Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 28 April "Herdenk!! De Marokkaanse bijdrage aan de Tweede WO" Wie gaat hier naartoe??

Pagina's : [1] 2 3 4

Dikra82
25-04-2004, 02:12

"Herdenk" Locatie: Holiday Inn Plaats: De Boelelaan 2, Amsterdam Informatie: Voorlichtingsbijeenkomst ”Herdenk!” De Marokkaanse bijdrage aan de Tweede Wereldoorlog Op 28 april aanstaande zal stichting TANS in samenwerking met Islam en Burgerschap een voorlichtingsbijeenkomst houden over de Marokkaanse betrokkenheid in de Tweede Wereldoorlog. Hierbij zullen een aantal lezingen worden gegeven over de inzet van Marokkaanse troepen tijdens dit conflict. Ook staan de beslissingen van de toenmalige Marokkaanse koning centraal. Waarom koos hij ervoor om aan de kant van de vrije Fransen mee te vechten? Waarom wou de regering de Marokkaanse joden niet uitleveren aan Duitsland? Verder willen wij aandacht schenken aan de behoefte aan informatie over deze historische erfenis en de huidige initiatieven op dit gebied. Hierbij zal de 4-mei herdenking zeker onderwerp van gesprek zijn. Tijd: 19.00 uur - 22.00 uur Prijs: nvt Wie gaat hier naartoe???

SabroenDjamiel
25-04-2004, 14:32
Ben al eens geweest naar zo'n bijeenkomst paar jaar terug in Eindhoven, was zeer interessant.....Nederland zou de Marokkanen knielend voor vergiffenis moeten vragen voor 't leed dat zij steeds veroorzaken onder de Marokkaanse bevolking, met hun eenzijdige berichtgeving.....Mede dankzij onze voorouders, mag Nederland zich een vrij land noemen!....Tsjaa dat vergeten ze steeds ze denken alleen maar aan zichzelf en aan hun joodse mede-burgers, de echte helden nl. de Marokkanen, vergeten ze gewoon :( ..... Nederland moet tijdens 4 en 5 mei, ook de Marokkanen herdenken die tijdens WOII 't leven hebben gelaten voor de vrijheid van Nederland....

Dikra82
25-04-2004, 14:40
Origineel gepost door Nawera Nederland moet tijdens 4 en 5 mei, ook de Marokkanen herdenken die tijdens WOII 't leven hebben gelaten voor de vrijheid van Nederland.... Volgens mij hadden ze dat ook vorig jaar gedaan. In Amsterdan tenminste wel, als ik het me nog goed herinner. Er was een speciale begraafplaats voor deze mensen. En er ging een hele grote groep naar deze begraafplaats. Ik ga denk ik wel naar die discussie toe inshallah. Wil best wel wat meer over weten. Ik vroeg me alleen af of er nog meer mensen van deze site ernaartoe gingen. Kom JIJ me niet vergezellen??? :o :(

SabroenDjamiel
25-04-2004, 14:53
Origineel gepost door Dikra82 Volgens mij hadden ze dat ook vorig jaar gedaan. In Amsterdan tenminste wel, als ik het me nog goed herinner. Er was een speciale begraafplaats voor deze mensen. En er ging een hele grote groep naar deze begraafplaats. Ik ga denk ik wel naar die discussie toe inshallah. Wil best wel wat meer over weten. Ik vroeg me alleen af of er nog meer mensen van deze site ernaartoe gingen. Kom JIJ me niet vergezellen??? :o :( Neen zuster woon te ver weg van A'dam, ik woon in 't verre zuiden :( ....Toen in Eindhoven ben ik samen met mn broer geweest aangezien Eindhoven ook een beetje verweg van ons ligt....Maar je moet zekers gaan, tis echt interessant......

