Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : weet je wat echt lelijk is??

karimaah
25-04-2004, 16:55

dat helemaal kapot gestijlde haar. met allemaal gebarsten punten dat heel stijf staat en helmaal verbrand is door de fohn. Er zat een meisje voor me in de tram en ik dacht zo wat is dit lelijk. Dus meiden wees voorzichtig met je haar en zuinig op de fohn en stijltang. Het is echt zonde wees blij met wat allah je heeft gegeven.

Lady_moi
25-04-2004, 17:24
Ja ieuw Of zo als het vanboven nog kroes is en vanonder zo stijl Ik vind da echt zo jammer Krullen zijn prachtig Door te stijlen krijgen ze kroeskopjes Doeg.

karimaah
25-04-2004, 18:36
Origineel gepost door Lady_moi Ja ieuw Of zo als het vanboven nog kroes is en vanonder zo stijl Ik vind da echt zo jammer Krullen zijn prachtig Door te stijlen krijgen ze kroeskopjes Doeg. ja precies af en toe stijlen kan een heel mooi resultaat opleveren maar dagelijks :rolleyes:

maghrebgirl20
25-04-2004, 19:35
ziet inderdaad heel lelijk uit

HappyGurl
25-04-2004, 19:50

Inderdaad.. kroessie's :maf:

_SiMa_FoR_LiFe_
25-04-2004, 20:10
Ik gebruik m'n steiltang 2 keer per maand...enne als ik gespleten haarpunten heb ...is de enige oplossing De Schaar :hihi:

karimaah
25-04-2004, 21:24
sommige meiden kunnen het niet accepteren dat ze kroes haar hebben :rolleyes:

SweetRose
25-04-2004, 22:47
Origineel gepost door mereyem weet je wat ook heel erg lelijk is lieve dames.. zo roddelen over anderen..... greetz.. en nee kvoel me niet aangesproken,heb zelf een prachtige haardos..maarruh kwou het effe opnemen voor dat meisje dat op die tram zat,aangezien de afwezigen zich zelf niet kunnen verdedigen. liefs xxx :hihi:

FaKel0nd0n
15-06-2004, 23:51
Mensen met krullen willen steil haar en mensen met stijl haar willen krullen.. Ze weten ook nooit wat ze willen hea :P

Casaouia_Style
16-06-2004, 15:51
kan stijlen zonder probleem hamdoelah, het valt vanzelf al sluik maar krullen staan ook wel mooi....afwisseling is altijd goed :D

Le-Sud
16-06-2004, 17:16
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Ik gebruik m'n steiltang 2 keer per maand...enne als ik gespleten haarpunten heb ...is de enige oplossing De Schaar :hihi: :hihi: splitender kopen van tv

miss__1984
16-06-2004, 20:38
hahahah net als die negerinngen... bah net als of ze gelikt zijn door een koe!!! hahah:melig:

farah016
17-06-2004, 15:22
soooooooooowwwww..... enne ik snap wel wat je zegt maare ik bedoel als zij dat moooi vindt ? ieder z'n eigen smaak ik snap sowieso niet waaarom je het elke dag stylt misch heb je nu een mooi effect maar laterr... denk het niet wet het wel ckr

arab_blondje
17-06-2004, 21:58
Origineel gepost door mereyem weet je wat ook heel erg lelijk is lieve dames..greetz en nee kvoel me niet aangesproken,heb zelf een prachtige haardos..maarruh kwou het effe opnemen voor dat meisje dat op die tram zat,aangezien de afwezigen zich zelf niet kunnen verdedigen. je hebt echt helemaal gelijk!!!........mensen komen hier weer altijd oordelen over andere mensen :kwaad: .......wat nou echt heel jammer is!!! :( ..............wat anderen met hun haar doen is echt niemands zaak alleen van diegene zelf!!!................er word hier weer altijd met andermans zaken bemoeit!!!.............maar jah.......gebeurt telkens weer.........je kan er niets aan doen!!!...............maar echt jammer hoor!!!.............. :rolleyes: ma3a salama