Bekijk originele versie : Nederlanders vermoorde derde Irakees!
Ik ben blij dat ik geen Hollander ben, maar een allochtoon. Ik distantieer mij van Nederlanders.
Broeders en zusters. Zondagmiddag heeft een Nederlandse Marinier een Arabier vermoord en in zijn gezicht geschoten. Zie bericht in Telegraaf. Op Al Jazeera sprak men dat de vermoorde Irakees in zijn gezicht geschoten was door een Hollander, maar in de telegraaf lees je dit niet.
Ik heb zin om een wapen te kopen en op een willekeurige kanker kufar te schieten. Dit is de derde Irakees al die door Nederlanders in de naam van de kanker kroon is vermoord.
Ik haat Hollanders :kwaad: !.
Palestina4live
26-04-2004, 17:36
Ja joh, als het een Islamiet of Marokkaan was geweest die een Hollander of een ander kufar had vermoord. Dan stond er met koeie letters op de voorpagina: Marokkaanse Moslim Extremist vermoord man!!!
Typisch he.. :rolleyes: :jammer:
__WoMaNpOwEr__
26-04-2004, 17:39
Dat is dus echt iets waar ik me aan kan ergeren, zodra het een buitenlander is..in koeienletters staat het er, dan kunnen ze de allochtonen weer lekker zwart maken:jammer:....
Maar doen zij zelf iets verkeerds, dan verbergen ze het...:kwaad:
amazigharifi
26-04-2004, 17:41
Origineel gepost door Devante
Ik ben blij dat ik geen Hollander ben, maar een allochtoon. Ik distantieer mij van Nederlanders.
Broeders en zusters. Zondagmiddag heeft een Nederlandse Marinier een Arabier vermoord en in zijn gezicht geschoten. Zie bericht in Telegraaf. Op Al Jazeera sprak men dat de vermoorde Irakees in zijn gezicht geschoten was door een Hollander, maar in de telegraaf lees je dit niet.
Ik heb zin om een wapen te kopen en op een willekeurige kanker kufar te schieten. Dit is de derde Irakees al die door Nederlanders in de naam van de kanker kroon is vermoord.
Ik haat Hollanders :kwaad: !
:goedzo:
nour_el_imen_
26-04-2004, 17:48
Hollanders zijn een stelletje hypocrieten............
Origineel gepost door nour_el_imen_
Hollanders zijn een stelletje hypocrieten............ alle hollanders of alleen de journalisten.
nour_el_imen_
26-04-2004, 17:57
Origineel gepost door a3ir
alle hollanders of alleen de journalisten.
de meeste..............
die zijn hypocrieten en ook nog eens schijnheilig............
ik walg van zulke mensen..............
worldman
26-04-2004, 21:14
ach jahhhhhhhh wat maakt het uit,
nederland heeft al getekend voor een aanslag.
zon klein land met een grote mond, effe het mondje dicht ritsen denkt binladen nu
Khanoussi
26-04-2004, 21:19
Origineel gepost door worldman
ach jahhhhhhhh wat maakt het uit,
nederland heeft al getekend voor een aanslag.
zon klein land met een grote mond, effe het mondje dicht ritsen denkt binladen nu
tot dat iemand uit je eigen familie of vriendenkring om het leven komt door een aanslag in Nederland , lijkt wel of je hoopt op een aanslag in Nederland
worldman
26-04-2004, 22:10
Origineel gepost door Khanoussi
tot dat iemand uit je eigen familie of vriendenkring om het leven komt door een aanslag in Nederland , lijkt wel of je hoopt op een aanslag in Nederland
en die 3 iraKezen die vermoordt zijn , zijn dat niet me familie??
wat maakt mij zo bijzonder dan hun , we zijn het zelfde!!!!!
denk je dat die kut hollanders uit zelf verdediging die irakezen hebben vermoordt!!!!!!!!
nee dus.
daar slacht partijen.............. hier ook slacht partijen.
Origineel gepost door Devante
Ik haat Hollanders :kwaad: !
Nogal hypocriet.
De amerikanen schieten zo ongeveer iedere dag een Irakees dood, dus in vergelijking doen wij het prima. Dat de man dood is geschoten is betreurenswaardig maar was het niet zo dat hij op een grenspost inreed?
Dat een burger sterft is jammer, maar probeer het wel in perspectief te zien....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.