Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meditours/marokko Te Vertrouwen Ja/nee!!

SgattigMeisje
23-05-2009, 15:19

Hello dames & heren!!! Ik heb gister geboekt bij MEDITOURS @ DH voor met de bus 350 retourtje vanuit amsterdam amstel NAAR NADOR. In totaal heb ik daar 1400 betaald.. Nu is het zo dat ik een uur nadat ik weg was ofzo, gebeld werd met de mededeling dat de bus NIET vanuit AMSTERDAM AMSTEL vertrekt maar bij STADIONPLEIN @ Amsterdam!?? Oja datum hebben ze ook nog eens gewijzigd van 4 naar 3 juli:moe: Nu ben ik hierdoor beetje geirriteerd geraakt & weet ik dus niet of dit wel te vertrouwen is ofniet:moe:! Ik weet niet wat ik moet doen? Geld terug gaan halen OF TOCH VERTREKKEN vanuit stadionplein(weet niet eens waar dit is magoed)! Het is wel gewoon een reisbureau @ denhaag.. Hun website is www.meditours.nlmeditours

Maroc_Tresure
23-05-2009, 15:21
meditours in denhaag is over het algemeen gewoon te vertrouwen. Ze bestaan al een aantal jaar.

SgattigMeisje
23-05-2009, 15:23
meditours in denhaag is over het algemeen gewoon te vertrouwen. Ze bestaan al een aantal jaar. Pff dit heb ik ook vaak gehoord, maar wat ze nu dus zomaar flikken:moe:. Andere vertrekdatum/andere vertrekplaats. Wat zou jij doen?

KhalidNotyzze
03-06-2009, 14:01
zeer veel sterkte in de bus (+- 44u reistijd) meditours klinkt heel bekend.

just_to
03-06-2009, 14:34

meditours bestaat al heeeeeel lang,ik boek daar zelf al zeker 5 jaar dus maak je geen zorgen trouwens als de vertrekplaats wijzigt kan het reisbureau daar niks aan doen

tippi
03-06-2009, 20:45
lieve schat meditours reisbureau is de enige reisbureau in den haag met een anvr en een sgr verzekering die andere marokaantjes hebben niet.

SgattigMeisje
03-06-2009, 20:47
zeer veel sterkte in de bus (+- 44u reistijd) meditours klinkt heel bekend. Bus is supergezellig ben vaker geweest alleen niet met deze bus:love: meditours bestaat al heeeeeel lang,ik boek daar zelf al zeker 5 jaar dus maak je geen zorgen trouwens als de vertrekplaats wijzigt kan het reisbureau daar niks aan doen Thnx meiske! Ik heb 't al in orde .. lieve schat meditours reisbureau is de enige reisbureau in den haag met een anvr en een sgr verzekering die andere marokaantjes hebben niet. Okeee hihi dankje voor je info

Business_klasse
03-06-2009, 20:51
Euroliners is de beste a mattie...

SgattigMeisje
03-06-2009, 20:52
Euroliners is de beste a mattie... Die gaat helaas niet naar nador:huil:! Waren we 2 jaar geleden wel mee geflasht door die eikels:lol: Ze hadden gezegd ja hy gaat direct naar nador. Kwamen we aan in tanger:moe:

Business_klasse
03-06-2009, 20:57
Die gaat helaas niet naar nador:huil:! Waren we 2 jaar geleden wel mee geflasht door die eikels:lol: Ze hadden gezegd ja hy gaat direct naar nador. Kwamen we aan in tanger:moe: ewa shem kom je ook uit Akka Den Haag???? ik ga misschein ook met de bus aangezien vliegticket vrij prijzig zijn!

JustAFreak
04-06-2009, 16:57
ewa shem kom je ook uit Akka Den Haag???? ik ga misschein ook met de bus aangezien vliegticket vrij prijzig zijn! ik ook :o

SgattigMeisje
05-06-2009, 00:22
ewa shem kom je ook uit Akka Den Haag???? ik ga misschein ook met de bus aangezien vliegticket vrij prijzig zijn! nee woon niet in DH.