Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn vriendin liegt veel tegen mij!!! maar kan niet zonder haar

Pagina's : [1] 2 3

mothebest
26-04-2004, 13:26

Ik heb al 3 jaar een vriendin en hou heel erg veel van haar. we willen trouwen, maar ben een aantal keren erachter gekomen dat ze liegt tegen mij. Ze smeekt mij om haar te vergeven en dat ze nooit meer zal liegen. KUNNEN JULLIE MIJ HELPEN EN ADVIES GEVEN??? ALVAST BEDANKT.

eYesha
26-04-2004, 13:32
als ik jou waz zou ik het haar NOG 1 keer vergeven. als ze het dan nog 1 keer doet dan zou ik haar dumpen want dat kan gewoon niet zo. en alz je er nog iz zou liegen dan ja ik zou haar dan gewoon verlaten want dan iz je gewoon niet waard. want alz ze egt om je zou geven dan zou ze zekr niet liegen tegen je. ik weet niet egt hoe het zit tussen jullie maar jonge vergeef het haar nog 1 keer want ze smekt het je en als je er nog agter komt dan weet je wat je moet doen togk?? DUMPEN!! egt dat ben je togk gewoon niet waard ook al hou je van haar ik bedoel jij liegt togk ook niet tegen haar?! Xoesjezzz Aishaapuhja :zwaai:

01LaHbIbAh09
26-04-2004, 13:32
Vergeven is altijd een schone zaak. ;) Maar of jij het kan vergeten? Is nog maar de vraag.

mothebest
26-04-2004, 13:37
BEDANKT ALLEMAAL. WAT IK OOK NOG WIL ZEGGEN IS DAT ZE T LATER ZELF HEEFT TOEGEGEVEN. NIET DAT IK HAAR BETRAP OFZO. HET IS NIET IETS ERGS OFZO WAAROM ZE HEEFT GELOGEN MAAR HET GAAT OM T PRINCIPE, SHOKRAN BESLAMA EN THALLA F RASKOEM

riffiagirl18
26-04-2004, 15:26

je had haar allang moeten dumpen!!!..... na 1 keer liegen zal ze wel vaker liegen... en een keer gaat ze je echt pijn doen.... geloof mij maar.... ze zijn niet te vertrouwen!!! groetjes, riffia

1807butterfly
26-04-2004, 15:45
selaam aleykoem Ik vind het erg goed van je dat je haar hebt vergeven dat zegt al genoeg hoeveel je van haar houd. De meeste de dumpen je meteen maar toch zijn er grenzen. In dit geval heeft ze het zelf verteld en als het niet erg is, is het geen groot probleem. Vervolgens kan je het beste er met haar over praten en laten zien dat je serieus bent. Verder wens ik je veel succes butter, en haar vertellen dat je er toch mee zit dat ze liegt.

Souad24
26-04-2004, 16:02
dat jij er mee zit zegt eigenlijk al genoeg....

Allure_80
26-04-2004, 16:05
Nawaar, wat is er zo schattig aan liegen?? Of het nu door een jongen of door een meisje gebeurt, dat maakt niet uit... Liegen is het bewust uitspreken van onwaarheden, daar is niets schattigs aan!

TenderHeart
26-04-2004, 16:20
Als het een gewoonte wordt dan tja... dumpen i guess.

mothebest
26-04-2004, 16:33
SOUAD hoe bedoel je, dat je ermee zit zegt eigenlijk al genoeg. Ik heb t al met r uitgemaakt. maar we kunnen niet zonder elkaar. kan haar geen seconde uit mn ogen verliezen. en ze smeekt me. dit is echt moeilijk. ben bang als ik haar een kans geef, dat ze dan denkt dat ik niet zonder haar kan en dat ik het haar altijd ga vergeven. Je moet hard optreden tegen die meiden van tegenwoordig anders maken ze misbruik van je. maar wat moet ik nou doen.???? kom op jullie zijn meiden. HELP

wardaroosje
26-04-2004, 16:45
Salam wat je moet doen? Ja wij zijn meiden maar dat wil niet zeggen dat wij ons ook in zo een situatie kunnen plaatsen Maar wat je wel kunt doen is er goed met haar over praten en wat je van haar verwacht in de toekomst en wat ze van jou kan verwachten veel succes liefs warda

riffiagirl18
26-04-2004, 17:13
laat haar gewoon gaan... is het beste voor jou!!!! mensen die liegen blijven liegen.. ze veranderen nooit... ook al zeggen ze dat ze d'r spijt van hebben.... na een tijdje gaan ze weer liegen..... dat zit gewoon in hun....kunnen ze mseken nix aan doen.... ik zou zeggen neem geen relatie meer... alleen maar meschekiel!! groetjes, een riffia

lady_khadija
26-04-2004, 17:16
je moet je zwakke plekken niet laten zien... dan zal ze er misschien misbruik van maken... geef haar nog 1 kans.... als ze weer met een leugentje komt: dumpen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HalveWaarheid
26-04-2004, 17:20
Sukkel!

AHLAM1201
26-04-2004, 20:41

Salam aleikoum, Kijk, het ligt eraan waar ze over liegt! Als ze blijft liegen, dan heb een relatie die niet op vertrouwen gebasseerd is! Ik zou het gewoon uitmaken als ik heel eerlijk ben! Want jullie heben al 3 jaar een relatie en iedere vergeven kan ook niet! Masalama,

Pagina's : [1] 2 3