Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zusters wie gaat er vandaag naar lezing in Badr??

jamilla22
25-04-2004, 10:57

Salaam zuster, Ik vroeg me af of er zusters van deze site ook naar de lezing gaan in Badr. Het is erg intressant en het gaat vandaag over dodenwassing. Ik zou graag met jullie in contact willen komen. Wa salaam, Zuster in de islaam

jamilla22
25-04-2004, 11:27
Het is voor sommige inderdaad oude koek, maar voor zusters die nog niet zo lang bezig zijn met hun imaan is het zeer intressant.

Lady_moi
25-04-2004, 11:42
Ik ga nooit meer in me leven naar lezingen Die meiden roddellen daar gewoon met mekaar Je kan nie eens horen wat die sheikh zegt Sommige moskeen lijken wel een jeugdhuis waar ze teksera doen Doeg.

Jasmina
25-04-2004, 11:57
Jammer dat je die vervelende ervaring hebt. Ik ga ook vaak naar lezingen en wordt juist altijd met heel veel respect benaderd (kben nederlandse moslima) en heb niet het idee da ze over me praten. Maar ja, overal is anders he. Jasmina :zwaai:

Lady_moi
25-04-2004, 12:00

Nene da hoeft nie perse over mij te zijn Ma zo gewoon int algemeen Mohim gelukkig zijn nie alle moskeen zo alhamdoulilah Doeg. PS: Mashallah dat je moslima bent geworden toppie! Origineel gepost door Simo_en_jasmina Jammer dat je die vervelende ervaring hebt. Ik ga ook vaak naar lezingen en wordt juist altijd met heel veel respect benaderd (kben nederlandse moslima) en heb niet het idee da ze over me praten. Maar ja, overal is anders he. Jasmina :zwaai:

jamilla22
25-04-2004, 12:04
Niemand die gaat??????!!!!!

Lady_moi
25-04-2004, 12:07
Van marokko.nl nee denk ik Of ze reageren nie Probeer het bij Huwelijk & Islam Islam & Ik Doeg.

zeytoena
25-04-2004, 23:06
Origineel gepost door jamilla22 Salaam zuster, Ik vroeg me af of er zusters van deze site ook naar de lezing gaan in Badr. Het is erg intressant en het gaat vandaag over dodenwassing. Ik zou graag met jullie in contact willen komen. Wa salaam, Zuster in de islaam Ik wil ook graag naar die van badr gaan. Ik ga nu naar die van kabir of *******, maar naar badr wil ik gaan alleen te ver weg. Ligt in west