Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 24 mei t/m 30 juni

dounia__moslima
24-05-2009, 09:52

ik zit er helemaal doorheen ik probeer al zolang de laatste kilos kwijt te raken ben ik net goed bezig verpest ik het in 1 dag en dan raak ik niks kwijt de laatste tijd eet ik op 1 dag patat, ijs, chocola vanaf VANDAAG wil ik echt goed gaan beginnen alles wat ik eet plaats ik hier ik ga elke dag 30 minuten zumba doen 30 minuten hometrainer,stepper,crosser alles10 minuten doen ik zal hier tips plaatsen oefeningen plaatsen alles wat helpt bij het afvallen ik moet er nog 6 kwijt in 5 weken ik ga heel erg me best doen WIE DOET ER MEE:banana: :banana: SAMEN GAAN WE ERVOOR SAMEN STAAN WIJ STERK DE KILOS GAAN ERAF:banana:

dounia__moslima
24-05-2009, 09:54
Eet na 20.00 uur zo weinig mogelijk. Als je toch trek hebt, neem dan een stuk fruit. Na 21.00 uur gaat je lichaam in de ruststand en wordt er amper nog iets verteerd. Pittig en gekruid. Curry, sambal en andere pittige sauzen zoals mosterd stimuleren de stofwisseling (en daarmee de vetverbranding). Drink groene thee ipv 'gewone thee'. Groene thee laat vetcellen krimpen, bovendien bevat het veel antioxidanten die je kunnen helpen beschermen tegen ziektes als kanker.

dounia__moslima
24-05-2009, 09:56
Wanneer je boodschappen gaat doen moet je er voor zorgen dat je je aan het boodschappenlijstje houdt. Ook dit zorgt er voor dat je minder impulsieve producten koopt met te veel calorieën. Let op de voedingswaarden op de producten. Kijk niet alleen naar termen als 0% vet, maar kijk vooral naar de calorieën. 0% vet zegt daar namelijk niets over, want vaak is het vet vervangen door suikers. Ook suikers worden omgezet in vet zodra je in jouw lichaam komen. Denk niet dat je alles kunt eten zolang het weinig calorieën heeft. Het is zelfs bewezen dat je in verhouding meer calorieën eet als je producten koopt met weinig calorieën. Je denkt namelijk dat je er meer van mag eten. Als je in een restaurant bent, bepaal dan van te voren wat je gaat eten en blijf bij die keuze. Als je gezond wilt blijven en gewicht wilt verliezen dan moet je ook bewegen. Beweeg daarom minstens 30 minuten per dag. Drink veel water. Water is essentieel voor een gezond lichaam en het bevat geen calorieën. Daarnaast vul je met een glas water je maag al een beetje voor dat je gaat eten, zodat jij je eerder vol voelt.

shentef
24-05-2009, 09:58
goed zo,want ik zie sommige Marokkaanse dames hebben een rare figuurtjes

dounia__moslima
24-05-2009, 10:14

http://www.youtube.com/watch?v=2JeAlZ64bA8 buikspieroefeningen voor thuis:goedzo:

MissFatty
24-05-2009, 13:46
In 5 weken moet ik 10 kg kwijt zien te raken.. :o

mOpppie
24-05-2009, 14:35
IK begin ook vandaag. ik heb net een bordje met tomaatjes & komkommer gegeten.

MissFatty
24-05-2009, 14:43
IK begin ook vandaag. ik heb net een bordje met tomaatjes & komkommer gegeten. Lekker gezond, goedzo :D

Zinna_Soraya
24-05-2009, 15:38
ik moet ook binnen 5 weken 10 kilo kwijt zien te raken zodat ik begin juli lekker kleding kan kopen zonder dat ik er alles in moet zien te proppen

Zinna_Soraya
24-05-2009, 15:41
eetverslag vandaag: Salade: 5 kleine trostomaten halve komkommer fijn gesneden kwart uit fijn gesneden Paar olijven erbij! en 1 hard gekookt ei in stukken gesneden hierbij wil ik het graag bij houden voor vandaag kwa eten! Misschien hierna nog een appeltje! wil ook graag vandaag 2 L water drinken , alleen is dat voor mij soms heel erg moeilijk!!

Mizz_tanjawia
24-05-2009, 17:27
ik doe ook mee,,moet 3 à 4 kilo kwijtraken voor 26juni:( hoop dat 't me lukt &&Succes meiden

Zinna_Soraya
24-05-2009, 22:03
ik doe ook mee,,moet 3 à 4 kilo kwijtraken voor 26juni:( hoop dat 't me lukt &&Succes meiden Dat lukt je makkelijk meid! inshallah ben je die kilo's al snel kwijt ik hoop dat het mij lukt!!

I.Love.Morocco
26-05-2009, 16:07
zinn_soraya,, is die salade het enige wat je eet? Je valt dan hartstikke snel af maar... eetbuien staan op de loer en als je dan eraan toegeeft was alles voor niks..! En na je dieet? als je dan normaal gaat eten kom je ook aan.. Ik zou als ik jou was de drempel wat lager zetten.. gewoon zo vaak mogelijk per dag kleine porties eten voor optimale stofwisseling en probeer onder de 1000 kcal te blijven dn val je zowiezo 1 kilo per week af. En wanneer je klaar bent met je dieet dan bouw je de kcal weer op met de week 250 meer eten en dan is het blijvend. WEL BEWEGEN!! xx succes nog! ik lijn met je mee xx

Zinna_Soraya
26-05-2009, 23:34
nee het was ook niet echt vol te houden maar ik doe mijn best inshallah lukt het ons voor de zomer om wat kilos af te vallen inshallah zinn_soraya,, is die salade het enige wat je eet? Je valt dan hartstikke snel af maar... eetbuien staan op de loer en als je dan eraan toegeeft was alles voor niks..! En na je dieet? als je dan normaal gaat eten kom je ook aan.. Ik zou als ik jou was de drempel wat lager zetten.. gewoon zo vaak mogelijk per dag kleine porties eten voor optimale stofwisseling en probeer onder de 1000 kcal te blijven dn val je zowiezo 1 kilo per week af. En wanneer je klaar bent met je dieet dan bouw je de kcal weer op met de week 250 meer eten en dan is het blijvend. WEL BEWEGEN!! xx succes nog! ik lijn met je mee xx

dounia__moslima
27-05-2009, 19:03

ik heb nu even niet meegedaan vanaf morgen want ik heb mijn maandelijkse periode dus ik vreet me gek :o