Bekijk originele versie : Kmag ni mee van papa.
SweetRose
25-04-2004, 18:02
Midden mei gaan wij met de klas een dag naar Engeland.
M'n ouders haten het om met de klas ver te reizen. :(.
Ik durf et niet vragen, omdat ik toch al weet dat et een neen wordt (tenzij er een mirakel gebeurd).
Ik studeer dit jaar af, dus dit wordt onze laatste uitstap samen.
Ik wil echt echt ECHT gaan.
Die van mijn klas willen zelfs allemaal voor m'n deur komen en zo echt smeken om me te laten gaan. :maf:
Wat moet ik doen?:(
:verdriet:
Je moet het heel voorzichtig vragen aan de ouder met wie je een goede band hebt. Of als je een zus of broer hebt laat haar dan meepraten misschien luisteren je ouders wel naar haar/hem. En zeg tegen je ouders dat je wel mee moet gaan anders kan je niet afstuderen. Dan bekijken ze het misschien wel vanuit jou kant
En als dat niet helpt laat je klas dan voor je deur demonstreren met spandoeken en al.
succes meid!!
P.S. Ga niet tegen je ouders liegen want je weet een leugen komt altijd boven water.
DOUKALIA18
25-04-2004, 18:30
zeggen dat het verplicht is voor een project en dat als je niet gaat het niey haalt weet ik veel zoiets
Mag je niet eens voor 1 dag? is wel jammer, in m'n examenjaar gingen we voor 5 dagen met school naar parijs. dat was echt supergaaf. maar vraag het dan aan je pa, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
succes
Atlasleeuw
25-04-2004, 18:36
Neem je pa mee dan :D
SweetRose
25-04-2004, 18:40
Liegen tegen m'n ouders?! Ben je op je hoofd gevallen ofzo...?!!
Leugens komen toch altijd uit..zeker bij mijn ouders!
ja supersalima ik kan et altijd proberen, dat weet ik ook wel..Maar ik haat et om iets niet te mogen :( wat ik heel graag wil
chicka, neen het mag niet voor één dag :verdriet:..laat staan voor 5 dagen ofzo :maf3:
En m'n pa meenemen gaat nogal moeilijk..
Tis een excursie met de klas. :o (Atlasleeuw, welcome back boy ;) )
Atlasleeuw
25-04-2004, 18:44
Origineel gepost door SweetRose
En m'n pa meenemen gaat nogal moeilijk..