Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! Enquête bruiloften

LZN
26-04-2004, 14:48

Hallo, Ik ben een Marokkaanse studente management assistant in België en in het kader van mijn opleiding moet ik samen met een collega-studente een klein marktonderzoek verrichten. De bedoeling is een beetje de bestaande vraag- en aanbodmarkt van een bepaald produkt of dienst af te tasten. Ik kwam met de idee iets te onderzoeken dat specifiek op de marokkaanse doelgroep van toepassing is, namelijk het hele gebeuren rond trouwen .. Daarvoor is een korte vragenlijst opgemaakt en we zijn nu op zoek naar vrouwen die dit willen invullen. Wil je ons helpen, laat hier dan een bericht achter, stuur een mailtje of PM naar fedoua_m@hotmail.com en je krijgt de enquête (2blz) toegestuurd. *Die kan anomiem ingevuld worden, vragen waarop je niet wil antwoorden mag je overslaan. *Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, hoe gedetailleerder hoe beter voor de resultaten van het onderzoek! *Wil je op de hoogte gehouden worden van de resultaten en/of ben je bereid ook in een volgend stadium mee te denken met het project, vergeet dat dan niet te specifiëren in de enquête. *Weet je zelf niet veel te vertellen over dit alles en/of ken jij mensen waarvan je denkt dat ze iets afweten van het onderwerp? Stuur dan aub de enquete door naar die personen, je helpt er ons enorm mee vooruit! *Er zit natuurlijk wel een deadline achter.. 15/05/2004 ... Doe jullie best, voor mij speelt er namelijk nog iets anders mee.. bewijzen tegenover de Belgen dat een marktonderzoek ook bij Marokkanen op een goeie manier kan gevoerd worden. Ik weet het, jullie krijgen hier een enorme verantwoordelijkheid toegeschoven, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat de medewerking goed zal verlopen. Alvast shukran voor de medewerking!! fedoua.

saida16
26-04-2004, 14:50
Salaam Aleikoum Wa Rahmatoullaah Wa Barakatou, ik weet niet of ik kan helpen, maar wil best proberen oemaaliyah@hotmail.com wa Allaahoe 'alim oem Yoesoef wa Salaam Aleikoum wa Rahmatoullaah wa Barakatou

OemAbdoellah
26-04-2004, 15:04
Ik wil het ook best wel proberen........ Berkannia@hotmail.com

Mysticalia
27-04-2004, 08:23
ik wil je ook wel helpen: mysticaatje@yahoo.com :belgie:

misstomatisch
29-04-2004, 15:14

I'am ready!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! missstomatisch@hotmail.com

ikrammm
30-04-2004, 09:45
missikram@hotmail.com