Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VoetbalQuiz voor MEISJES

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Atlasleeuw
25-04-2004, 17:14

Naast de VoetbalQuiz voor jongens, waaruit dus blijkt dat ik de beste ben :D :ego: Heb ik een wat simpelere quiz voor meisjes. JONGENS MOGEN NIET ANTWOORDEN EN NIET HELPEN (zullen ze toch wel doen, maar ja ik zeg het toch maar even). Ok dames laat zien wat jullie kunnen: 1. Wie was de marokkaanse bondscoach op het WK 1994? 2. Wie was de marokkaanse bondscoach op het WK 1998? 3. Noem de 2 bondscoaches voordat Zaki marokko trainde. 4. Bij welke Clubs speelde Nouredinne Naybet na Wydad Casablanca. Tip: dit waren allemaal buitenlandse Clubs. Ok dames doe je best.

farkous
25-04-2004, 18:51
ik geef jullie tips vraag 1 hij was een Marokkaan vraag 2 hij was een fransman vraag 3 kijk naar 1 en 2 vraag 4 dit zijn maar drie clubs in frankrijk ,Portugal en Spanje

Atlasleeuw
25-04-2004, 18:55
Wat zeg ik nou je mag ze niet helpen en je tip voor vraag 3 is verkeerd hahahahaha dus dames doe jullie best, jullie kunnen het wel...

farkous
25-04-2004, 18:59
Origineel gepost door Atlasleeuw Wat zeg ik nou je mag ze niet helpen en je tip voor vraag 3 is verkeerd hahahahaha dus dames doe jullie best, jullie kunnen het wel... vraag drie is een fransman en een Portugese

Atlasleeuw
25-04-2004, 19:02

Origineel gepost door farkous vraag drie is een fransman en een Portugese hahaha nog steeds niet helemaal haha, hij heeft een frans paspoort dat wel....maar hij is van origine iets anders....maar genoeg getipt....laat de dames het nu zelf oplossen....en niks voorzeggen via PM's... :D

nour_el_3oejoen
25-04-2004, 19:15
Makkelijke vragen leeuwtje...:p ik hoefde niet eens na te denken...:bril:... Hier de antwoorden op een rijtje..ik hoop dat ze allemaal goed zijn...:stout: 1.Abdellah Blinda 2.Henri Michel 3.Henri Kasperzak en Coelho 4.Na Wydad Casablanca speelde Naybet bij Fc Nantes in Frankrijk, daarna bij Sporting Lissabon in Portugal en uiteindelijk bij Deportivo La coruna in Spanje waar hij nog steeds speelt

Atlasleeuw
25-04-2004, 19:20
Origineel gepost door nour_el_3oejoen Makkelijke vragen leeuwtje...p ik hoefde niet eens na te denken...:bril:... Hier de antwoorden op een rijtje..ik hoop dat ze allemaal goed zijn...:stout: 1.Abdellah Blinda 2.Henri Michel 3.Henri Kasperzak en Coelho 4.Na Wydad Casablanca speelde Naybet bij Fc Nantes in Frankrijk, daarna bij Sporting Lissabon in Portugal en uiteindelijk bij Deportivo La coruna in Spanje waar hij nog steeds speelt Kijk dit is nou een meid met verstand van voetbal..... :D....Proficiat :goedzo: ...hierbij kroon ik je tot voetbalprinses 2004 :stout:

luisvuitton
25-04-2004, 19:21
wat een discriminatie dat je een aparte quiz voor meiden moet maken maar de coach van marokko in 1994 was: dat was een marokkaan damn ik weet het shit vergeten de coach van 98 was henry michel ja vraag 3 is dus de antwoorden van vraag 1 en 2 en naybet speelt nu bij deportivo la coruna en heeft daarvoor bij sporting lisbon gespeeld in 1995, in 1996 is hij naar depo gegaan maar die van 94 ben ik vergeten hmmmm laat me denken

luisvuitton
25-04-2004, 19:22
oo iemand is me al voorgeweest netjes meid :o maar atlasleeuw weet je ook iets van europa of weet je alleen maar dingen over marokko te vragen???want zeg eerlijk ik weet niet veel van vroeger van marokko, ik weet schande, maar weet wel veel van europa maar ja :(

Atlasleeuw
25-04-2004, 19:27
Ja tuurlijk weet ik veel van Europa, maar dat zijn dingen die je zo op kan zoeken via internet. De vragen die ik stel, vooral ook bij mijn andere quiz van de jongens, dat zijn vragen die je alleen weet als je t ook echt weet.... :D

luisvuitton
25-04-2004, 19:29
Origineel gepost door Atlasleeuw Ja tuurlijk weet ik veel van Europa, maar dat zijn dingen die je zo op kan zoeken via internet. De vragen die ik stel, vooral ook bij mijn andere quiz van de jongens, dat zijn vragen die je alleen weet als je t ook echt weet.... :D o zoo oke :D kom maar op met je volgende vragen voor nour_el_3oejoen en ikke :p

Atlasleeuw
25-04-2004, 19:33
Ok dames, jullie krijgen een kans om de Voetbal prinses Nour_al_3oejoen te verslaan...... Weer een stel vragen: 1. Wie scoorden er op het WK 1998 tegen schotland? En wat was de einduitslag? 2. Welk land schakelde Marokko uit voor het WK 2002? 3. Marokko speelde laatst tegen Angola, hoeveel werd het? en wie scoorden er voor Marokko? 4. Een Europese vraag: Bij welke club speelde David Beckham voordat hij naar Real Madrid kwam? Nou dit moet toch te doen zijn, makkelijke vraagjes....

nour_el_3oejoen
25-04-2004, 19:33
Origineel gepost door Atlasleeuw Kijk dit is nou een meid met verstand van voetbal..... :D....Proficiat :goedzo: ...hierbij kroon ik je tot voetbalprinses 2004 :stout: haha..tnx me is een prinses..:bril:... De beste voetballer is::::::: http://www.peoples.ru/sport/football/bergkamp/bergkamp.jpg

Atlasleeuw
25-04-2004, 19:34
Origineel gepost door nour_el_3oejoen haha..tnx me is een prinses..:bril:... De beste voetballer is::::::: http://www.peoples.ru/sport/football/bergkamp/bergkamp.jpg verrader.....we don't like bergkamp.....:stout:

luisvuitton
25-04-2004, 19:41

Origineel gepost door Atlasleeuw Ok dames, jullie krijgen een kans om de Voetbal prinses Nour_al_3oejoen te verslaan...... Weer een stel vragen: 1. Wie scoorden er op het WK 1998 tegen schotland? En wat was de einduitslag? 2. Welk land schakelde Marokko uit voor het WK 2002? 3. Marokko speelde laatst tegen Angola, hoeveel werd het? en wie scoorden er voor Marokko? 4. Een Europese vraag: Bij welke club speelde David Beckham voordat hij naar Real Madrid kwam? Nou dit moet toch te doen zijn, makkelijke vraagjes.... 1. het werd toen 3-0 kamacho bassir dacht ik 2 keer 2. senegal schakelde marokko ut in 2002 met 1-0 3. het werd toen 3-1 voor marokko scoorde baha 2 keer en ziari 1 keer was ergens in eind maart 4. natuurlijk speelde beckham bij manchester united voor real madrid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7