Bekijk originele versie : Carte Nationale
SweetCheeks
21-05-2009, 19:40
Hey allemaal,
Mijn Carte Nationale is onlangs verlopen, moet deze dus verlengen. Hoe gaat dat in zijn werking tegenwoordig? Het is alweer 10 jaar geleden dat ik dit heb laten maken.
Ik zit overigens in A'dam.
Thanks!
Grt, SC;)
Ga met dit verhaal naar de Marokkaanse consulaat en het komt inchAllah goed. Vergeet niet je oude la carte mee te nemen.
SweetCheeks
21-05-2009, 19:58
Ga met dit verhaal naar de Marokkaanse consulaat en het komt inchAllah goed. Vergeet niet je oude la carte mee te nemen.
Hoe zit het met foto's? Meen mij te herinneren dat ik vroeger zeker tig foto's moest meenemen. Zijn ze nu ontwikkeld of leven ze nog steeds in de stenentijdperk?:moe:
Hoe zit het met foto's? Meen mij te herinneren dat ik vroeger zeker tig foto's moest meenemen. Zijn ze nu ontwikkeld of leven ze nog steeds in de stenentijdperk?:moe:
Dat is inderdaad een goeie vraag, ik zou toch ff langs de fotoshop gaan als ik jou was.
Het stenentijdperk is een gepasseerd station, ze leven nu in een soortvan late middeleeuwen.:hihi:
SweetCheeks
21-05-2009, 20:34
Dat is inderdaad een goeie vraag, ik zou toch ff langs de fotoshop gaan als ik jou was.
Het stenentijdperk is een gepasseerd station, ze leven nu in een soortvan late middeleeuwen.:hihi:
Hmmz...OK, thanks.
Als iemand nog meer tips of info heeft, don't hesitate to contact me!;)
FreshShizzle
21-05-2009, 22:22
Het is veranderd. Heel modern nu. Heel trendy haha. Heb het bij een vriendin gezien. Het is nu een vorm van een pas. lekker handig
fancyface101
21-05-2009, 22:28
zijn ze morgen open dat jullie wete, ik moet mijn la carte ophalen en wat zijn de openingstijden
SweetCheeks
22-05-2009, 11:30
Meer info, waar ik ook wat aan heb svp?
Oujdia_Breda
22-05-2009, 11:45
http://www.consulaatmarokkoamsterdam.nl/index.html
Dit is de website van het consulaat. Als het goed is, moet je hier alle info terug kunnen vinden.
Succes ;).
fancyface101
22-05-2009, 15:05
geld dit ook voor Den Bosch
SweetCheeks
22-05-2009, 16:07
http://www.consulaatmarokkoamsterdam.nl/index.html
Dit is de website van het consulaat. Als het goed is, moet je hier alle info terug kunnen vinden.
Succes ;).
Shoukran!
Ik zat even te kijken...vreemd wat ze vragen:
Verlenging van de Nationale Identiteitskaart
Een uittreksel van de geboorteakte in het Arabisch en in het Frans (minder dan 3 maanden oud) of een gelegaliseerde kopie van het trouwboekje (de paginas betreffende de familienaam, de voornaam en de voornaam van de vader)
Door het consulaat gelegaliseerd bewijs van inschrijving
De te verlengen nationale identiteitskaart
4 recente pasfoto's (4,5 cm x 3,5 cm) met vooraanzicht aanvrager
Kopie van Huwelijksakte (indien getrouwd)
Zegelrechten
Werkgeversverklaring verplicht in geval van verandering van beroep
N.B. Verlenging vindt plaats na het vervallen de tienjarige geldigheidsduur van de nationale identiteitskaart
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.