Bekijk originele versie : nederlandse hollanders gevaar voor de samen leving ...
ie rolt XTC-bende op
Uitgegeven: 25 april 2004 17:56
Laatst gewijzigd: 25 april 2004 17:57
SINT WILLEBRORD - De politie heeft zaterdag in Rijsbergen een groot XTC-laboratorium opgerold. Agenten ontdekten het laboratorium tijdens huiszoekingen in een onderzoek naar de productie van en handel in verdovende middelen. In Tilburg stuitte het onderzoeksteam op een mobiel laboratorium. De politie hield zes personen aan, onder wie de 52-jarige hoofdverdachte uit Sint Willebrord.
Met de aanhouding van de zes verdachten verwacht de politie de handel in drugs een gevoelige slag te hebben toegebracht. Alleen al in het laboratorium in Rijsbergen werden honderden liters grondstoffen voor de productie van XTC aangetroffen, evenals tweehonderd liter halffabrikaat en enkele kilo's pillen. Ook vond de politie twintig liter zuivere PMK, wat genoeg is voor ongeveer 300.000 pillen. Volgens de politie, die zondag met het nieuws naar buiten kwam, waren er twee grote vrachtwagens nodig om het laboratorium te ontmantelen.
Het laboratorium in Tilburg was dusdanig ingericht dat het op locatie kon worden gebruikt. Deze mobiele werkplaats bevatte achttien dozen aceton, grote hoeveelheden methyl en NMA en voor 30.000 euro aan PMK, goed voor 375.000 pillen.
Verder waren er huiszoekingen in Sint Willebrord, Breda, Zundert en Bergen op Zoom. Daar vond de politie onder meer zevenhonderd liter zoutzuur, zakken natriumboorhybride, waarschijnlijk het zeer kostbare platinumoxide, diverse computers, drie vuurwapens en een aanzienlijke hoeveelheid munitie.
De verdachten, in leeftijd variƫrend van 29 tot 52, komen uit Sint Willebrord, Breda, Tilburg, Bergen op Zoom en Antwerpen. Ze worden uiterlijk dinsdag voorgeleid. Meer aanhoudingen sluit de politie niet uit. wat gebuert er steeds met nederlandse hollanders de laatste tijd ,echt en gevaar voor de toekomst ,want studentjes zijn toch de toekomst .wat vinden jullie er van ????,o ja pas goed op jullie kinderen ,niet meer op stap laten gaan ..
Khanoussi
26-04-2004, 15:17
ja en alle Moslims zijn terroristen , alle priesters misbruiken kinderen en alle Marokkanen zijn crimineel.
http://smile.smilies.nl/2160.gif
sneakynawal
26-04-2004, 16:06
Hahahhaha Said :D
Geloof je het zelf?
Origineel gepost door said2reffie
tuurlijk ik zie het gebueren toch ,ok meisjes niet zo veel maar er zijn genoeg ,het zijn meestaal blondjes ,dus voel je je niet aangesproken ,maar jongens zitten er allemaal aan die shit ,bijna allemaal ,marokkanen ok wel maar niet veel ,het is in trek bij blonde mensen laat ik het zo zeggen ok :D Go, ben ik even blij dat ik niet blond ben :D :rolleyes:
Mwah, echt fantastisch is het natuurlijk niet... Maar een dusdanig groot gevaar dat je je kinderen niet meer de straat op kan laten gaan is wel wat overdreven.
Natuurlijk zijn er wel wat risico's verbonden aan (langdurig) XTC gebruik. Verslavend is het echter niet, minder dan 2% van de verslavingshulp in Nederland is gerelateerd aan XTC gebruik. Er zijn wat dierstudies die suggereren dat het bij langdurig gebruik hersenschade kan veroorzaken, maar dat is tot nu toe nog niet bewezen. XTC kan wel een milde depressie veroorzaken, maar dat kan sociaal isolement ook. Dus altijd maar eenzaam thuis blijven uit angst voor zo'n pilletje is misschien ook niet zo slim. ;)
Ik vind die sfeer van wapens, munitie en griezelige mannetjes veel enger dan dat pilletje zelf...
sneakynawal
26-04-2004, 16:45
tuurlijk ik zie het gebueren toch ,ok meisjes niet zo veel maar er zijn genoeg ,het zijn meestaal blondjes ,dus voel je je niet aangesproken ,maar jongens zitten er allemaal aan die shit ,bijna allemaal ,marokkanen ok wel maar niet veel ,het is in trek bij blonde mensen laat ik het zo zeggen ok :D
:hihi: ik ben nu helemaal overtuigd door je uitleg :D
De blondjes he ;)
nou ik ben het niet met je eens de pillen worden met de dag gevaarlijker ,ook is dat de reden dat jongeren vaak van pillen naar harddrugs over stapen ,en van die gevaarlijke pillen die momentel in om loop zijn ,zijn er al en hoop mensen aan overleden ,dus zeg niet dat dat niet gevaarlijk is voor de samen leving ,het is ook goed koop dus iederen kan het betalen ,
Nou, dat zijn een beetje niet-onderbouwde onderbuikgevoelens die je hier neer schrijft - hoezo "de pillen worden met de dag gevaarlijker"? De "gevaarlijke" pillen zijn juist de pillen die niet zuiver zijn, daar zijn helaas ook de meesten aan overleden. XTC is zeker niet onschuldig, absoluut niet, maar gezien het grote aantal gebruikers (overigens heeft onderzoek uitgewezen dat "slechts" 25% van de Amsterdamse studenten aangeeft wel eens drugs te hebben gebruikt, waarvan verreweg de meeste canabis; dus niet iedere student is aan de XTC) en de redelijk beperkte overlast maakt het objectief gezien zeker niet tot het grootste gevaar voor de Nederlandse samenleving.
sneakynawal
26-04-2004, 17:05
kijk jij wel eens naar tom en jerry ? echt grappig je onder tekening ,even en offtopic er tussen door kan geen kwaad ,ja de blondjes ook wel halfbloedjes ,maar die horen onder catagorie blondjes ,heb het niet over meisjes die hun haar blond hebben geverft
:D
Het zijn Silvester & Tweety hahahahahahaa gekkie!
Vroeger keek ik er naar, nu niet meer.
Ontopic. Ja het is niet erg om een x offtopic te gaan.
tuurlijk ik zie het gebueren toch ,ok meisjes niet zo veel maar er zijn genoeg ,het zijn meestaal blondjes ,dus voel je je niet aangesproken ,maar jongens zitten er allemaal aan die shit ,bijna allemaal ,marokkanen ok wel maar niet veel ,het is in trek bij blonde mensen laat ik het zo zeggen ok :D
Nou Said, ik weet niet of je blont bent. Maar in ieder geval blijkt uit je postings hier wel dat je ongelofelijk dom bent.
Over dom generaliseren gesproken zeg. "Iedere student zit aan de XTC en dan vooral de blonde studentes." Ga terug naar je kleuterschool man. Wat een zinloos gelu.l in de ruimte.
ja je ben blond dus ga het niet ontkennen ,en ik heb het over studentjes ,ja kaaskop meiden ook maar niet echt veel ,en jij ben er 1 daarom raeger je :ego:
Blonde Maroc is toch drugs?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.