Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Broer van marokko naar Nl halen.

Pagina's : [1] 2

Nari_Nari
22-05-2009, 19:45

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar goed. Ik ben bereid om me stiefbroer uit marokko naar Nl te halen. Zijn ouders zijn gescheiden., zijn moeder is overleden allahirahmoe. en mijn vader die is in Nl dus ook zijn vader. En nou is mijn vraag, wat moet ik allemaal doen om een vizem aan te maken voor hem. En hem hier naar Nederland te halen. Desnoods naar Belgie als dat beter/makkelijker is. Ik heb gehoord als je een vast contract hebt in belgie dat het dan makkelijker is.? :confused: Graag serieuze reacties :o

Rood79
22-05-2009, 20:22
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar goed. Ik ben bereid om me stiefbroer uit marokko naar Nl te halen. Zijn ouders zijn gescheiden., zijn moeder is overleden allahirahmoe. en mijn vader die is in Nl dus ook zijn vader. En nou is mijn vraag, wat moet ik allemaal doen om een vizem aan te maken voor hem. En hem hier naar Nederland te halen. Desnoods naar Belgie als dat beter/makkelijker is. Ik heb gehoord als je een vast contract hebt in belgie dat het dan makkelijker is.? :confused: Graag serieuze reacties :o Naar het gemeentelijk loket gaan en info vragen hierover, je hebt kort visum, visum voor lang verblijf, zij leggen je precies uit wat je in moet leveren etc.. Kosten zijn wel hoog bij een lang verblijf, bij een kort verblijf vallen de kosten ook niet mee. Ghair.

Nari_Nari
22-05-2009, 20:25
Naar het gemeentelijk loket gaan en info vragen hierover, je hebt kort visum, visum voor lang verblijf, zij leggen je precies uit wat je in moet leveren etc.. Kosten zijn wel hoog bij een lang verblijf, bij een kort verblijf vallen de kosten ook niet mee. Ghair. Okee,, bedankt.:sjans: Ja dat is wel te regelen,. alleen is nog even niet duidelijk hoe het aan gepakt moet worden. Maar ik zal er heen gaan..

Rood79
22-05-2009, 20:30
Okee,, bedankt.:sjans: Ja dat is wel te regelen,. alleen is nog even niet duidelijk hoe het aan gepakt moet worden. Maar ik zal er heen gaan.. Je krijgt als het goed is een formulier dat je moet invullen en de rest wijst zich van zelf, staat allemaal op het formulier ingevuld. Je kunt ook bellen van tevoren weet je precies wat ze vragen en nodig hebben of op de site kijken van je gemeente. Graag gedaan oegtie!

elboubsi
22-05-2009, 20:59

Is hij ouder dan 18! Anders kan hij in het kader van gezinshereniging evt. terugkomen.

Nari_Nari
22-05-2009, 21:05
Is hij ouder dan 18! Anders kan hij in het kader van gezinshereniging evt. terugkomen. Ja hij is ouder dan 18. Okee dus dat is ook mogelijk.. Dan zou hij bij ons moeten intrekken.

Nari_Nari
22-05-2009, 21:07
Je krijgt als het goed is een formulier dat je moet invullen en de rest wijst zich van zelf, staat allemaal op het formulier ingevuld. Je kunt ook bellen van tevoren weet je precies wat ze vragen en nodig hebben of op de site kijken van je gemeente. Graag gedaan oegtie! Okee, ik zal maar even bellen en informatie gaan vragen.:goedzo: Zo heb ik het ook meteen bij me als ik er heen ga. Ik ben er echt mee bezig, komt goed inshaAllah. Is niets zonder je ouders ergens zijn.:(

Rood79
22-05-2009, 21:11
Okee, ik zal maar even bellen en informatie gaan vragen.:goedzo: Zo heb ik het ook meteen bij me als ik er heen ga. Ik ben er echt mee bezig, komt goed inshaAllah. Is niets zonder je ouders ergens zijn.:( Ghair oegtie, komt goed InshaAllah. Heb vertrouwen in de zaak. Je doet je sabab zodat hij hierheen kan komen.

Nari_Nari
22-05-2009, 21:46
Ghair oegtie, komt goed InshaAllah. Heb vertrouwen in de zaak. Je doet je sabab zodat hij hierheen kan komen. Amien!:goedzo: Niets te verliezen toch en gewoon erop vertrouwen zoals je zei.:o Hij heeft het wel goed daar, maar toch begrijp me vader dat hij m graag hier heeft.:o

DoeMaarNormaal
22-05-2009, 22:50
Meid, je bedoeld volgens mij dat hij jouw half broer is toch? :o

Nari_Nari
22-05-2009, 23:09
Meid, je bedoeld volgens mij dat hij jouw half broer is toch? :o Ja, van me vader alleen dus me halfbroer.;) ahaha , onzin eigenlijk gewoon een broer voor mij:o

Rood79
23-05-2009, 00:15
Amien!:goedzo: Niets te verliezen toch en gewoon erop vertrouwen zoals je zei.:o Hij heeft het wel goed daar, maar toch begrijp me vader dat hij m graag hier heeft.:o :goedzo:

Vrouwtje25
23-05-2009, 00:40
Ja, van me vader alleen dus me halfbroer.;) ahaha , onzin eigenlijk gewoon een broer voor mij:o Wat lief! InshAllah zal het je lukken meid.

Nari_Nari
23-05-2009, 00:43
Wat lief! InshAllah zal het je lukken meid. :haha: Jaa, Insha allah meid :sjans:

Nari_Nari
23-05-2009, 00:44

:goedzo: :sjans:

Pagina's : [1] 2