Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje betreft het kopen van een auto

climate_control
24-05-2009, 00:38

ik ben van plan een nieuwe auto te koop van gespaard contant geld. hoe kan ik laten zien als ik wordt aangehouden door de politie dat het om eerlijk gespaard geld gaat, want het is best een dure auto

playboy1989
24-05-2009, 00:42
Als je op de markt werkt zou ik hem maar op iemand anders de naam gooien

climate_control
24-05-2009, 00:53
Als je op de markt werkt zou ik hem maar op iemand anders de naam gooien ik wil m op mijn eigen naam

Lynn
24-05-2009, 01:14
eerlijk spaargeld zeg je .. sparen doe je dus met honderdjes permaand, dus januari stort je 300 euro .. februari 250 .. kan natuurlijk ook meer zijn ligt aan jouw inkomsten .. maar als jij gwn per een aantal maanden in eens 15.000 stort op je spaarrekening dan zal dat raar overkomen .. Je kan dus je bijafschriften laten zien van jouw spaarrekening ..

_Mocro2_
24-05-2009, 01:26

ik ben van plan een nieuwe auto te koop van gespaard contant geld. hoe kan ik laten zien als ik wordt aangehouden door de politie dat het om eerlijk gespaard geld gaat, want het is best een dure auto als het om een nieuwe auto(bij de autodealer) gaat.. bewaar het aankoopbewijs;) betreft een 2ehandse auto dan tjah klote... loonstrook? Tis wel klote.. heb ook en dure auto gehaald maar heb het op me broer's naam gezet en die heeft een bedrijf..

Boutacmant
24-05-2009, 01:29
Zeg gewoon dat je het geld hebt geleend. Stel desnoods een vals contract op met meerdere mensen uit je familie.

evert.999
24-05-2009, 01:58
Zeg gewoon dat je het geld hebt geleend. Stel desnoods een vals contract op met meerdere mensen uit je familie. hoezo? hij zegt zelf toch zelf gespaart geld? dan kun je dat toch wel aantonen door idd bankafschriften enzo? Hoef je helemaal niet moeilijk te doen!

climate_control
24-05-2009, 23:49
Zeg gewoon dat je het geld hebt geleend. Stel desnoods een vals contract op met meerdere mensen uit je familie. dit werd mij net ook verteld, een goeie ;)