Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Traditioneel besnijden

parnassusweg
24-05-2009, 18:58

Ik zoek iemand die een jongen van 18 traditioneel kan besnijden: zonder klemmen, maar gewoon met het mes. Bedoeling is een zo strak mogelijk resultaat: ook slap geen beweging in het vel meer mogelijk. De operatie moet zónder verdoving gebeuren. Bij wie kunnen we langskomen? Bij voorkeur regio Amsterdam of Rotterdam.

Riffia1987
24-05-2009, 18:59
Hoezo Niet gwn Bij een Dokter,Waar je kunt besnijden?

Mollie
24-05-2009, 20:49
In Rotterdam heb je een Islamitische besnijdeniscentrum

Qarizma_1989
24-05-2009, 21:53
18 jaar,beetje te oud vind je ook niet? straks krijgt die nog een stijve:haha:

Jongedame_
24-05-2009, 22:32

Mijn nieuwsgierigheid overwint het van me. Waarom persee op die manier?

amira84
24-05-2009, 22:53
Ik zoek iemand die een jongen van 18 traditioneel kan besnijden: zonder klemmen, maar gewoon met het mes. Bedoeling is een zo strak mogelijk resultaat: ook slap geen beweging in het vel meer mogelijk. De operatie moet zónder verdoving gebeuren. Bij wie kunnen we langskomen? Bij voorkeur regio Amsterdam of Rotterdam. check ff ... www.besnijdeniscentrum.nl

Maroc_Tresure
24-05-2009, 23:47
Ik zoek iemand die een jongen van 18 traditioneel kan besnijden: zonder klemmen, maar gewoon met het mes. Bedoeling is een zo strak mogelijk resultaat: ook slap geen beweging in het vel meer mogelijk. De operatie moet zónder verdoving gebeuren. Bij wie kunnen we langskomen? Bij voorkeur regio Amsterdam of Rotterdam. Op die leeftijd lijkt mij het niet echt verstandig om iemand zonder verdoving te besnijden.

Mustapha
01-06-2009, 13:47
Op die leeftijd lijkt mij het niet echt verstandig om iemand zonder verdoving te besnijden. Lijkt mij nooit verstandig. Ben zelf besneden in Besnijdenis Centrum Amsterdam, maar wel met verdoving. Overigens, hoe strak ook, slap is er altijd beweging in het vel mogelijk! Mustapha. :goedzo: