Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : [big Topic]bouwgrond & Huizen

Pagina's : [1] 2 3

mokhtari
21-05-2009, 13:27

Beste Marokko.nl leden, De zomer komt er weer aan en veel marokkanen gaan weer zuidwaarts:goedzo: Genieten van de zon, zee en strand! Maar zo als jullie weten zitten tussen deze mensen ook veel potentiële kopers die geintereseerd zijn om een huis of bouwgrond te kopen. Dus heb je wat te koop of zoek je iets plaats het dan in deze topic zodat we elkaar kunnen helpen. Ook tips en adviezen zijn welkom. Laten we er een leuke en informatieve topic van maken:goedzo: Probeer zo veel mogelijk informatie te geven en eventueel met foto's erbij

Taker3asht
21-05-2009, 17:53
Hier Una Persona....:goedzo: verkoop mijn huis in Nador ( Jaardar ), heb helaas geen foto's maar voor wie interesse heeft in een woning daar dan kun je me pm-en oke...;) Groetjes..!!!

amira00
21-05-2009, 18:12
wat zijn de redenen voor de verkoop GRAAG ook vermelden!

Mocrovelli1989
21-05-2009, 20:39
wat zijn de redenen voor de verkoop GRAAG ook vermelden! meen je die

mokhtari
21-05-2009, 22:40

UP kom op mensen plaats je oproep of plaats je advertentie!!!

C.arab
22-05-2009, 12:02
Hier Una Persona....:goedzo: verkoop mijn huis in Nador ( Jaardar ), heb helaas geen foto's maar voor wie interesse heeft in een woning daar dan kun je me pm-en oke...;) Groetjes..!!! kan je meer info geven aub. Allah swt weet het beste!

amira00
22-05-2009, 12:04
meen je die dat meen ik ja.. ik vraag het altijd.. niet dat je een eerlijk antwoord verw8. Any way.. mensen verkopen niet altijd zomaar.... soms zit er een addertje onder het gras! dus vandaar mijn vraag!

Mocrovelli1989
22-05-2009, 12:22
dat meen ik ja.. ik vraag het altijd.. niet dat je een eerlijk antwoord verw8. Any way.. mensen verkopen niet altijd zomaar.... soms zit er een addertje onder het gras! dus vandaar mijn vraag! je moet gewoon zelf weten waarom jij wilt kopen, daarna gewoon een kijkje nemen,

amira00
22-05-2009, 13:00
ja maar stel dat die buren heel erg zijn (geluidsoverlast)... of dat er wat mis is.. iets met het huis zelf dat zelfs niet te zien is door een taxateur.... wat dan, dan zit je mooi met een MISKOOP!

mokhtari
22-05-2009, 13:17
ik zoek zelf bouwgrond in de omgeving al-hoceima, dus heb je wat te koop laat me weten

Taker3asht
22-05-2009, 15:36
Ok voor degene die meer info willen : Het betrefd een woning met beneden en bovenverdieping en dakterras. Op de beganegrond bevindt zich een garage ( voor 2 Auto's naar mijn weten ) en er bevindt zich een zeer grote woonkamer, keuken en douche/toilet verder heb je nog een kleine buitenlucht halletje nabij de keuken. de entree is zeer ruim en heeft een mooie breede trap die zich naar de eerste verdieping leidt, met lage trede. Op de eerste verdieping bevinden zich 4 kamers waarvan eentje een zitkamer is. verder uiteraard weer een keuken + douche + toilet. en verder nog 'n grote dakterras maar dat spreekt voor zich in marokko ;) nou hoop dat dit zo voldoende is maar uiteraard voor nog meer vragen ;) Pm me...:goedzo: groetjess

ik_zoek_jou_
22-05-2009, 15:48
Hier Una Persona....:goedzo: verkoop mijn huis in Nador ( Jaardar ), heb helaas geen foto's maar voor wie interesse heeft in een woning daar dan kun je me pm-en oke...;) Groetjes..!!! plaats hier.... geen pm!!

ik_zoek_jou_
22-05-2009, 15:48
grond of huisje in saidia gezocht up...

Taker3asht
22-05-2009, 18:17
plaats hier.... geen pm!! ja okee vooruit :p maar zie boven jou reatie daar staat al een hoop info .;)

mokhtari
22-05-2009, 23:51

heb je geen foto? :goedzo: Ok voor degene die meer info willen : Het betrefd een woning met beneden en bovenverdieping en dakterras. Op de beganegrond bevindt zich een garage ( voor 2 Auto's naar mijn weten ) en er bevindt zich een zeer grote woonkamer, keuken en douche/toilet verder heb je nog een kleine buitenlucht halletje nabij de keuken. de entree is zeer ruim en heeft een mooie breede trap die zich naar de eerste verdieping leidt, met lage trede. Op de eerste verdieping bevinden zich 4 kamers waarvan eentje een zitkamer is. verder uiteraard weer een keuken + douche + toilet. en verder nog 'n grote dakterras maar dat spreekt voor zich in marokko ;) nou hoop dat dit zo voldoende is maar uiteraard voor nog meer vragen ;) Pm me...:goedzo: groetjess

Pagina's : [1] 2 3