Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met de bus!

Pagina's : [1] 2

Jasmina
26-04-2004, 14:18

He ik ga volgende maand met de bus naar maroc!! Ik ga normaal altijd met het vliegtuig, dus ik weet niet wat ik nodig heb in de bus! Dus....wat moet ik zeker meenemen voor de bus? Iemand tips??? X Jasmina

Jasmina
26-04-2004, 14:37
goh wat een enthousiasme zeg :maf3:

Fallujah
26-04-2004, 14:48
DABBER PARFUM, ETEN NATUURLIJK EN EVENTUEEL EEN BOEK ALSJE VAN LEZEN HOUD DAN HEH :d SUCCES EN PRETTIG REIS

babyboy
26-04-2004, 14:49
ik ga liever met een step naar marokko, dan in de bus!

hayete
26-04-2004, 14:50

Zo Dat Is Zeker Een Verschil.... Ik Zou Een Tijdschrift Meenemen.... Deo :rolleyes: En voorderest Wat Je Zelf Leuk Vind Om Te Doen ;)

Jasmina
26-04-2004, 14:57
ok, wat te lezen dus, deo/parfum, maar is eten nou wel zo handig??? Gaat dat niet vreselijk stinken door die hitte?? Maar bedankt voor de tips, nog meer mensen tips??

Echie
26-04-2004, 18:19
drinken! snoep! en als aller belangrijkste: MUZIEK! (en batterijen natuurlijk)

Jasmina
26-04-2004, 18:38
ok, thanks :D

happy1
26-04-2004, 21:15
Origineel gepost door babyboy ik ga liever met een step naar marokko, dan in de bus! ik ook!!!! bus is nixx

Echie
26-04-2004, 21:58
wat voor een step dan? een electronische?

mojojojo
27-04-2004, 01:15
Je begaat een grote fout door met de bus naar Marokko te gaan! Maar goed er is nu geen weg terug meer voor jouw. Bereid je voor op de 3 meest zware dagen van je leven. Je zit met ongeveer 40 andere marocs op een klein oppervlakte en dat gaat geheid moeshkilat opleveren. Ga er vanauit dat de helft van de pasagiers zwaar geflipt is. Ik hoop het niet voor je maar de kans is groot dat er zo'n geflipte heethoofd voor- naast- of achter je komt te zitten. Het beste is, vermijd contact met deze mensen, want voor je het weet krijg je hun hele levensverhaal te horen. Ze verwachten van jouw dat jij ook jouw levensverhaal verteld. Wees vooral niet te aardig, want dan gaan ze je ringeloren! Neem geen voedsel mee de bus in (het mag niet van de chauffeur). De bus stopt om het aantal uur en dan heb je voldoende tijd om ergens te eten. Wat je wel mee kan nemen zijn koekjes en wat fruit. Eet niet te veel i.v.m misselijkheid. Het is namelijk niet leuk als je ondegekotst word ergens in het snikhete Spanje en de chauffeur wil nog niet stoppen omdat hij de boot wil halen. Eigenlijk hoef je geen boek/tijdschrift mee te nemen. Ik kan je vertellen dat je je voldoende zal vermaken. Je kan naar buiten kijken en genieten van het voorbijschietende lanschap. Dit zal niet snel vervelen. Daarnaast kun je genieten discussies/roddels die om je heen gevoerd worden. Als je geluk hebt zul je getuige zijn van een paar vechtpartijen :D O ja nog een feine vakantie :D

Jasmina
27-04-2004, 10:37
hahahhaaah sjiet man, door jou durf ik niet met met de bus!!! Ik ga al in mei, dus als ik goed is is de bus bij lange na niet vol, dat scheelt gelukkig. Ik ga trouwens alleen met de bus dit jaar i.v.m. geldgebrek. En ja, ik versta gelukkig al die mensen toch niet, want ik ben een Nederlandse moslima, hahahaha, dus dat is jammer, dat is weer minder actie, moet ik toch maar dat boek meenemen. :D Oh ja nog bedankt voor je reactie ;) Jasmina

Jasmina
27-04-2004, 10:40
Ik zal je nog wat moois vertellen, mijn man ging vorige week al met de bus en moest naar meknes, en ja hoor alles was prima geregeld zeiden ze, dus hij met de bus(er zaten maar 10 mensen in). Stoppen ze midden in de nacht in Tanger en verder moest hij het maar zelf uitzoeken!! Nou is hij een man en praat de taal, maar als ze dat bij mij flikken ben ik toch echt zwaar de pineut!! Ik zie me zelf al staan daar midden in de nacht :maf3: jasmina

najet
27-04-2004, 11:18
salam ik weet niet wanneer je gaat maar ik ga eind mei inschallah ook met de bus via een belgie's reisbureau. en drie dagen is grote onzin je bent er binnen ander halve dag en het is hoe je het afspreekt met het reisbureau ik heb tot einde bestemming larache dan word ik door ook afgezet of door de bus of taxi die zij regelen. en betalen natuurlijk als je tot je eindbestemming boekt. Ik ebn al vaker met de bus gegaan. dus ik weet waar ik over praat. en als vrouw zijnde laten ze je echt niet ergens achter midden in de nacht. dus maak je maar niet druk. komt allemaal goed inschallah. salam alikoum

maghrebgirl20
27-04-2004, 11:28

met de bus ben ik 1x geweest.......... echt een ramp, maar missschien is het bij jou wat beter geregeld, succes

Pagina's : [1] 2