahah:d he meid geloof me er zijn heeeeel veel van zulke hierzo, maaaaaaaaaaaaaar er zijn ook gode en toffe geloof me :D

Letizia
08-11-2002, 16:10
Origineel gepost door Lievefemale21 Salaam allemaal, Gisterenavond was ik rustig de topics aan t lezen op yasmina en ik besloot me aan te melden. Bij het profiel voelde ik er niet veel voor om mijn levensverhaal te vermelden en heb ik dus een hoop onzin ingevuld. Vol verwachting kruip ik vandaag weer achter mijn computertje om lekker mee te discusieeren aan een zinnig onderwerp, valt mijn mond open van verbazing. Ik had t volgend mailtje ontvangen; zielig wat heb jij een zielig profiel opgegeven! met je ongelofelijk veel en domme student bah bah domme kip ik zat echt met mijn mond vol tanden, wat een warm welkom op Yasmina. Het niveau is hier zo hoog dat men zonder dat men ooit met iemand heeft gesproken kan bepalen of men al dan niet intelligent is. Zegt dat iets over mijn intelligentie of iets over dat van de persoon die het geschreven heeft??????????????????????????? Maar ik verlaag me niet tot dat niveau en zal dus de naam van die persoon niet vermelden. Ik blijf netjes. Toch bedank ik voor het warme onthaal. een groet LieveFemale Laat je niet ontmoedigen door hen die jou zomaar beoordelen. Bij deze een warm welkom !!! Welkom meid :p :zwaai: veel liefs beslama!

soumaya1
08-11-2002, 16:12
Origineel gepost door Lievefemale21 Salaam allemaal, Gisterenavond was ik rustig de topics aan t lezen op yasmina en ik besloot me aan te melden. Bij het profiel voelde ik er niet veel voor om mijn levensverhaal te vermelden en heb ik dus een hoop onzin ingevuld. Vol verwachting kruip ik vandaag weer achter mijn computertje om lekker mee te discusieeren aan een zinnig onderwerp, valt mijn mond open van verbazing. Ik had t volgend mailtje ontvangen; zielig wat heb jij een zielig profiel opgegeven! met je ongelofelijk veel en domme student bah bah domme kip ik zat echt met mijn mond vol tanden, wat een warm welkom op Yasmina. Het niveau is hier zo hoog dat men zonder dat men ooit met iemand heeft gesproken kan bepalen of men al dan niet intelligent is. Zegt dat iets over mijn intelligentie of iets over dat van de persoon die het geschreven heeft??????????????????????????? Maar ik verlaag me niet tot dat niveau en zal dus de naam van die persoon niet vermelden. Ik blijf netjes. Toch bedank ik voor het warme onthaal. een groet niks van aantrekken,!!!! en vooral hier op yasmina zal je heel vaak mensen tegenkomen, die wat minder vriendelijk zijn!!!! in ieder geval heet ik je welkom!! bij onze yasminafamilie, en veel plezier!!!!! :D :D

maghrabia82
08-11-2002, 16:13

meid , je moet je er niet zoveel van aantrekke.Zulke types zijn er altijd en overal.Mensen oordelen snel,ik bedoel het is je eigen beslissing .Je mag zelf weten of je je wilt indentificeren of niet. In iedergeval veel plezier hier.. maghrabia82

BENTGHATAR
08-11-2002, 16:16
ach niks van aantrekken joh maar marhaba bik fi familie djalna

GekkeTurk
08-11-2002, 16:16
Laat Die mensen Die hebben geen leven die komen op een forum om alles te verzieken je weet tog hoe die mensen zijn maarja bij deze WILKOMMEN WELKOM WELCOME HOSGELDIN en in het marokaans weet ik het niet thalla :zwaai:

Onslaught
08-11-2002, 21:31
hahahahhaha zo hoort het ook meid:D:D:D

soumaya1
08-11-2002, 21:31
nou gelukkig, want je bent welkom meid!!

7eloua
08-11-2002, 21:42
come join the clan you will enjoy it here hey er zijn inderdaad nog meer van die weirdo´s hier, (ikke niet hoor :D ) maar welkom en doe alsof je thuis bent ;)

tha_lady
08-11-2002, 21:46
hahahah die gene is gewoon zielig!! laterZ :blauwkus:

Boyfriend
08-11-2002, 21:51
Origineel gepost door Lievefemale21 Salaam allemaal, Gisterenavond was ik rustig de topics aan t lezen op yasmina en ik besloot me aan te melden. Bij het profiel voelde ik er niet veel voor om mijn levensverhaal te vermelden en heb ik dus een hoop onzin ingevuld. Vol verwachting kruip ik vandaag weer achter mijn computertje om lekker mee te discusieeren aan een zinnig onderwerp, valt mijn mond open van verbazing. Ik had t volgend mailtje ontvangen; zielig wat heb jij een zielig profiel opgegeven! met je ongelofelijk veel en domme student bah bah domme kip ik zat echt met mijn mond vol tanden, wat een warm welkom op Yasmina. Het niveau is hier zo hoog dat men zonder dat men ooit met iemand heeft gesproken kan bepalen of men al dan niet intelligent is. Zegt dat iets over mijn intelligentie of iets over dat van de persoon die het geschreven heeft??????????????????????????? Maar ik verlaag me niet tot dat niveau en zal dus de naam van die persoon niet vermelden. Ik blijf netjes. Toch bedank ik voor het warme onthaal. een groet OCHARME TOCHHHHHHHHHH :( VAN HARTE WELKOM LIEVEFEMALE :D http://www.dancemaniacs.nl/welkom/images/159654.gif

Boyfriend
08-11-2002, 21:52
WE SHALL TAKE CARE OF YOUUUUUUUUUU :D http://home.hccnet.nl/e.daas/poeh/welkom.jpg

camjo
08-11-2002, 21:53
Origineel gepost door Lievefemale21 Salaam allemaal, Gisterenavond was ik rustig de topics aan t lezen op yasmina en ik besloot me aan te melden. Bij het profiel voelde ik er niet veel voor om mijn levensverhaal te vermelden en heb ik dus een hoop onzin ingevuld. Vol verwachting kruip ik vandaag weer achter mijn computertje om lekker mee te discusieeren aan een zinnig onderwerp, valt mijn mond open van verbazing. Ik had t volgend mailtje ontvangen; zielig wat heb jij een zielig profiel opgegeven! met je ongelofelijk veel en domme student bah bah domme kip ik zat echt met mijn mond vol tanden, wat een warm welkom op Yasmina. Het niveau is hier zo hoog dat men zonder dat men ooit met iemand heeft gesproken kan bepalen of men al dan niet intelligent is. Zegt dat iets over mijn intelligentie of iets over dat van de persoon die het geschreven heeft??????????????????????????? Maar ik verlaag me niet tot dat niveau en zal dus de naam van die persoon niet vermelden. Ik blijf netjes. Toch bedank ik voor het warme onthaal. een groet Welkom.. Men leert elke dag bij..zowel goede als slechte zaken.. Ik wens je veel succes..

Boyfriend
08-11-2002, 23:27

[QUOTE]Origineel gepost door Kadir [B] er zitten wel een paar sukkels, zoals Boyfriend:D over vriendelijkheid gesproken :kwaad: en ik die op jou heeft gestemd a lehmaar domuz sir tegra alegra :D krippa anderstalig

Pagina's : [1] 2