Bekijk originele versie : Ogen laseren in Nederland of Turkije
Salaamailkoem Dames en Heren ,
Ik ben een beetje aan het rondneuzen en ik wil graag mijn ogen laten laseren. Dit omdat ik helemaal moe ben van mijn lenzen en bril staat mij gewoon niet. Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met laseren en wat het kostenplaatje wellicht zal zijn?
jullie zouden me echt ermee helpen!
shokran
ik heb het gedaan bij optical express voor 3000 euro
ik zie wel goed
1 oog is perfect
en de andere heeft -0.5
Ze willen het niet corrigeren want ze zijn bang dat ik in de plus schiet. Vind het wel jammer dat het niet helemaal gelukt is!!!
Ik heb toen gekozen voor NL omdat het hier gewoon veiliger is. Als er iets gebeurd ben je tenminste bij je familie.
Schizofreeen
22-05-2009, 12:12
ik zie wel goed
1 oog is perfect
en de andere heeft -0.5
Ze willen het niet corrigeren want ze zijn bang dat ik in de plus schiet. Vind het wel jammer dat het niet helemaal gelukt is!!!
Ik heb toen gekozen voor NL omdat het hier gewoon veiliger is. Als er iets gebeurd ben je tenminste bij je familie.
Wat was je sterkte daarvoor? :o
-2,5 beide ogen
maar echt heerlijk opstaan en direct zicht!
Schizofreeen
22-05-2009, 12:28
Ja lijkt mij ook heerlijk, verlang ernaar. :o
Ik overweeg het ook, ben al by optical express geweest voor een vooronderzoek & moet over 2 a 3 maanden weer terug zodat ze kunnen kijken of myn sterkte niet is veranderd! Maar twijfel nog wel, vooral omdat het een dure grap is & het brengt gwn risico's met zich mee!
ik zie wel goed
1 oog is perfect
en de andere heeft -0.5
ok dankjewel voor je reactie!
ja dat is zeker zo in Nl daarom wil ik graag horen hoe het was in Turkije bij.? dan plak ik er gelijk een vakantie aan:p
Word er nog iets vergoed via ziekenfond of helemaal niks?
Ja lijkt mij ook heerlijk, verlang ernaar. :o
Ik overweeg het ook, ben al by optical express geweest voor een vooronderzoek & moet over 2 a 3 maanden weer terug zodat ze kunnen kijken of myn sterkte niet is veranderd! Maar twijfel nog wel, vooral omdat het een dure grap is & het brengt gwn risico's met zich mee!
ik ook echt waar elke keer dta gepruts in me ogen !! word er gek van!!!
neee niks werd vergoed
pfff ik had ook eigenlijk niks anders verwacht:(
ik ag denk ik afspraak maken bij een kliniek, kijken wat ze te bieden hebben?
liefste_-_
22-05-2009, 16:14
Word je vergoed? Ook al je minderjarig bent?
Schizofreeen
23-05-2009, 11:21
ik ook echt waar elke keer dta gepruts in me ogen !! word er gek van!!!
Ja ik ook man.
Alleen ben k wel bang dat het niet helemaal gecorrigeerd wordt! :maf:
Wat is jouw sterkte ? :o
Schizofreeen
23-05-2009, 11:22
Word je vergoed? Ook al je minderjarig bent?
Je moet minimaal 18 zijn om in aanmerking te komen voor een laserbehandeling!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.