Bekijk originele versie : Bridji
SaidUtrecht
26-04-2004, 10:26
Hey ff een vraagje, die Karim Bridji van Volendam is toch een marokkaan? ik denk van wel, maar weet niet zeker :confused:
luisvuitton
26-04-2004, 10:34
ja klopt is een marokkaan hij heeft voordat hij bij volendam speelde
in belgie gespeeld
SaidUtrecht
26-04-2004, 10:38
Origineel gepost door luisvuitton
ja klopt is een marokkaan hij heeft voordat hij bij volendam speelde
in belgie gespeeld
Thnx :)
ik check altijd zo n site waar je alles kan vinden over marokkaanse voetballers, maar hij staat nooit ergens bij :(
luisvuitton
26-04-2004, 10:39
Origineel gepost door SaidUtrecht
Thnx :)
ik check altijd zo n site waar je alles kan vinden over marokkaanse voetballers, maar hij staat nooit ergens bij :(
ja hij is ook nog jong he en speelt nog niet zo lang misschien dat hij er daarom niet bij staat :o
maar graag gedaan :zwaai:
Ja Dat Vertelde Mijn Vader Ook Gister...Alleen Jammer Dat Hij bij Volendam Speelt
SaidUtrecht
26-04-2004, 11:00
Nee want er staan spelers op die nog veel jonger zijn en in de Zweedse 3e divisie spelen bijvoorbeeld. en hayete waarom zonde
luisvuitton
26-04-2004, 11:04
Nee want er staan spelers op die nog veel jonger zijn en in de Zweedse 3e divisie spelen bijvoorbeeld. en hayete waarom zonde
klopt maar die jongere hebben echt talent!!zoals die jongen die bij jong arsenal speelt salah nasri die heeft bij talent, hij is niet normaal en dat kan je sorry van die karim niet zeggen
xxhananexx
26-04-2004, 11:05
Er was nog een marokkaan die daar speelde alleen zat hij op de bank...wie is dat????...
luisvuitton
26-04-2004, 11:07
dat was waarschijnlijk houssaine ouichou of zoiets, heeft hij niet gespeeld :eek:
SaidUtrecht
26-04-2004, 11:09
Hoessein Ouhsaine, en luisvitton jij begrijpt mij niet, er zijn gewoon een hoop veel mindere spelers als bridji die wel worden vermeld op de site en ik persoonlijk vind dat ie wel talent heeft en de coach van volendam blijkbaar ook
xxhananexx
26-04-2004, 11:12
Ik weet niet...er zat iemand op de bank....en Hij was vetttt lekker :stout:........Ik wilde wel weten wie het was, maar durfte het niet te vragen aan mijn pa :(
luisvuitton
26-04-2004, 11:12
Hoessein Ouhsaine, en luisvitton jij begrijpt mij niet, er zijn gewoon een hoop veel mindere spelers als bridji die wel worden vermeld op de site en ik persoonlijk vind dat ie wel talent heeft en de coach van volendam blijkbaar ook
o zoo okey, ja ik heb hem niet vaak zien spelen eerlijk gezegd dus ik weet niet hoe het bij karim zit, maar staan inderdaad wel een paar andere niet op, die ook echt talent hebben, marokkanen he half werk ;)
SaidUtrecht
26-04-2004, 11:14
ja precies en hoessein ouhsaine oichou is geblesseerd, dus vandaar en trouwens voor dames weten jullie een hoop over voetbal : )
luisvuitton
26-04-2004, 11:15
Origineel gepost door xxhananexx
Ik weet niet...er zat iemand op de bank....en Hij was vetttt lekker :stout:........Ik wilde wel weten wie het was, maar durfte het niet te vragen aan mijn pa :(
:giechel: gekkie, gewoon vragen: pap wie is die lekkere jongen daar op de bank???nee niet die kaas die marokkaan
o bentie hadek houa houssaine, vind je hem leuk a bentie???
ja e ba
waga jalla en mshieuw 3ndoe, en shoefoeh shi mara :rolleyes:
xxhananexx
26-04-2004, 11:17
Als hij dat is...ja dan is hij wel leuk ja :D.......Kom dan gaan we....ik kan niet zo goed arabisch(ben namelijk berbers) maar wat ik eruit begrepen heb ....goed idee...wanneer zullne we gaan :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.