Bekijk originele versie : Ongesteld
xriffiax
25-05-2009, 21:51
De pijn, je kan er gewoon maar niet aan wennen!!
Oef wij vrouwen hebben het maar moeilijk.
Maar Elhamdoulilah:o
d_hoceimagirl
25-05-2009, 22:20
jah joh die pijn is gewoon zo erg....wollah krijg altijd 2 dagen lang zo erge buikpijn alleen maar huilen en in bed liggen....maar jah we kunnen er niks aan doen.....maar jah hmdl
NNajatBB
25-05-2009, 22:28
:jammer: Pff en het ergste is nog niets helpt, tenminste bij mij niet. Gewoon eerste 2 dagen hard lijden elke keer weer.
d_hoceimagirl
25-05-2009, 22:29
:jammer: Pff en het ergste is nog niets helpt, tenminste bij mij niet. Gewoon eerste 2 dagen hard lijden elke keer weer.
jah he niks helpt het is zo verrot joh.
Royal_Princess
25-05-2009, 22:35
Gebruiken jullie geen Aleve? Te koop bij de Kruidvat en speciaal voor menstruatiepijnen!!
Het is een wondermiddel voor mij..Normaal gesproken heb ik er ook enorme last van ...2 dagen van tevoren enorme pijn..maar als je 1 pilletje inneemt van Aleve dan verdwijnt sobhanallah alless in 15 minuten tijd gewoon!! Alsof er helemaal niets aan de hand is..
Ik raad het iedereen aan!
xxxx
NNajatBB
25-05-2009, 22:37
Gebruiken jullie geen Aleve? Te koop bij de Kruidvat en speciaal voor menstruatiepijnen!!
Het is een wondermiddel voor mij..Normaal gesproken heb ik er ook enorme last van ...2 dagen van tevoren enorme pijn..maar als je 1 pilletje inneemt van Aleve dan verdwijnt sobhanallah alless in 15 minuten tijd gewoon!! Alsof er helemaal niets aan de hand is..
Ik raad het iedereen aan!
xxxx
Oh dat word dan gelijk aanschaffen, Thanks!
Royal_Princess
25-05-2009, 22:41
You're welcome!!
Het kost iets van de 5,50 euries en er ziten 20 stuks in ..
Dan heb je zeker wat!!
ALEVE FEMINAX RULESSSSSSSS ... het wondermiddel gwn!!
no pain anymore..
Royal_Princess
25-05-2009, 22:42
Aleve Feminax helpt tegen menstruatiepijn, ik voel binnen 10 minuten al dat de pijn wegvloeit.
Misschien dat jullie het kunnen uitproberen. Succes ermee. :goedzo:
Preciessss:goedzo:
Ik heb het altijd in me tas zitten ..je weet maar nooit wanneer die pijn op komt dagen:maf2:
Royal_Princess
25-05-2009, 22:50
Haha, toevallig. Ik zag je reactie pas nadat ik de mijne had geplaatst. :hihi:
Ik heb 'm ook altijd bij me, een wonderpilletje.
Hahaa ja he.. :)
Ik was een keer op werk overdags en voelde enorme buikpijn en was echt van plan om naar huis te gaan.. De pijn is namelijk echt onverdraaglijk.. Daarop bood een turkse collega mij Aleve Feminax aan en gelijk nadat ik het had ingenomen was gewoon alles binnen een kwartier weg!!!
Toen ik klaar was met werken ben ik gelijk naar de Kruidvat geracet om zelf een doosje ervan aan te schaffen en sindsdien is het mijn wondermiddel!:maf:
xriffiax
25-05-2009, 23:12
Oké dan, dan ga ik het wonderpil morgen ook aanschaffen.
Thanks lady's:sjans:
Voor de gene die zo het bedje gaan bezoeken. Slaap lekker.
Da3wah_Najdiyah
25-05-2009, 23:29
Wat erg helpt (maar wel verschrikkelijk VIES is), is een eetlepel komijn eten (met een glas water erbij natuurlijk!). Het is niet lekker, maar de pijn verdwijnt wel.
Royal_Princess
25-05-2009, 23:37
Wat erg helpt (maar wel verschrikkelijk VIES is), is een eetlepel komijn eten (met een glas water erbij natuurlijk!). Het is niet lekker, maar de pijn verdwijnt wel.
Hmm apart..daar heb ik nog nooit van gehoord:eek:
Royal_Princess
25-05-2009, 23:38
Oké dan, dan ga ik het wonderpil morgen ook aanschaffen.
Thanks lady's:sjans:
Voor de gene die zo het bedje gaan bezoeken. Slaap lekker.
Droom je droompjes!:kus:
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig zo openlijk over gesproken word.
Dit rubriek zal vast en zeker ook door het mannelijke geslacht bezocht worden.
We weten allemaal dat schaamte een belangrijk onderdeel is binnen de Islam.
En ja we weten allemaal dat het creperen is tijdens die periode maar dan dien je gewoon voor je te houden vind ik.
En nee, ik ben veeeeeeeeeeerre van perfect maar dit wilde ik even kwijt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.