Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is het met bush sattan mee eens deze topic is alleen voor vrouwen ...

Pagina's : [1] 2 3

LZN
26-04-2004, 15:28

Amerikanen massaal de straat op voor abortusrecht Uitgegeven: 25 april 2004 18:03 Laatst gewijzigd: 25 april 2004 22:12 WASHINGTON -In de Amerikaanse hoofdstad Washington zijn zondag honderdduizenden mensen de straat op gegaan voor een betoging voor het recht op abortus. Meer dan duizend organisaties hadden opgeroepen tot de manifestatie. De protestbijeenkomst is een reactie op pogingen van de conservatieve president Bush om het abortusrecht te beperken. Bij de mars in Washington zijn talrijke Hollywood-coryfeeën aanwezig, zoals Whoopi Goldberg, Demi Moore, Susan Sarandon, Kevin Bacon en Alec Baldwin. Het kwam tot een verbale confrontatie met de deelnemers aan een tegenbetoging van tegenstanders van abortus. Die vergeleken abortus met de holocaust. dames ik zie wel wat jullie van deze onder werp vinden :D.

tonk
26-04-2004, 15:33
Ik ben een groot voorstander van abortus. Je moet er niet te licht over denken, en abortus mag nooit een voorbehoedmiddel worden (wat het in veel derde wereld landen is bij gebrek aan echte voorbehoedmiddelen), maar het moet mogelijk zijn wanneer een vrouw om een goede reden het kind niet wil. Na de abortus moet dan natuurlijk wel goede voorlichting gegeven worden aan de vrouw en als het even kan ook vriend/man zodat het bij 1 abortus blijft. Liever een abortus dan een kind dat ongewenst op de wereld komt, vaak bij een jonge alleenstaande moeder die er niet erg goed voor kan zorgen.

sweet_nadoria
26-04-2004, 15:52
Ik stem tegen abortus .. Ik vind ook dat het op het doden van een kind neerkomt. Als is het pas 2 weken, het is en blijft een kind !!

sneakynawal
26-04-2004, 15:55
Ik stem voor! Een vrouw moet die vrijheid hebben om te kunnen beslissen of ze die embryo gaat houden of niet.

Oemel_Nawawi
26-04-2004, 16:00

Waar is 't absolute respect voor de menselijk persoon gebleven ? Kben daarom fel tegen dit soort praktijken! Abortus dient gewoon radicaal veroordeeld te worden. Dus Bush, show youre powers :D.

a3ir
26-04-2004, 16:21
Origineel gepost door viroinval Recht op abortus, ja! In geval het leven van de vrouw in gevaar kan komen, in geval de condoom een lek had, ingeval een sterilisatie niet al te best geslaagd was. Kortom, vrouwen die er alles hebben aan gedaan om niet zwanger te geraken en door een reden waar zij niet de macht over hadden toch zwanger werden, die hebben recht op abortus. Zij die liever lui dan moe waren, zij die lichtzinnig te werk gingen, zij die de kosten voor een pakje condooms al te veel vonden hebben geen recht op abortus. Er zijn heden ten dage middelen voldoende voorhanden om te beletten dat men zwanger raakt, gebruiken is dus de zaak. Zoniet moet men daar de gevolgen maar van dragen. als ik naar de dokters in die tijd had geluisterd had ik nu geen zoontje van 6.de rest is ben ik het met je eens.

sneakynawal
26-04-2004, 16:47
Origineel gepost door said2reffie je moet een goede reden hebben omdat te doen anders is het niet toe gestaan in de islam wist je dat ? geen mannen kunnen jullie niet lezen of zo .anders maken jullie maar en andere topic er over Ik heb het toch niet over mijzelf :rolleyes: ... ik zou nooit een abortus nemen.

esiyaa
26-04-2004, 16:47
zoals said2reffie zei, Als de vrouw een goede reden heeft om de foetus niet te houden mag ze een abortus plegen en niet omdat het gewoon niet meer "in" is.

sneakynawal
26-04-2004, 17:02
Ik wil juist een keer zwanger worden :D ...lekker rondlopen met een grote buik (sjaal om mijn buik a la Laura uit GTST) en dan de hele dag eten!!!

Peej
26-04-2004, 17:03
Origineel gepost door said2reffie je moet een goede reden hebben omdat te doen anders is het niet toe gestaan in de islam wist je dat ? geen mannen kunnen jullie niet lezen of zo .anders maken jullie maar en andere topic er over Je bent zelf toch ook een man? Of ben je nog maar een jongetje en heb je daardoor wel het recht om je met deze vrouwenzaken te bemoeien. Ik ben van mening dat een vrouw zelf moet kunnen beslissen tot het eventueel laten uitvoeren van een abortus.

a3ir
26-04-2004, 17:05
;) ;) Origineel gepost door sneakynawal Ik wil juist een keer zwanger worden :D ...lekker rondlopen met een grote buik (sjaal om mijn buik a la Laura uit GTST) en dan de hele dag eten!!! nawal. door te veel te eten moet je weer overgeven.:schreeuw: :D ;)

sneakynawal
26-04-2004, 17:07
Origineel gepost door a3ir ;) ;) nawal. door te veel te eten moet je weer overgeven.:schreeuw: :D ;) Ja maar da's toch alleen in de beginperiode? Daarna kan je toch weer verder eten :D

minous21
26-04-2004, 17:22
Origineel gepost door sneakynawal Ik stem voor! Een vrouw moet die vrijheid hebben om te kunnen beslissen of ze die embryo gaat houden of niet. Mee eens (Zelf zou ik het nooit doen....)

AlHoceima_Leila
26-04-2004, 18:54
Ik ben er 100% tegen je mag niet moorden klaar punt uit !

Fitrah
26-04-2004, 19:16

Tegen......

Pagina's : [1] 2 3