Bekijk originele versie : Dfinn en Djelleba Te koop (foto)
Hey dames,
Deze dfin en djelaba is nooit aangetrokken (behalve bij het passen ;) ) en is dus zo goed als nieuw, ze zijn met de hand gemaakt. Een vrouw wilt ze verkopen vandaar deze topic. Ben je geintereseerd kun je altijd reageren.
De dfinn met riem is 225 euro en de djelleba 75 euro hij is driekwart voor de lange dames ;)
http://img10.imageshack.us/img10/9839/paarse_dfinn.JPG
http://img10.imageshack.us/img10/9535/Djellaba1.JPG
Nou sme7lie hoor voor zo een jurk vind ik ze eeeeecht wel duur hoor! Kun je in marokko nog voor minder dan de helft krijgen..
Maar goed, veel succes verder
Origineel gepost door Souad24
Nou sme7lie hoor voor zo een jurk vind ik ze eeeeecht wel duur hoor! Kun je in marokko nog voor minder dan de helft krijgen..
Maar goed, veel succes verder
Lieve schat,
hij is met de handgemaakt, en deze komt uit Marokko, en daar heeft zij 300 voor moeten dokken
ik vind t ook heel veel gevraagd voor deze jurk, terwijl het niet eens een jurk is van de laatste mode.
maar misschien dat andere wel geinteresseerd zijn.
succes ermee in ieder geval.
(..........sorzant.......... :stout: )
oem_moenia
26-04-2004, 19:51
Ik denk dat als ze ze wil verkopen dan moet ze echt de prijs flink naar beneden halen of ze nou met de hand zijn genaaid of niet dat is niet echt belangrijk.
Ik betaal nog geen eens 5 cent voor deze jurken..... wil je ons voor de gek houden?? 300 maak dat de kat maar wijs!!!
mohiem zie maar.....
salaam. :zwaai:
oem_ismael
09-05-2004, 17:20
75 euro zou ik voor de paarse betalen wel leuk kleurtje moet ik zeggen
:rolleyes:
Mensen hebben geen verstand van jurken :jammer:
Origineel gepost door HaSoFa
:rolleyes:
Mensen hebben geen verstand van jurken :jammer:
Salaam Hasofa,,,
Met alle goede bedoelingen hoor....maar dat zijn echt geen mooie jurken met wat ik heb ...... en wat ik heb gezien bij anderen....
Kijk je wel eens naar 2m marokko twee....daar is elk jaar een kaftan show te zien.... meid ga daar naar kijken en dan weet je waarom je zulke reacties krijgt oke?? :) Maar moet wel eve vermelden dat bij die kaftans shows ook niet alle jurken mooi zijn maar ze zijn zeker wel van deze tijd!! ;)
Oke
ma asalama
:zwaai:
Origineel gepost door BRAXY
Salaam Hasofa,,,
Met alle goede bedoelingen hoor....maar dat zijn echt geen mooie jurken met wat ik heb ...... en wat ik heb gezien bij anderen....
Kijk je wel eens naar 2m marokko twee....daar is elk jaar een kaftan show te zien.... meid ga daar naar kijken en dan weet je waarom je zulke reacties krijgt oke?? :) Maar moet wel eve vermelden dat bij die kaftans shows ook niet alle jurken mooi zijn maar ze zijn zeker wel van deze tijd!! ;)
Oke
ma asalama
:zwaai:
Dat zijn jurken die je af en toe kan aantrekken en dan zijn ze weer uit de mode, deze is tijdloos, hij is heel fijn. Trouwens de prijzen van de jurken die ze op 2m showen, ajowa……
Deze jurk is ook van deze tijd meid, op foto ziet ie er anders uit als in het echt.
Nadia_Antwerpen
11-05-2004, 22:41
salaam wa aleikum
ik vind hem wel mooi hoor! alleen wat duur..
maar ja, die jurken zijn allemaal zo duur tegenwoordig, niet te doen! en je kan hem dan ook maar één keer aandoen, anders denken ze dat je niks anders hebt. waar gaat deze wereld toch naartoe... :haha:
mha salama
Nou, nou zeg dames jullie zijn wel hard.
Maar misschien lijkt die jurk niet zo mooi omdat je liggend er een foto van hebt gemaakt. Je had 'm aan moeten trekken en dan een foto van maken. Dan komt ie beter tot zijn recht en ziet ie er veel mooier uit.
Ieder zijn smaak, er kan zo iemad tussen zitten die 'm prachtig vind.
succes verder.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.