Bekijk originele versie : ik heb geen vertrouwen meer!!!!
hoi alllemaal :o :o
ik heb een probleem dat is namelijk ik vertrouw me vriend niet meer het ging heel goed en hij belt me elke dag maar de laatste tijd bel hij niet meer en laat niets van zich horen en als ik bel zegt hij dat hij geld problemen heeft. ik heb het gevoel dat hij een andere heeft misschien is dat niet zo. maar ja ik hou van hem en wil hem niet kwijt. ik word gek en weet niet wat ik moet doen. ik heb met hem gepraat en toen zei hij begin jij nou weer. praten helpt niet , weet jullie en andere oplossing please help me.
gegroet :
lolly.
Onslaught
08-11-2002, 13:42
pffffffff, meid ik denk dat praten toch help zeg wat je voelt enzo, en ja kan even terug deinsen, dus je even gedeis houden enzo, maar dan heb j ekans dat hij met die ander vandoor gaat, als hij een andere heeft. maar je kan keizen of praten en zeg wat je voelt of je gedeis houden , ik kies voor praten dus. want in relatie moet je zulke dingen kunne praten dus, maar ja suksse ermee meid en ik hoop dat hij gen ander heeft.
ps: koop voor hem een keer beltegoed, en kijk dan of hij dan wel belt:D:D:D
Bleu_Sky
08-11-2002, 14:09
hmmmm..... klinkt wel vaag...
Misschien moet je hem een tijdje niet bellen (paar dagen) en kijken of die je mist... of je moet toch met hem praten... en brief schrijven (lekker ouderwets) en daar je gevoelens in verwoorden..
Of net als de tip boven koop een telefoonkaart voor hem, dan snapt ie de hint vast wel :)
GekkeTurk
08-11-2002, 15:01
Muhahahahahaha :zwaai:
Hi meid,
Natuurlijk alleen jij kent je vriend en weet of kan door je intuitie voelen of er iets mis is of niet....
Maar ik moet je eerlijk zeggen als hij wat minder belt en jullie elkaar steeds minder zin is het inderdaad geen goede teken..
Ik geef je advies om niet juist meer aan hem te gaan trekken nu hij zo afstandelijk doet je moet gewoon hem na doen als hij belt moet jij hem 1x bellen zo lang hij niet belt bel dan ook niet dat werkt het beste het klinkt misschien kinderachtig en zo maar het werkt echt.
Ik weet dat zodra een jongen afstandelijk doet dat je meer het gevoel krijgt dat je hem juist wilt bellen voor al niet doen dat werkt alleen avrechts.... als hij nog geen contact met je zoekt dan is sorry dat ik het zo moet zeggen echt iets scheefs aan je relatie en dan kan je nog op je kop staan het komt dan gewoon met moeite goed je moet gewoon geen aandacht geven....
succes meid hoop dat ik niet iets beledigends heb gezegd in iedergeval niet de bedoeling geweest
get married... vraag hem ten huwelijk, kijken hoe hij reageert
By the way in een andere topic zei je dat je ouders hem al hadden geaccepteerd, accepteerd als wat verloofde, mens?
MrEsco
Hey Lolly,
ik heb zoiets gelijkaardigs meegemaakt, maar dit is de raad die ik je kan geven: vraag eens rond bij zijn vrienden(mss weten zij meer) en probeer een plannetje te bedenken waardoor je hem eventueel kunt betrappen.Bij mij heeft hij het uitgemaakt omdat hij te veel problemen had ,ook al hadden vrienden van hem, hem met een Oekraeens meisje gezien.Ik hield(en hou) heel veel van hem en wil ook graag de waarheid weten.Maar denk aan dit : als jullie voorbestemd zijn voor elkaar gaat er wel iets gebeuren waardoor jullie samen een toekomst hebben! hou me op de hoogte, ok? kusjes HILKE
Zodra dat je iemand niet meer vertrouwt laat je hem of haar los... Het vermoeden alleen is genoeg om iemand achter te laten.
Let your Love go, if it doesn't come back you never had it...
MrEsco
ik heb ook een vriend met schulden waardoor die veel moet werken en hem weinig zie.......ik heb dit geaccepteert en vertrouw hem volledig..maar ik heb ook connexties ;)
als ik jouw was zou ik hem bellen en vragen of hij tijd heeft omdat je met hem wil praten......dat is namelijk altijd beter dan over de telefoon omdat je dan gelijk ziet hoe hij reageert.......kan hij niet....is het zo en zo een nerd want desnoods een halfuurtje moet hij toch wel even aan je kunnen geven als je ergens mee zit.........kan het niet praat goed met hem vertel hem dat je je onzeker voelt op de manier hoe het nu tussen jullie gaat wat je zou willen en wat je verwacht......vraag ook aan hem wat hij zou willen en hoe hij vind dat jullie relatie nu gaat.....zeg dat je van hem houd en dat je accepteert dat hij problemen heb waardoor je hem weinig kan zien maar hij moet wel gewoon af en toe even bellen andsers heeft het geen zin meer.........
zorg dat alle vragen zijn beantwoord en dat je gerust ophangt........bel daarna niet meer totdat hij je pas belt.....belt hij niet dan is de boodschap duidelijk belt ie wel....probeer hem dan te begrijpen succes meid.....ik weet het is moeilijk je geliefde los te laten......maar je moet wel zelfrespect behouden
BentDagilia
10-11-2002, 20:55
HOi Lolly,
je zit in een moeilijke situatie.. ik zou hem de tijd geven wie weet heeft hij wel echt geld problemen maar dta is nog geen goeie reden om jouw in de steek te laten... Ik zou hem ff een tijdje met rust laten en wachten todat hij contact met jouw zoekt... en anders dumpen die handel...
Bent Dagilia
Itsjustme
11-11-2002, 10:24
sherine je hebt gelijk vind ik ik kan nog wat van je leren meid! :)maar, aan de andere kant waarom zou ze braaf op zijn tel gaan wachten..... alleen wanneer het hem uit komt bellen dat kan ook niet toch? sommige boys zijn zo die bellen alleen wanneer het HUN uitkomt en wanneer zij zin hebben om je te zien /spreken OPROEPBASIS ofzo??? dus lolly wijfie bel m en lucht je hartje op ik bedoel als hij toch geen tijd heeft om af te spreken dan maar telefonisch toch? En als hij het dan nog niet begrijpt dan zit er maar 1 ding op dissu want, ik bedoel je kan hem niet alles gaan voorkauwen toch??En wat ik ook niet begrijp is begrijpen sommige gasten niet dat je gewoon de aandacht van ze wil?? dat ze je bellen,smsen enz... die kleine dingentjes nee hoor je krijgt alleen tel. en smsjes van je vrienden of andere die wel interesse in je hebben (ergg lief) maar waar je niet echt op zit te wachten anywayzz meid ik wens je veeel suc6 coz life isnt easy honey
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.