Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Van avi. ==> MPEG-1 Hoe moet dit?

06-12345678
24-05-2009, 23:29

Salaam broeders en zusters, Hoe verander ik een avi video naar een MPEG-1? Welke software heb ik hiervoor nodig? Ik wil namelijk een video branden op cd maar ik kan alleen maar mpeg videos op cd zetten. (DanDans Free Burner hiermee wil ik het branden) Ben eerlijk gezegd nog een newbie als het om video branden gaat. Anyone who can help me out here?? Barak Allahoefiekoem Jullie oegtie

cotedor
24-05-2009, 23:47
vertel eens: hoe ga je die film afspelen, op een PC of in een DVD speler? een .avi bestand kun je gewoon branden op een DVD (mits je een programma daarvoor hebt) bijv. ConvertXtoDVD3 als het een klein filmpje is van 5min is ofzo...dan kun je die gewoon branden als DATA op een normale CD. goodluck

06-12345678
25-05-2009, 01:52
ooh dus ik een DVD (disk) nodig het kan dus niet op een gewone cd Wat ik wil is de film met mijn dvd speler afspelen Ik heb geen dvd brander/speler op mijn pc Ik heb gewoon een cd rom Ben niet zo bekend met films branden vandaar. En de film die ik wil branden is The messege (islam movie) De bestaat uit 2 delen beide avi. Ik dacht als ik die op cd zet dan kan ik de film op mijn dvd speler afspelen en rustig op de bank zitten en bekijken ipv achter mijn pc Kijkt een stuk comfortabeler :) Als ik je goed begrijp heb ik dvd's nodig ipv cd's en een software programma om de film te branden. Kan je mij vertellen wat ik het beste kan doen?

cotedor
25-05-2009, 16:00
ooh dus ik een DVD (disk) nodig het kan dus niet op een gewone cd Wat ik wil is de film met mijn dvd speler afspelen Ik heb geen dvd brander/speler op mijn pc Ik heb gewoon een cd rom Ben niet zo bekend met films branden vandaar. En de film die ik wil branden is The messege (islam movie) De bestaat uit 2 delen beide avi. Ik dacht als ik die op cd zet dan kan ik de film op mijn dvd speler afspelen en rustig op de bank zitten en bekijken ipv achter mijn pc Kijkt een stuk comfortabeler :) Als ik je goed begrijp heb ik dvd's nodig ipv cd's en een software programma om de film te branden. Kan je mij vertellen wat ik het beste kan doen? als jij een film wilt branden op DVD moet je even het programma downloaden die ik eerder genoemd hebt (zie boven). daarmee kun je die 2 delen omzetten en branden op DVD.