Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Grootste Blunder.....?

GekkeTurk
08-11-2002, 14:31

Wat is de grootste blunder die je ooit in het bijzijn van je vriend of vriendin of iemand ie je leuk vindt of vondt hen meegemaakt?

Hindaatje
08-11-2002, 14:34
jaaaaaaaaaahh...ga ik jouw aan je neus hangen:)

Liefste
08-11-2002, 14:37
hhahaahahhahaa moet ik nog mee maken

cheetah
08-11-2002, 14:45
Languit op mijn giecheltje gepleurd.. :D

tinghirmeid
08-11-2002, 14:52

nog nix gelukkig ........ ik hoop dat het ook niet gebeurd.... liefs,

Tnawie
08-11-2002, 15:04
Ik zat tegenover mn vriendin in een leuke cafee. we zaten koffie te drinken, kaarsje op tafel. kortom een heel romantische sfeer. Maar k moest met mn domme kop de sfeer verpesten. Door mn koekje in het kaars vette dopen om dan vervolgens op te eten. En de volgende dag was t uit :(

Letizia
08-11-2002, 15:54
hahahahaha tjaaa dat hoort erbij he ! ik had een keer iets te hoge hakken gekcoht en net toen ik met hem was ging ik languit !!!! en ergste is nog dat mn hak brak aaaaaaaaaaaaaah schaamte !!! Een knalrood hoofd gelijk maar ja ik moet er gelijk aan terugdenken heel veel liefs ! beslama

freegirl
08-11-2002, 16:09
ik stond een keer op een heuvel. met mijn domme hoofd dacht ik dat het wel eens leuk zou zijn om naar beneden te rennen.nou had ik dus beter niet kunnen doen want ik struikelde over iets en rolde zo een paar meters naar beneden en dat terwijl ik niet eens meer kon stoppen met rollen. ik rolde zo de straat op... haha maar ja het was toch in maroc gebeurt dusss .....maar als ik eraan terugdenk met mijn zusje kunnen we er gelukkig alleen nog maar om lachen xx freegirl

Kimaatje
08-11-2002, 16:18
Ik liep een x in maroc van een trap af, maar ik zag best een mooie jongen en toen viel ik letterlijk voor hem :(

soumaya1
08-11-2002, 16:19
ooh over blunders gesproken, ik heb ooit zo n blunder gemaakt wil je niet weten!! ik woonde nog bij mn ouders, en op een avond kwamen er 2 vrienden van mn broer langs, en op eentje was ik smoorverliefd, maar goed, ik ging samen met mn zusjes naar binnen en ging zitten.. na een tijdje vroeg ik, aan die jongens willen jullie wat drinken?? maar ik had niet in de gaten dat mn zusje op mn rok was gaan zitten, dus ik wilde opstaan om naar de keuken wat te drinken te gaan halen, dus ik sta op, en sta daar zomaar in mn onderbroek,!!! ik ben de hele avond niet meer naar binnen gegaan, en de jongens hebben in een stuip gelegen, en mn zusje heb ik naderhand helemaal in elkaar geslagen!!

GekkeTurk
08-11-2002, 16:19
Muhahahahaha ja die is erg :p :p :p

Letizia
08-11-2002, 16:21
Origineel gepost door GekkeTurk Muhahahahaha ja die is erg :p :p :p hahahah jaaa zeker en je vroeg erom of niet ! :zwaai:

laboudanda
08-11-2002, 16:51
Mijn grootste blunder was en is nog steeds.... Koekjes( je weet wel knapperige chocolade koekjes met amandel en nog veel meer) voor de neuzen van mijn vrienden eten... yummy was lekker hoor..en daarna nog een frietspeciaaal met satesaus.. OK NEXT!