Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Succes Verhalenn ! Afvallenn

SWEETEST-GIRL
24-05-2009, 18:46

Beste Dames en Heren , Aangezien ik sinds een tijdje hier rond snuffel, en bijna alleen maar topics tegen kom over het afvallen vroeg ik me af wie er al zijn/haar streefgewicht heeft behaald. Ik zelf weeg 55 kg en zou heel graag 5 kilo willen afvallen. Ik fitness sinds kort ( een weekje ) en volg geen specifiek dieet. De zomervakantie is byna aangebroken en dat betekent snel de laatste kilotjes afwerken. Heeft misschien iemand van jullie tips, advies of iets dergelijks, zou ik het graag willen horen. Alvast bedankt:kus:

x_soumia_x
24-05-2009, 18:51
Ik wil ook 5 kilo afvallen!

SWEETEST-GIRL
24-05-2009, 19:54
zoveeeel mensen die bezig zijn met afvallen en niemand de reageerd

I.Love.Morocco
26-05-2009, 16:18
Heey, Ik ben nog niet helemaal klaar met lijnen maar heb toch wel al wat bereikt al zeg ik het zelf!:P Ik ben 16 jaar, 1,64m.. Mijn startgewicht was 69 kilo, overgewicht dus.... Me eerste streef toen was 65 kilo wat ik gehaald had (en dat was een gezond gewicht voor mijn lengte..) daarna de 60 gehaald.. toen de 55 en ik zit nu op 53,5:) Mijn volgende streef is 50 kilo, dus lekker strak in pakkiee:P plat buikje slanke benen maar ik denk wel dat ik curv hou aangezien ik niet superveel van borsten en bil kwijt ben sinds die kilos wegzijn.. Hoe ik dit gedaan heb? hmmm nou zowiezo de tijd ervoor nemen!! Mensen denken heel gauw dat ze 10 kilo kwijt kunnen raken in 5 weken maar dat is niet zo... De eerste stap: is toch echt dat je precies snapt hoe het zit met kcal en verbranding. Zo snap je ook waarom mensen snel afvallen en aankomen en dan kan jij dat tegen gaan.. Tweede stap: Zet voor jezelf een reeël doel... halve kilo per week bijvoorbeeld is een goede start.. 3e stap: reken uit hoeveel kcal je maximaal mag eten en hou je daaraan!! Eet gezond en varrieer en eet zoveel mogelijk porties verspreid over de dag. Hoe kleiner hoe beter.. en laat alle chemische shit pillen maar in je kast want die werken niet.. been there done that. 4e stap: wat ik deed was altijd zoveel mogelijk sporten .. Ik heb nu bijvoorbeeld een hometrainer in me kamer en daar heb ik een plank opgezet en daar zit nu me toetsenbord en muis op... ik MOET van mezelf fietsen als ik computer hahaha:P hoezo computeren is ongezond (A) Je hoeft niet precies hetzelfde als ik in mekaar te knutselen maar om je een idee te geven... Ben je bijvoorbeeld iemand die houdt van muziek? Fiets dan een afspeellijst buiten af... of ga joggen.. Je hoeft echt niet naar dure sportscholen te gaan..! Hou je van dvd's en heb je fitness apparaat thuis? Fitness gedurende de hele dvd... Maak met jezelf een afspraak om elke avond of ochtend (of allebei) een vast aantal spieroefeningen te doen. Slaap ook genoeg!! hoe meer slaap snachts hoe beter En kijk naar fotos van vrouwen waar jij het figuur van wil hebben... geef toe ... vrouwen hebben altijd iets van jaloezie in zich dus zal je zeker helpen haha:P En als laatste: overal waar té voor staat is nooit goed... Volgens mij ben ik nu niets vergeten maar voor vragen stuur je een persoonlijk bericht:) xx

MissDeLaMode
26-05-2009, 16:30

:banana: Wat goed van je..... Succes verder... en bedankt voor je tips!

moslimajeblia
26-05-2009, 16:45
ja ik ben ook op dieet.. heb nog niet mijn streefgewicht behaald.. maar ben wel binnen 3 weken 7 kilo afgevalle.. en de afgelopen week nog een kilootje :D En ik ga verder tot ik de 68 haal.. weeg nu 76 kilo :kwaad: succes voor de dames die er mee bezig zijn :goedzo: