Bekijk volle/desktop versie : goeie keus van v Persie



Pagina's : [1] 2

26-04-2004, 10:48
als Ramzi ervoor kiest om naar Psv terug te gaan heeft hij nu minder concurentie , mee eens of ni?

26-04-2004, 10:51


Weet je wat het nou is...Als Persie nou helemaal oprot bij feyenoord en wel snel..... Dan kan Boukhari zijn plekkie vervullen bij Feyenoord. Hij hoeft dan niet in onzekerheid te leven, ze behandelen hem nu als een pingpong balletje! Dus ik heb het niet zo met Persie!!

Maar je hebt gelijk als Ramzi naar psv gaat dan heeft hij minder concurentie, goed voor zijn ontwikkeling.

26-04-2004, 10:53
Maar Ik Denk Dat Psv Beter Van Persie Kan Hebben Dan Ramzi....

26-04-2004, 11:10
goede keus van v. persie???ja misschien voor zijn opvolgers maar zeker niet van hem!!!wat moet hij daar doen bij arsenal???balletjes verzamelen ofzo??water bijvullen??wat denk je dat arsene wenger(coach) hem laat spelen??hij is gek als hij pires of reyes eruit haalt voor hem, bij arsenal spelen alleen maar topspelers en die gaanze er heus niet uithalen voor een kaaskop die niet eens op tijd kan komen op trainingen!!maar ja misschien na een paar jaar dat hij speelminuten krijgt

26-04-2004, 11:30


Ja je hebt gelijk Luisvuitton.....Ik hoop dat de bank lekker zit voor hem

26-04-2004, 11:39

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Ja je hebt gelijk Luisvuitton.....Ik hoop dat de bank lekker zit voor hem [/B]
hahhaha ik hoop het ook voor hem misschien moet hij maar zo een kussentje in zijn sporttas meenemen, dat verzacht zijn minuten op de bank, meskien zonde want hij heeft wel talent

26-04-2004, 12:26
Mijn mening: Van Persie naar PSV, Adil moet blijven waar die zit....(of naar NAC) en Boukhari moet Naar SCF.....

26-04-2004, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door luisvuitton
hahhaha ik hoop het ook voor hem misschien moet hij maar zo een kussentje in zijn sporttas meenemen, dat verzacht zijn minuten op de bank, meskien zonde want hij heeft wel talent
Whahahahahaha Jij Bent Egt gek...Ewa Het Was Zijn Eigen Keus...Ik Had Ook Liever Dat Hij Naar Psv Ging...Maar Nu Heeft Hij Het Aan Zichzelf te Danken...Ik Hoop Dat De Bank Hard Is

26-04-2004, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door luisvuitton
hahhaha ik hoop het ook voor hem misschien moet hij maar zo een kussentje in zijn sporttas meenemen, dat verzacht zijn minuten op de bank, meskien zonde want hij heeft wel talent
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAA.........jij bent echt grappig....WEOW.....ik moet even bijkomen van het lachen.....Is een goeie....Ik zal hem de kussentjes wel cadeau doen

26-04-2004, 13:32

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAA.........jij bent echt grappig....WEOW.....ik moet even bijkomen van het lachen.....Is een goeie....Ik zal hem de kussentjes wel cadeau doen [/B]
hahahaha ja toch
je moet hem zo een kussen cadeau opdoen waar jou gezicht opstaat dus dat hij gewoon lekker op jou gezicht gaat zitten, of we moeten met zijn allen zo een kussen opsturen en dan zo heel groot VOOR JE MINUTEN OP DE BANK SUCCES ROBIN

26-04-2004, 13:39
Minuten??? Je Bedoelt Uren

26-04-2004, 13:44


Voor Wat Moet Hij Leren??
Hoe Kan Je Het Best Op Een Bank Zitten??


26-04-2004, 13:52



Citaat:
Origineel gepost door hayete


Voor Wat Moet Hij Leren??
Hoe Kan Je Het Best Op Een Bank Zitten??

hahhaa
ewa misschien bedoelt hij dat hij bij de trainingen iets van die topspelers kan leren, maar ja als hij het niet op het veld mag laten zien, sorry maar dat is echt erg hoor voor een voetballer!!zo verspeelt hij alleen zijn talent, maar ja hij kan wel zeggen ik (zit)speel bij arsenal met topspelers als henry en pires etc, misschien kan hij wiltord dan gezelschap houden want die bakt er ook niet veel van sinds hij terug is van een blessure
geloof mij v. persie zit daar goed verkeerd, arsenal heeft vele nieuwe gekocht laatste tijd zoals bentley(die ook bijna nooit speelt), reyes (1 van de beste aankopen die ze hebben gedaan), alladiere(die zien we ook niet meer ook al is hij weer hersteld van een blessure) clichy die af en toe speelt wanneer ze hem echt zielig vinden(maar wel goed speelt) al deze spelers zijn de toekomst van arsenal en dit zijn stuk voor stuk echt goede spelers, hopen voor persie dat hij daar een graantje van mee mag pikken maar of dat gebeurt
intussen enjoy the bench sweetheart bij psv was je beter af geweest

26-04-2004, 13:55
Ja Oke Bij De Training...Maar Voor de Wedstrijden Zelf Kan Hij Beter Mijn Curses Nemen

26-04-2004, 16:55
Natuurlijk is Arsenal een goede keuze. Als je de kans krijg om bij zo'n grote club te mogen spelen dan moet je het zeker niet laten liggen. En wie zegt dat hij weinig speelminuten krijgt en het bij Arsenal en niet zal waar maken kent de heer Wenger nog niet.
Wenger is een topcoach die al een aantal jaar bij Arsenal zit en van Arsenal een Europese topclub heeft gemaakt. Hij is een trainer die houdt van rouleren van spelers gedurende een seizoen. Is ook wel nodig als je kijkt dat je misschien iets van 65 officiële wedstrijden speelt in één seizoen. En elke club krijgt te maken met blessures dus Van Persie krijgt en wel kansen om zich te bewijzen.
Al zal Van Persie het zeker moeilijk krijgen in Engeland en zal heel veel moeten bij leren. Als je ziet hoe hoog het tempo ligt bij een wedstrijd van Arsenal. Dus ik geef hem een half jaar op te wennen aan de club Arsenal en aan Engeland en dan moet hij er staan.
Ook Henry en Pires om maar een voorbeeld te noemen hadden het in het begin moeilijk bij Arsenal. Henry had een rotavontuur bij Juventus achter de rug en leek ook bij Arsenal niet te slagen, maar kijk nu eens.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. En ik train ook liever met spelers zoals Viera, Henry, Pires, Bergkamp (wereldtoppers) dan een Fredje Bouma

Pagina's : [1] 2