Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik begrijp het niet

Pagina's : [1] 2

rouhrouhi
26-04-2004, 13:05

Hallo allemaal, Ik zit met een kleine probleem. Ik vertrouw mijn verloofde niet. Vroeger was hij geen brave jongen, hij heeft veel vriendinnetjes gehad en hij is niet meer maagd. Hij is de enige man in mijn leven. Aan het begin had ik daar moeite mee. En ik wil best wel geloven dat hij nu van mij is en dat ik nu de enige ben waar hij van houdt. Maar dat laat hij niet merken. Hij zegt wel dat hij van mij houdt maar tegelijkertijd zit hij op te scheppen over de meisjes die hem achter navolgen. Vorige week belde ik hem op en hij hing telkens op maar ik bleef maar bellen en toen nam zijn vriend op en daarna kreeg ik hem aan de lijn. Ik vroeg hem waarom hij niet wou opnemen als antwoord kreeg ik “ooh ik wist niet dat jij het was, een meisje werkt met mij en die valt mij lastig en ik dacht dat zij het was”. En vandaag belde ik hem weer op en zei dat de zusje van zijn vriend hem lastig valt. Nou ik begrijp het niet wat wil hij hiermee zeggen. Begrijpen jullie het wel????.

HalveWaarheid
26-04-2004, 13:07
Wat een sukkel!

maroclady4you
26-04-2004, 13:09
Origineel gepost door HalveWaarheid Wat een sukkel! Juist..!! :kwaad:

miss_curly87
26-04-2004, 13:12
ik denk wel dat hij om je geeft en ik zou niet zo snel geloven dat het zusje van zijn vriend achter hem aan zit. ik denk dat hij dat alleen maar zegt om je te bewijzen dat hij zo een andere meisje kan krijgen.. zo zie ik het tenminste groetjes moi

01LaHbIbAh09
26-04-2004, 13:23

Origineel gepost door miss_curly87 ik denk wel dat hij om je geeft en ik zou niet zo snel geloven dat het zusje van zijn vriend achter hem aan zit. ik denk dat hij dat alleen maar zegt om je te bewijzen dat hij zo een andere meisje kan krijgen.. zo zie ik het tenminste groetjes moi Juist.

eYesha
26-04-2004, 13:24
Wat een sukkel jij ken veel betere verdienen dan hem ik zou hem dumpen laten zien wie jij egt bent, dat hij niet met jou moet sollen en dingen doen die jij niet wilt. als jij zo door gaat hem te vergeven en zo, dan weet hij dat jij makkelijk bent en dat jij hem snel vergeeft. ook al hou je zoveel van die jonge, ik zou als ik jou waz weg gaan bij hem of laten zien wie je egt bent je hoeft nergenz bang voor te zijn allah is altijd bij. KOM VOOR JE RECHTEN OP zo jonge verdient jou niet geloof me!!!!! Veel Succe6 Laph yoe -xxx- Aisha :strik:

rouhrouhi
26-04-2004, 13:46
ik heb vaker over na gedacht om de verloving te verbreken. want geloof me het doet mij heel erg pijn vooral omdat ik zoveel van hem hou ik heb heel veel voor hem gedaan en heb tegen mijn familie gevochten voor hem (ze wouden niet vanwege zijn verleden omdat hij veel relatie had gehad en ik heb best wel een heel streng familie waar relaties voor het huwelijk absoluut verboden is voor de jongens en meisjes). en hij doet helemaal geen moeite en tegendeel hij laat voelen dat ik niks voor hem beteken en dat hij zo een meisje kan krijgen. ik heb wel een paar keer aan hem vertelt dat ik zit te denken om de verloving te verbreken, maar hij weet mij telkens van mijn gedachten te veraderen met zijn zoete praatjes.

