Bekijk originele versie : Kmag ni mee van papa.
SweetRose
25-04-2004, 18:02
Midden mei gaan wij met de klas een dag naar Engeland.
M'n ouders haten het om met de klas ver te reizen. :(.
Ik durf et niet vragen, omdat ik toch al weet dat et een neen wordt (tenzij er een mirakel gebeurd).
Ik studeer dit jaar af, dus dit wordt onze laatste uitstap samen.
Ik wil echt echt ECHT gaan.
Die van mijn klas willen zelfs allemaal voor m'n deur komen en zo echt smeken om me te laten gaan. :maf:
Wat moet ik doen?:(
:verdriet:
Je moet het heel voorzichtig vragen aan de ouder met wie je een goede band hebt. Of als je een zus of broer hebt laat haar dan meepraten misschien luisteren je ouders wel naar haar/hem. En zeg tegen je ouders dat je wel mee moet gaan anders kan je niet afstuderen. Dan bekijken ze het misschien wel vanuit jou kant
En als dat niet helpt laat je klas dan voor je deur demonstreren met spandoeken en al.
succes meid!!
P.S. Ga niet tegen je ouders liegen want je weet een leugen komt altijd boven water.
DOUKALIA18
25-04-2004, 18:30
zeggen dat het verplicht is voor een project en dat als je niet gaat het niey haalt weet ik veel zoiets
Mag je niet eens voor 1 dag? is wel jammer, in m'n examenjaar gingen we voor 5 dagen met school naar parijs. dat was echt supergaaf. maar vraag het dan aan je pa, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
succes
Atlasleeuw
25-04-2004, 18:36
Neem je pa mee dan :D
SweetRose
25-04-2004, 18:40
Liegen tegen m'n ouders?! Ben je op je hoofd gevallen ofzo...?!!
Leugens komen toch altijd uit..zeker bij mijn ouders!
ja supersalima ik kan et altijd proberen, dat weet ik ook wel..Maar ik haat et om iets niet te mogen :( wat ik heel graag wil
chicka, neen het mag niet voor één dag :verdriet:..laat staan voor 5 dagen ofzo :maf3:
En m'n pa meenemen gaat nogal moeilijk..
Tis een excursie met de klas. :o (Atlasleeuw, welcome back boy ;) )
Atlasleeuw
25-04-2004, 18:44
Origineel gepost door SweetRose
En m'n pa meenemen gaat nogal moeilijk..
Tis een excursie met de klas. :o (Atlasleeuw, welcome back boy ;) )
oeehhhh excursie met de klas.....jullie gaan stoute dingen doen..kussen gevecht of naar de jongens toe..... :D Nee joh geintje.....
Je ouders zijn gewoon bang voor je eer, dus dat is het een beetje. Maar als ze je goed hebben opgevoed (waar ik vanuit ga) dan hoeven ze toch niet bang te zijn??
Lady_moi
25-04-2004, 18:47
Blijven zagen nie opgeven
Maak hen zot
Die gaan u da zo beu zijn da ze ja gaan zeggen
Doeg.
SweetRose
25-04-2004, 18:53
Origineel gepost door Atlasleeuw
oeehhhh excursie met de klas.....jullie gaan stoute dingen doen..kussen gevecht of naar de jongens toe..... :D Nee joh geintje.....
Je ouders zijn gewoon bang voor je eer, dus dat is het een beetje. Maar als ze je goed hebben opgevoed (waar ik vanuit ga) dan hoeven ze toch niet bang te zijn??
Jah tuurlijk ben ik goed opgevoed. Kben een braaf meisje zenne :melig:...
Maar dat is niet wat hen dwars zit.
Eerder omdat er tegenwoordig zovelen ongelukken gebeuren enzo..!!
Origineel gepost door Lady_moi
Blijven zagen nie opgeven
Maak hen zot
Die gaan u da zo beu zijn da ze ja gaan zeggen
Doeg.
Voor m'n ma mag k zeker wel ..!!! Maar tis m'n pa....En hem zot maken? :haha:...Neen joh. Ben ik beetje te oud voor nu :p..Ik wil hen op een volwassene manier overtuigen!
Lady_moi
25-04-2004, 18:57
Me zot make bedoel ik blijve zage en zeggen waarom ge WEL normaal zou mogen gaan
Doeg.
Voor m'n ma mag k zeker wel ..!!! Maar tis m'n pa....En hem zot maken? :haha:...Neen joh. Ben ik beetje te oud voor nu :p..Ik wil hen op een volwassene manier overtuigen!
maghrebgirl20
25-04-2004, 18:59
he meid, ik ken het..... :verdriet: k had van mn vorige opleiding ook een uitstapje naar eurodisney. was 1 dag, maar dat mocht zelfs niet.
k hoop dat jij wel mag van je ouders
SweetRose
25-04-2004, 19:03
Origineel gepost door Lady_moi
Me zot make bedoel ik blijve zage en zeggen waarom ge WEL normaal zou mogen gaan
Doeg.
Pffffff :(.
Origineel gepost door maghrebgirl20
he meid, ik ken het..... :verdriet: k had van mn vorige opleiding ook een uitstapje naar eurodisney. was 1 dag, maar dat mocht zelfs niet.
k hoop dat jij wel mag van je ouders
:(....Ksnap ni waarom marokkaanse ouders er zo moeilijk over doen! we kome heus terug hoor ! :(
inssaf20
25-04-2004, 19:19
laat de leerkracht bellen hahahhaha werkt echt hoor marokkanen vinden het zeer moeilijk om nee te zeggen tegen een leerkracht
veel geluk en wie weet veel reisplezier
lady_khadija
25-04-2004, 19:24
Midden mei gaan wij met de klas een dag naar Engeland.
M'n ouders haten het om met de klas ver te reizen. :(.
Ik durf et niet vragen, omdat ik toch al weet dat et een neen wordt (tenzij er een mirakel gebeurd).
Ik studeer dit jaar af, dus dit wordt onze laatste uitstap samen.
Ik wil echt echt ECHT gaan.
Die van mijn klas willen zelfs allemaal voor m'n deur komen en zo echt smeken om me te laten gaan. :maf:
Wat moet ik doen?:(
:verdriet:
laat de leraar/lerares een goed woordje voor je doen... hij/zij moet persoonlijk naar jouw huis gaan om te praten over de perfecte dochter die ze wel niet hebben... :D
wij zouden dit jaar naar barcelona gaan met heel 4h... ik mocht wel gaan... maar het is afgeschaft... er gingen te weinig mensen ofzo... balen man... had me er echt op verheugd...
mouhim, ik hoop voor je dat het toch lukt.... gewoon je pa overhalen.... zo veel mogelijk slijmen slijmen slijmen.... en misschien ook nog een traantje laten :D
succes meid
:zwaai:
maghrebgirl20
25-04-2004, 20:04
:(....Ksnap ni waarom marokkaanse ouders er zo moeilijk over doen! we kome heus terug hoor ! :( [/B]
ja precies, en we zijn ook wel te vertouwen, tis heus niet zo dat ik bij jongens in bed ga slapen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.