Dikra82
25-04-2004, 14:57

Origineel gepost door Nawera Neen zuster woon te ver weg van A'dam, ik woon in 't verre zuiden :( ....Toen in Eindhoven ben ik samen met mn broer geweest aangezien Eindhoven ook een beetje verweg van ons ligt....Maar je moet zekers gaan, tis echt interessant...... Maar ik durf niet alleen :huil: Je MOET meegaan. Je MOETTT!!! :kwaad: Waaaaaaaaahhhh :huil: , ik wil met Nawera gaan. Ik beloof je, ik zal me heeeeel netjes gedragen. Waaaaaaaaahhhhh :huil:

SabroenDjamiel
25-04-2004, 15:31
Origineel gepost door Dikra82 Maar ik durf niet alleen :huil: Je MOET meegaan. Je MOETTT!!! :kwaad: Waaaaaaaaahhhh :huil: , ik wil met Nawera gaan. Ik beloof je, ik zal me heeeeel netjes gedragen. Waaaaaaaaahhhhh :huil: Ahhhh meskiena, zou zo met je meegaan, maar wil je dat ik na thuiskomst zo'n Marokkaanse pantoffel tegen mn hoofd krijg gesmeten ofwa? :( .....Of da ik achterna word gezeten met de bezemsteel waarmee ze me gaan meppen, wajooow zal me dood worden dat dagje Amsterdam met jou :( .....He maar je woont toch in A'dam dus is voor jou toch een makkie om daar te komen of durf je nie alleen? ;).....

Dikra82
25-04-2004, 15:33
Origineel gepost door Nawera Ahhhh meskiena, zou zo met je meegaan, maar wil je dat ik na thuiskomst zo'n Marokkaanse pantoffel tegen mn hoofd krijg gesmeten ofwa? :( .....Of da ik achterna word gezeten met de bezemsteel waarmee ze me gaan meppen, wajooow zal me dood worden dat dagje Amsterdam met jou :( .....He maar je woont toch in A'dam dus is voor jou toch een makkie om daar te komen of durf je nie alleen? ;)..... Ik wil met jou, met jou, met jou, met jou, met jou, met jouuuuuu!! Die Marokkaanse pantoffels doen toch niet zoveel pijn??? Waaaaaaaaahhh, kom mee :huil:

SabroenDjamiel
25-04-2004, 15:48
Origineel gepost door Dikra82 Ik wil met jou, met jou, met jou, met jou, met jou, met jouuuuuu!! Die Marokkaanse pantoffels doen toch niet zoveel pijn??? Waaaaaaaaahhh, kom mee :huil: Hmmm jij wilt me gewoon dood hebben, yeg.....Wel die Marokkaanse pantoffel doet zekers pijn vooral als deze met een supersonische snelheid aankomt uit de hand van mn pa:huil:.....Beter spaar je mij en zoek je een ander slachtoffer :( .....

Dikra82
25-04-2004, 17:40
Origineel gepost door Nawera Hmmm jij wilt me gewoon dood hebben, yeg.....Wel die Marokkaanse pantoffel doet zekers pijn vooral als deze met een supersonische snelheid aankomt uit de hand van mn pa:huil:.....Beter spaar je mij en zoek je een ander slachtoffer :( ..... Als JIJ voor mij een andere slachtoffer zoekt, dan zal ik je sparen mn beste zuster. Maar anders kom ik je persoonlijk ophalen met mn motor!! Jellah zoek zoek..en SNELLL!!!

Dikra82
25-04-2004, 19:05
Origineel gepost door appiethamocro gaan jullie zelfs de joden herdenken, terwijl ze zoveel palestijnese broeders vermoorden? la7awla wala qouata illa billah Wie zegt dat ik joden ga herdenken. Ik ga erheen om te kijken wat er allemaal gezegd zal worden. Ben best benieuwd wat zo'n avond inhoudt! Hoe kun jij nou weten met wat voor reden ik ernaartoe ga? Niet zomaar oordelen he meneertje... La hawla wala qoewata illa billah!!