moo_abdars
26-04-2004, 14:18
w is er nou allemaal aan de hand

Rania_Oujdia
26-04-2004, 14:24
Origineel gepost door rouhrouhi Hallo allemaal, Ik zit met een kleine probleem. Ik vertrouw mijn verloofde niet. Vroeger was hij geen brave jongen, hij heeft veel vriendinnetjes gehad en hij is niet meer maagd. Hij is de enige man in mijn leven. Aan het begin had ik daar moeite mee. En ik wil best wel geloven dat hij nu van mij is en dat ik nu de enige ben waar hij van houdt. Maar dat laat hij niet merken. Hij zegt wel dat hij van mij houdt maar tegelijkertijd zit hij op te scheppen over de meisjes die hem achter navolgen. Vorige week belde ik hem op en hij hing telkens op maar ik bleef maar bellen en toen nam zijn vriend op en daarna kreeg ik hem aan de lijn. Ik vroeg hem waarom hij niet wou opnemen als antwoord kreeg ik “ooh ik wist niet dat jij het was, een meisje werkt met mij en die valt mij lastig en ik dacht dat zij het was”. En vandaag belde ik hem weer op en zei dat de zusje van zijn vriend hem lastig valt. Nou ik begrijp het niet wat wil hij hiermee zeggen. Begrijpen jullie het wel????. Meissie probeer eerst achter te komen...waarom hij zo doet....misschien is er helemaal niks an de hand...maar probeert gewoon macho over te komen...praten met elkaar lost een hoop..dan kom je misschien ook achter de kern van het verhaal.....veel sterkt meid...

TenderHeart
26-04-2004, 14:27
Misschien wilt hij dat je jaloers wordt ofzo. :confused:

rouhrouhi
26-04-2004, 14:34
ik heb er vaker met hem erover gehad en gezegd dat ik het niet leuk vind. maar telkens zegt ie dat hij eerlijk en open tegen over mij wil zijn en alles aan mijn moet vertellen wat er met hem gebeurd en wat hij doet en niet dat ik dan later via via hoor dat die meisjes achter hem zitten en dat ik dan geen verdraaide verhaal hoor.

Fallujah
26-04-2004, 14:40
deze gast is nog steeds actief big alssie wilde dat niemand hem meer zou lastig vallen dan zoudie een andere sim-kaart kunnen kopen tog? deze vent is duidelijk met iets anders bezig......dus of je kunt afwachten en hopen datie het afleert of je kickt hem en..... maaar jah, das weer moeilijk omdatie weer verloofd is met je heh wallah ik weet het nie...maar ik wens je veel succes meid

mercedesje
26-04-2004, 16:28
He ga er eens een tijdje niet op in, kijk dat ff een weekje aan! misschien als hij ziet dat jij niet meet geinteresseert erin bent en dat je gewoon zoiets hebt van "ooh alweer" dat ie ziet dat het je niets doet en houdt hij op. Het komt over alsof hij gewoon wil opscheppen. Weet niet hoe oud hij is. Maar sommige jongens vinden het leuk om belangrijk en populair over te komen. Ik zou denk ik dat dan maar ff volhouden en doen alsof het gewoon is geworden en wel met opmerkingen zoals "zo mijn mannetje is nog steeds gewild op de versiermarkt" maar niet je interesse in hem verminderen! snaps! suc6! mercedesje!

Humorloos
27-04-2004, 10:54
Dumpen.

nadoria86
27-04-2004, 11:25

geef m ff een weekje geen aandacht misschien dat ie dan wel door heeft dat jij t egt nie meer zo ziet zitte.. bel hem nie meer enzoo en als hij belt neem nie op,en als je al hebt opgenome praat zo weinig mogelijk..en kijk wat hij vervolgens doet, kijk of hij de moeite neemt om ook te laten zien dat ie jou wil maar dan ook egt jou alleen en niemand anders..laat m zijn liefde bewijzen dat zou ik doen... dan heb je aba3da de zekerheid...maar bigair incha-allah nog veel succes Nadoria

Pagina's : [1] 2