Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet niet meer wat ik moet doen?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
25-04-2004, 21:23

Ik vind mijn Nederlandse collega nog steeds leuk!! Hij is zo spontaan mooi en aardig!!! EN ik weet het is Hram, mag geen vriend!! Maar ik vind m gewoon echt zo leuk, hoe vaker ik m zie hoe leuker ik m vind!! Vooral als ie me aanraakt krijg ik helemaal vlinders en rillingen!! Zoals ik al eerder vermelde ik heb NOOIT een vriend gehad, en nu zit ik nog steeds met deze gevoelens... Ik denk de hele dag aan hem :( En kom niet met ho.er of verdwaalde marokkaan of iets, want ik weet van mezelf dat ik dat niet ben!.

tatouzient
25-04-2004, 21:28
verliefdheid is mr een tijdelijke bevlieging... denk rationeel en ni emotioneel... je weet best wa je moet doen, dit hoeve wij ni te zegge... Tatou.

tatouzient
25-04-2004, 21:38
Origineel gepost door MisSiham Wallah ik vind m leuk, geen grap!! Maar een relatie is onmogelijk... En als hij opmerkingen over me uiterlijk maakt!!! Of als ik een te kort truitje aan heb en je ziet me rug zegt ie oooh sexy dan vind ik dat alleen maar leuk, als ik heel eerlijk ben!!! Terwijl ik weet dat t hram is!! :rolleyes: probeert misschien iets langs aan te doen vr de verandering :rolleyes: Tatou.

Cicatrice
25-04-2004, 21:44
Origineel gepost door I_ALGERIJN_I Vreemd dat je zo snel verliefd kan raken zonder verliefd te zijn op aspecten van islamitische aard wie geeft haar dat gevoel dan? het gevoel van liefde? oh de duivel zeker a ga fietsen

tatouzient
25-04-2004, 21:45

Origineel gepost door MisSiham Maar bij die broek paste geen lang truitje, en je zag alleen me rug als ik zat!! lmoehim, je doet wa je ni late kunt é ;) Tatou.

87zahra87
25-04-2004, 21:47
ja meestal ligt het aan de persoon zelf! denk aaan wat je draagt, kom niet te verleidelijk over want dan lok je het zelf! ben al blij dat je weet dat zo'n relatie niet kan!

Sword_of_Islam
25-04-2004, 21:52
Het is niet toegestaan om met niet mahram mannen te praten zonder noodzaak, en je moet bedekt zijn, aleen je armen en egzicht, je moet wijde kledij dragen. Begin daar al eens mee . Het is alsof iemand drinkt en zegt help ik word zat, terwijl hij niet eens stopt met de basis, het drinken.

Cicatrice
25-04-2004, 21:55
Origineel gepost door Sword_of_Islam Het is niet toegestaan om met niet mahram mannen te praten zonder noodzaak, en je moet bedekt zijn, aleen je armen en egzicht, je moet wijde kledij dragen. Begin daar al eens mee . Het is alsof iemand drinkt en zegt help ik word zat, terwijl hij niet eens stopt met de basis, het drinken. het is niet toegestaan om een ander te vertellen hoe diegene zn leven moet leven als een of andere Stasi agent, alleen hooguit zeggen 'eventueel zou je dit of dat kunnen doen' als mogelijkheid aanbieden. MOET MOET MOET MOET MOET MOET MOET MOET MOET altijd dat geMOET kmoet nu eventjes naar de wc....dat moet ik dan weer wel :p

Cicatrice
25-04-2004, 21:57
Origineel gepost door MisSiham Ik draag geen hoofddoek. En draag neit de goede kledingstijl, Maar bidt wel 5 keer per dag, ik ga niet uit. Zwerf niet op straaten, heb nooit een vriend gehad(terwijl de meeste me neit geloven) En nu ben ik hem tegen gekomen en ben ik helemaal weg van m! APPLAUS VOOR DEZE DAME!!!! geloof zit in je hart en in je daden! rein van hart en rein van daden! en niet in je uiterlijk of gedrag terwijl je onder je hoofddoek siddert van erotiserende gedachtes waar een bachinaal zuipfeest van de prins der duisternis himself nog eventjes 2x over moet nadenken :goedzo:

MissyOujda
25-04-2004, 22:01
Salam .. Ik Begrijp Zo'n Beetje Bedoeld .. Ik Spreek Namelijk Uit Ervaring.. Maarjah Ik Weet Verder Niet Ofdat Die Jongen Ook Verliefd Is Op Jou.. Zo Ja En Hij Zegt Van Je Te Houden Dan Zou Je Hem Misschien Eens Moeten Inlichten Over Hoe Mooi Het Islamitische Geloof Wel Niet Is.. Moge Allah (swt) Je Helpen Inshalah..

rommaisa
25-04-2004, 22:13
Origineel gepost door MisSiham Ik vind mijn Nederlandse collega nog steeds leuk!! Hij is zo spontaan mooi en aardig!!! EN ik weet het is Hram, mag geen vriend!! Maar ik vind m gewoon echt zo leuk, hoe vaker ik m zie hoe leuker ik m vind!! Vooral als ie me aanraakt krijg ik helemaal vlinders en rillingen!! Zoals ik al eerder vermelde ik heb NOOIT een vriend gehad, en nu zit ik nog steeds met deze gevoelens... Ik denk de hele dag aan hem :( En kom niet met ho.er of verdwaalde marokkaan of iets, want ik weet van mezelf dat ik dat niet ben! Boeiend :o

Saartje20
26-04-2004, 16:04
MisSiham meisje, het enige wat ik je wil zeggen is: volg je hart. Volg alleen het diepste van je hart, en dan komt alles goed. En luister niet naar de meeste hypocrieten, die hun geloof eerder aan de buitenkant hebben (zogezgde bedekte kleding en hdoek) dan aan de binnenkant, in hun hart. Van alle moslims, ben jij bij de trouwsten, oprechtsten. X Saartje

miss_morgan15
26-04-2004, 17:10
pffffff...siham dit is een moeilijke situatie!!! ik weet niet denk na en zie zelf verder,meisje dEnk wel aan de nadelen en natuurlijk aan de voordelen...maar ik hoop dat je de juiste beslissing neemt! Zoek ook wat je juist wil van hem of met hem...en hoe staat hij tegen over jou??? en heeft hij een gezin?een vrouw? kinderen? moehiem dat hangt ook allemaal af van je beslissing. wees niet te snel met een beslising te nemen. Moehiem als er nog iets mocht zijn je mag me altijd iets laten weten. ok?hoop het beste voor je! MhaSalaam,xxxx

lady_khadija
26-04-2004, 17:13
meisje, je lokt het zelf uit.... met die korte truitjes etc...

Humorloos
26-04-2004, 20:02

Wat laat jij je aanraken? Je geloof zit in intentie.

Pagina's : [1] 2 3