Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nourdin Boukhari

Pagina's : [1] 2

Junkie
08-11-2002, 01:47

De enige Marokkaan bij Ajax komt uit Rotterdam. Dit werpt bij mij enkele vragen op. Kunnen Amsterdamse Marokkanen niet voetballen? Willen ze niet voor een "jodenclub" spelen? Hebben ze geen mentaliteit? Worden ze gediscrimineerd in de scouting? En wat dies meer zij. Zeg het maar mensen, want ik heb op amateuniveau fantastische voetballers meegemaakt onder de Mocros. Kan het misschien ook een reden zijn waarom er een heleboel van jullie zo'n hekel hebben aan Negers. Ik vraag het me af. (Overigens komen de meeste profs uit Rotterdam) Excelsior, ...

xxTigerxx
08-11-2002, 01:56
Origineel gepost door Junkie De enige Marokkaan bij Ajax komt uit Rotterdam. Dit werpt bij mij enkele vragen op. Kunnen Amsterdamse Marokkanen niet voetballen? Willen ze niet voor een "jodenclub" spelen? Hebben ze geen mentaliteit? Worden ze gediscrimineerd in de scouting? En wat dies meer zij. Zeg het maar mensen, want ik heb op amateuniveau fantastische voetballers meegemaakt onder de Mocros. Kan het misschien ook een reden zijn waarom er een heleboel van jullie zo'n hekel hebben aan Negers. Ik vraag het me af. (Overigens komen de meeste profs uit Rotterdam) Excelsior, ... ik houd wel effe kort als Feyenoord Fan.......Amsterdammers kunnen gewoon niet voetballen... :D :D

Junkie
08-11-2002, 01:57
Persoonlijk denk ik dat al die fantastische spelers de mentale hardheid missen om te slagen in het profcircuit.

Junkie
08-11-2002, 02:13
Origineel gepost door xxTigerxx ik houd wel effe kort als Feyenoord Fan.......Amsterdammers kunnen gewoon niet voetballen... :D :D Cruyff was een kruk en Swart en Rijkaard konden er helemaal niks van. ;)

Lady_moi
08-11-2002, 06:18

wat is feyenoord,Cruf,swart..?Wa isda? :confused:

tha_lady
08-11-2002, 08:47
hahahah dat zijn nederlandse voetbal teams ;) laterZ :blauwkus:

maghrabia82
08-11-2002, 14:13
pfffff voetbal totaal niet interessant maar effe een vraagje :wat doet een marokkaan(islamiet)bij een jodenclub ???? moet je effe uileggen mr.Junkie.......

Liefste
08-11-2002, 14:27
Wat man Ajax gewoon PSV for life je weet wel en feyenoord daar praten we niet over

NaDoR.ZiNa
08-11-2002, 15:47
pfffff voetbal!!!! kan het nog saaier!!!!!

BENTGHATAR
08-11-2002, 15:56
Origineel gepost door NaDoR ZiNa pfffff voetbal!!!! kan het nog saaier!!!!! alles kan zina

BENTGHATAR
08-11-2002, 15:58
ik ben ook een psv'er:boogie: ze moeten alleen die kezman eruit sturen,hij wilt altijd de bal om zelf te scoren.hij spellt niet samen maar die elkhattabi ,waar is hij???????

robio1980
08-11-2002, 16:51
Ajax is geen jodenclub. Joden word gewoon als een geuzennaam gebruikt. Bestuursleden zijn hollanders en ongelovig en de selectie bestaat uit merendeel allochtonen. En nourdin boukhari is alleen door ajax gekocht om sparta uit de financiele problemen te halen. Frank Rijkaard was daar trainer en die had dat aan ajax voorgesteld. Tarik oulida is amsterdammer en heeft ook bij ajax gevoetbalt, alleen had hij davids als concurrent. Nu zou hij zeker een basisplaats hebben.

-xxx-Rachida
08-11-2002, 18:30
FYENOORD!!!! jehhhaaa...ik kan ook voetbaluuhhh.....maar ik begrijp nog steeds niet wanneer het "buitenspel" is......

Junkie
09-11-2002, 10:34
Origineel gepost door robio1980 Ajax is geen jodenclub. Joden word gewoon als een geuzennaam gebruikt. Bestuursleden zijn hollanders en ongelovig en de selectie bestaat uit merendeel allochtonen. En nourdin boukhari is alleen door ajax gekocht om sparta uit de financiele problemen te halen. Frank Rijkaard was daar trainer en die had dat aan ajax voorgesteld. Tarik oulida is amsterdammer en heeft ook bij ajax gevoetbalt, alleen had hij davids als concurrent. Nu zou hij zeker een basisplaats hebben. Ja, die was ik vergeten. Waar is ie nu eigenlijk?

BENTGHATAR
09-11-2002, 11:43

Origineel gepost door -xxx-Rachida FYENOORD!!!! jehhhaaa...ik kan ook voetbaluuhhh.....maar ik begrijp nog steeds niet wanneer het "buitenspel" is...... hahah ik ook niet ik denk als de bal buiten het spel is :D

Pagina's : [1] 2