Bekijk originele versie : De Pil, Diana-35
Moeskiela
25-04-2004, 20:59
Hallo Dames,
Ik wil graag de pil gaan slikken tegen mijn acne, maar klopt het dat zodra je deze pil gaat slikken dikker wordt, met name bij de heupen en ****??
Zo ja, is het gewoon een kwestie van afvallen of moet ik dan accepteren dat ik vaste klant word bij Miss Etam :rolleyes: ?
Alvast bedankt voor de reacties..
DOUKALIA18
25-04-2004, 22:05
Ik drink het 1,5 jaar en het helpt echt en ik ben niet aangekomen nog steeds 54 kilo :D
Moeskiela
25-04-2004, 22:43
:o Godzijdank, ik kan echt niet meer kilo's gebruiken!
54 kilo!! moest je dat er nu ECHT bij vermelden :rolleyes:
:zwaai: Bedankt voor de reacties, niemand negatieve ervaringen?
Rania_Oujdia
26-04-2004, 10:28
Ik slik de Diane-pil al bijna 5 jaar...ik ben wel een beetje aangekomen...met name bij me heupen...en b.or.sten...maar ik had het een paar terug gekregen van me dermateloog...om het acne te bestrijden..het heeft wel voor acne geholpen..het is bijna helemaal weg...maar ik heb wel gemerkt je eetlust wordt wel meer erdoor...maar het verschilt per persoon....
salama_19
27-04-2004, 17:10
hey je slikt de pil al 5 jaar voor je acne? en het is nog niet helemaal weg?
Frikouja
29-04-2004, 17:11
Goeie vraag! daar was ik ook al benieuwd naar. Mn vriendin vertelde me namelijk dat ze de pil slikte en binnen 3 maanden 10 kilo was aangekomen :confused:!! daar schrok ik wel van hoor! maar ik denk wel dat t verschillend per persoon is...
(alleen 10 kilo vond ik wel errugg extreeem!)
Ik heb het ook paar maanden gebruikt...Ik heb niet het gevoel dat het echt geholpen heeft..Het heeft wel wat effect..Maar zo dra ik er mee stopte kwam alles weer naar boven!
Je eetlust wordt er wel groter door!
Maar ieder lichaam is anders en neemt het anders op!
Probeer het voor 3 maanden en kijk wat het effect is!
marocalhoceima
29-04-2004, 19:55
Ik heb t ook gebruikt, maar toen ik merkde dat ik ervan aankwam ben ik er meteen mee gestopt :D
f_castanno
29-04-2004, 20:05
ik ben begonne met de pil gaan slikken toen ik bijna 15 was, dat was toen ook voor mijn acne omdat nix anders hielp. En ja, de pil heeft gheel goed geholpen mijn acne te bestrijden maar geloof me ik ben r flink van aangekomen. Ik ben van maatje 34 naar maatje 40 gegaan.
K moet er we l bij zeggen dat ik heel veel at en nauwlijks trainde.
salama_19
29-04-2004, 22:42
heey te gek om te horen dat het geholpen heeft.
en f-castanno slik je het nu nog steeds? en toen je er mee egstotp was kwam het niet terug?
beslamam salama
Moeskiela
29-04-2004, 23:01
Dag meiden,
Ik ben van de week bij de huisarts geweest om die pil te halen.
Ik heb vervolgens mijn vraag aan hem gesteld en hij zei het volgende: door de pil wordt je eetlust groter, dat betekent dat veel vrouwen meer gaan eten en hierdoor aankomen.
Het is een kwestie van beheersing, het is niet de schuld van de pil, maar het ligt aan jezelf...
Kortom als je de pil slikt en je krijgt enorme trek sluit jezelf op!!
kan je de pil ook gewoon kopen bij de apotheek of niet??
Origineel gepost door sabahje
kan je de pil ook gewoon kopen bij de apotheek of niet??
eeerste keer moet je een recept hebben van de huisarts. herhaalrecepten mag je wettelijk gezien zo bij de apotheekhalen.
Sommige huisartsen willen dit liever niet aangezien
het een paar wisselwerkings heeft op bepaalde medicijnen
Zusterke001
06-05-2004, 18:34
Ik slik het ook sinds ik getrouwd ben en ben ongeveer 3 kilo bijgekomen in 3 maanden maar ik denk niet dat het door de pil komt...volgens mij door het getrouwd leventje...ga je koken en natuurlijk meer eten!!
missie_19
06-05-2004, 20:55
Ik heb geen acne maa meer meer last van puistjes nie op me hele gezicht alleen 1 bepaald gedeelte van me gezicht
en als ik de pil ga slikken gaat dat dan helpen of overdrijf ik en is het slikken van de pil alleen als je er heel erg last van hebt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.