AAAbracadaver
25-04-2004, 21:29
Origineel gepost door Nawera Ben al eens geweest naar zo'n bijeenkomst paar jaar terug in Eindhoven, was zeer interessant.....Nederland zou de Marokkanen knielend voor vergiffenis moeten vragen voor 't leed dat zij steeds veroorzaken onder de Marokkaanse bevolking, met hun eenzijdige berichtgeving.....Mede dankzij onze voorouders, mag Nederland zich een vrij land noemen!....Tsjaa dat vergeten ze steeds ze denken alleen maar aan zichzelf en aan hun joodse mede-burgers, de echte helden nl. de Marokkanen, vergeten ze gewoon :( ..... Nederland moet tijdens 4 en 5 mei, ook de Marokkanen herdenken die tijdens WOII 't leven hebben gelaten voor de vrijheid van Nederland.... Typisch dat je direct alle eer maar weer op wilt eisen. Er waren ook nog wat andere landen bij de bevrijding van Nederland betrokken en die speelde een iets grotere rol dan de "marokkanen". Ben je trouwens ook op de hoogte van de rol van de marokkanen ten tijde van de spaanse burgeroorlog ? De ruggegraat van Franco's leger bestond uit de 'regulares' uit Marokko. Zij vochten gebroederlijk naast het duitse condor legioen gestuurt door hitler en hielpen zo de facisten in Spanje aan de macht.

SabroenDjamiel
25-04-2004, 22:06
Origineel gepost door Dikra82 Als JIJ voor mij een andere slachtoffer zoekt, dan zal ik je sparen mn beste zuster. Maar anders kom ik je persoonlijk ophalen met mn motor!! Jellah zoek zoek..en SNELLL!!! Mmmwahahah vraag Abracadaver mee, naar verluidt vindt hij het geweldig om naar bijeenkomsten te gaan waar veel Marokkanen aanwezig zijn ;) ....Je moet wel over hem waken dat hij 't pand verlaat zonder kleerscheuren :zwaai: .....

SabroenDjamiel
25-04-2004, 22:10
Origineel gepost door Abracadaver Ben je trouwens ook op de hoogte van de rol van de marokkanen ten tijde van de spaanse burgeroorlog ? De ruggegraat van Franco's leger bestond uit de 'regulares' uit Marokko. Zij vochten gebroederlijk naast het duitse condor legioen gestuurt door hitler en hielpen zo de facisten in Spanje aan de macht. Tsjaa, jouw NSB voorouders hebben de facisten toch ook aan de macht geholpen?.....Met als uitiendelijk resultaat; velen joden hebben het leven verloren door toedoen van jouw voorouders....Sorry maar kan jouw posting nie echt plaatsen, maar ach kwaadsprekerij over de Marokkanen daar ben jij een kei in, dus had ook nie anders verwacht.....

Dikra82
25-04-2004, 22:20
Origineel gepost door Nawera Mmmwahahah vraag Abracadaver mee, naar verluidt vindt hij het geweldig om naar bijeenkomsten te gaan waar veel Marokkanen aanwezig zijn ;) ....Je moet wel over hem waken dat hij 't pand verlaat zonder kleerscheuren :zwaai: ..... Uuuuh, uuuuuh. Ik vind zn avatar een beetje TE eng. Sorry Abraaaaa!!! :o

Peej
26-04-2004, 07:23

Origineel gepost door Nawera Tsjaa, jouw NSB voorouders hebben de facisten toch ook aan de macht geholpen?.....Met als uitiendelijk resultaat; velen joden hebben het leven verloren door toedoen van jouw voorouders....Sorry maar kan jouw posting nie echt plaatsen, maar achkwaadsprekerij over de Marokkanen daar ben jij een kei in, dus had ook nie anders verwacht..... Kwaadsprekerij??? Met wat voor opmerking begin jij deze posting? De pot verwijt de ketel.... Of niet soms?

Pagina's : [1] 2 3 4