Bekijk originele versie : M Biljet
hayatmetalsia
25-05-2009, 15:12
Hallo iedereen,
Ik zit echt met een probleem, ik hoop dat iemand me hier kan helpen, ik moet een M Biljet invullen, normaal heb ik een normale aangiftebiljet en kan ik het zelf invullen maar die M Biljet is echt moeilijk en ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb de belastingdienst gebeld en de belastingwinkel, maar helemaal niemand kan me helpen met die M Biljet invullen...weet iemand of wil/kan iemand mij hieruit helpen???
Alvast bedankt..
gr Hayat
Ben je geemigreerd dan? Ik zou als ik jou was naar een belastingadvieskantoor gaan, daar kunnen ze je zeker helpen. Kijk in de goudengids/telefoonboek voor dichtstbijzijnde.
Succes
hayatmetalsia
25-05-2009, 16:05
Nee ik woonde in belgie nu niet meer, was maar een jaartje, maar het is echt een rotbiljet
Nee ik woonde in belgie nu niet meer, was maar een jaartje, maar het is echt een rotbiljet
Er zijn ook mensen die biljeten voor €25 invullen, misschien dit iets duurder maar dan weet je het zeker. Het moet volgens mij perse voor een bepaalde datum dus dat moet je ook in de gate houden, of uitstel vragen.
hayatmetalsia
25-05-2009, 16:18
ja ik ben lid van FNV Bondgenoten dan kunnen ze het ze3ma gratis invullen, maar dat doen ze ook niet, het is echt een drama, en ik moet het voor 1 juli invullen. Dus ik wil het ook voor 1 juli ingevuld hebben.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.