Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lelijkerd

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Sarahsalima
08-11-2002, 14:23

Misschien hebben een aantal van jullie al opgemerkt dat lelijkerd een tijdje niet op de forum is gekomen, daarom wil ik jullie meedelen dat Tarik een auto ongeluk heeft gehad en al een week in coma ligt. Moge Allah SWT zijn ouders, familieleden en vrienden geduld geven. Inshalah ontwaakt hij gauw Groet Sarah

NaDoR.ZiNa
08-11-2002, 14:26
Ohw jah is dat die ongeluk dat ze tegen een boom is gereden met nog 3 andere jongens?????????????

tetouania_zina
08-11-2002, 14:26
Origineel gepost door Sarahsalima Misschien hebben een aantal van jullie al opgemerkt dat lelijkerd een tijdje niet op de forum is gekomen, daarom wil ik jullie meedelen dat Tarik een auto ongeluk heeft gehad en al een week in coma ligt. Moge Allah SWT zijn ouders, familieleden en vrienden geduld geven. Inshalah ontwaakt hij gauw Groet Sarah meen je dat nou?

AnouarBlueEyes
08-11-2002, 14:35
Het komt wel goed insha Allah.... Heb zelf ook vaak een auto ongeluk gehad en gelukkig nooit gewond geraakt....

Hindaatje
08-11-2002, 14:41

serieus joh....wat erg...Ik hoop dat hij insha-allah snel ontwaakt...en wens zijn fam. en vrienden enz. veel sterkte... Liefs Hinda

cheetah
08-11-2002, 14:47
Oh wat erg.... Ik schrik hier echt van.. Miskien.. Moge Allah hem helpen.. Wens ook namens mij zijn familie, vrienden en kennissen veel sterkte.. Ik dacht al.. waar is onze lelijkerd nou?...

soumaya1
08-11-2002, 14:51
Origineel gepost door Sarahsalima Misschien hebben een aantal van jullie al opgemerkt dat lelijkerd een tijdje niet op de forum is gekomen, daarom wil ik jullie meedelen dat Tarik een auto ongeluk heeft gehad en al een week in coma ligt. Moge Allah SWT zijn ouders, familieleden en vrienden geduld geven. Inshalah ontwaakt hij gauw Groet Sarah oooh wat erg!! ik hoop dat hij zal ontwaken uit de coma, !!!!!! ik wens zn familie heel sbar toe, en moge allah jullie sterkte geven in deze moeilijke tijden, mn gedachte zijn bij jullie!!!!!!!!

maghrabia82
08-11-2002, 15:05
wat erg zeg.... ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en hoop dat hij snel wakker wordt!! moge allah hem allah , maghrabia82

Gmisa
08-11-2002, 15:42
ooh wat erg ik hoop dat hij snel wakker wordt inschallah

BENTGHATAR
08-11-2002, 15:44
soo erg man isnhallah komt alles goed

mimi_tangaouia
08-11-2002, 17:45
O wat erg nu ik di thoor ik wens zijn famlie veel sterkte toe en ook onze lelijkerd hoop hem snel weer te zien hier op het forum insjallah liefs mimi :zwaai:

Onslaught
08-11-2002, 17:48
serieus wallah ik wens hem veeeeeeeel sterkte, inshallah komt alles goed ik hoop het want dit mag of zelf als het kan moet niemand meemaken dus

tha_lady
08-11-2002, 19:00
insha allah komt alles goe met m we hebben hem hier nodig!! :( Moge Allah (swt) hem en zijn familie bijstaan laterZ :blauwkus:

Chaimaa
08-11-2002, 19:06
:( allah ie koen fel 3ouwn....ik kan me zo down maken om zulke dingen :huil:...........

mimi_tangaouia
08-11-2002, 19:16

op deze link kan je een berichtje achter laten kan hij later altijd lezen met dank aan safira want zij heeft dit gemaakt http://******************/terrafemina/lelijkerd.htm

Pagina's : [1] 2 3 4 5