Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Homoseksualiteit.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

MissSara
25-04-2004, 13:52

We weten allemaal hoe Homoseksualiteit in de Islam word beschreven, maar wat is jullie persoonlijke mening. Je kan wel zeggen, Het KAN gewoon niet.....maar ze zijn er toch. Of we het nou willen of niet. Hoe zou jij er bijvoorbeeld mee omgaan als je zoon/dochter je zou vertellen dat hij/zij op hetzelfde geslacht valt? Ik doe dit voor een school opdracht en ik zou graag jullie serieuze mening hierover willen. Dus stem even en laat een korte reactie achter als je wilt en ga alsjeblieft niet lopen schelden (mochten er mensen tussen zitten die, die neiging hebben) Thank you all!

Crazy_Yas
25-04-2004, 14:03
ik zal het niet accepteren en zal er alles aan doen om hem te laten inzien dat dit echt ten strengste verboden is in de Islam. En dat Allah je niet als homo geboren laat worden, want dat zou onrechtvaardig zijn als je vervolgens voor dezelfde straf wordt gestraft. Verstoten zou ik niet doen het blijft toch je kind he en die gooi je niet zomaar weg, je probeert juist om je kind te leiden op het goede pad.

marjam123
25-04-2004, 14:06
ben het met crazy_yas eens... alleen... als mijn zoon/dochter (lay7fed) niet zou willen luisteren... zou ik hem/ haar toch wel verbannen uiteindelijk... ik zou da ni aankunnen... ik vind het zoiezo al een goor idee... maar de mensen buiten mijn familie om, moeten het zelf maar weten... xxx

maat
25-04-2004, 14:16
het idee al krijg ik kotsneigingen! maar 2 lesbi's is wel lekker voor een trio:D maar 2 homo no way........

Echie
25-04-2004, 14:16

ik zou het wel accepteren! homo's zijn tog ook mensen dusz...

latinalatifa
25-04-2004, 15:58
ik accepteer iedereen....je moet self weten wie je bent en hoe je bent..... vin ik

sweety_neda
25-04-2004, 18:48
de probleem is dat het je bloed is en die kan je niet makkelijk los laten denk ik, ik zal allah voor hem of haar om vergiffenis vragen maar het zou me dochter of zoon blijven ook al schop ik hem het huis uit, zelf denk ik dat ik niet met het idee zou kunnen leven, een dochter als lesbie of een zoon als homo, allah ya hafdna, inscha allah

brandy
25-04-2004, 19:10
ik zou 't accepteren. homo's zijn ook mensen met gevoelens. ze kiezen ze niet zelf voor om homo/lesbo te zijn... ik zou van mn kind houden, wat hij/zij maar mag zijn... homo/ lesbo/ gehandicapt/ mongooltje...

Lady_moi
25-04-2004, 19:12
Ik zal het zekers nie accepteren Ik zal ze dan ook vooral uitleggen waarom ik zoiets nie aanvaard En hen uitleggen wat de islam ervan vind en dat als ze hun gevoelens onderdrukken dat Allah swt hen inshallah er dan voor beloond En dat mn engeltjes niet de weg van sheytan moeten volgen Enz enz Allah yehfed ou safi Doeg.

eYesha
25-04-2004, 20:54
tfoeeeeeeeeeewf ik kooz voor de laastuh ik zou ze NOOIT NEVER EVER acptereenn TFOEEEEEEEEEEEEE

MissyOujda
25-04-2004, 23:39
Oeala Hawla Oeala Qouata Ila Bilahi Al3alieyou El3athiem..!!! Ik zag Laatst Een Interview Op Tv Met De Zogenaamde MOHO's, Wat Staat Voor; MOslim-HOmo's..!! Alleen Het Woord Al..!! Homo, Maar Toch Moslim..!! Dit Kan Tog Egt Niet.. Wajoow Schande..!! Hetzelfde Als Wanneer Je Zegt; Het Warme Ijs..:S:S Dat Kan Tog Ook Niet, Want Dan Is Het Geen Ijs meer.. Ewa Jah.. Dit Geld Dus Ook Voor Het Begrip; MoslimHomo.. Of Je Bent Moslim En Geen Homo.. Of Je Bent Een Homo En Geen Moslim..!!

beni_bouyachie
25-04-2004, 23:45
Ik zou m n kind islamitisch op voeden insha allah .. Kies hij alsnog voor dat (wat ik eigenlijk haast niet kan geloven als je ze alles hebt bijgeleerd en zij dr zelf ook erg geintereseerd zijn ) dan zou ik heel wat met haar/hem uit praten en op een oplossing komen ... insha allah dan mai koen geir lgair .. Kies die toch voor die weg , dan blijft het m n kind wat die tussen 4 muren zijn niet mijn zaken , ik zou iedere keer weer met em praten en god om vergiffenis vragen ..

SweetRose
25-04-2004, 23:47
Origineel gepost door MissyOujda Oeala Hawla Oeala Qouata Ila Bilahi Al3alieyou El3athiem..!!! Ik zag Laatst Een Interview Op Tv Met De Zogenaamde MOHO's, Wat Staat Voor; MOslim-HOmo's..!! Alleen Het Woord Al..!! Homo, Maar Toch Moslim..!! Dit Kan Tog Egt Niet.. Wajoow Schande..!! Hetzelfde Als Wanneer Je Zegt; Het Warme Ijs..:S:S Dat Kan Tog Ook Niet, Want Dan Is Het Geen Ijs meer.. Ewa Jah.. Dit Geld Dus Ook Voor Het Begrip; MoslimHomo.. Of Je Bent Moslim En Geen Homo.. Of Je Bent Een Homo En Geen Moslim..!! Ik heb dat denk ik ook gezien. Recht van antwoord toch?! Met Carim Bouzian. Hij is een moho ...

7KhU8iRiTtA6
25-04-2004, 23:50
Origineel gepost door vverdwaaldd weg met een kind die homo is of lesbi :D Hoe kan je dat zeggen!! Het blijven je kinderen, Ik heb voor de derde gekozen. Dat lijkt me het verstandigst

Noufal
26-04-2004, 01:32

ALLAH IJ HFED

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11