Bekijk originele versie : welke nederlandse artiest kun je best naar luisteren?
opzich heeft nederland best goede artiesten en zijn nederlandse liedjes best mooi. welke van bovenstaande artiesten vindt jij op zich zo slecht nog niet?
beslama :zwaai:.
marco en replay maar aangezien ik 1tje moest kiezen... marco
stardust
27-04-2004, 13:45
Blof, vanwege de poetische text. Echt bizar als je echt gaat luisteren ontdek je pas dat het echt hele goede teksten zijn.
Leipemocro
27-04-2004, 17:52
Vader Abraham natuurlijk met de smurfen :belgie:
SoleCuoreAmore
27-04-2004, 18:08
Do vind ik een goede Nederlandse artiest (al zingt ze in Engels). Ze is ook echt een mooie jongedame vind ik. Echt een knappe meid.
Verder vind ik Blof goed, en Marco Borsato ook hoor! Mooie teksten.
Kane vind ik ook een goede rockband, en de jongens van Direct zijn ook wel oke. Maar zij zijn allemaal de nieuwe generatie (behalve Marco). Maar de oud-Hollandse gasten met hun camping muziek (Fransie, Marianne Weber, BZN, Jan Smit) die vind ik echt niente nada noppes walou. :D
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Do vind ik een goede Nederlandse artiest (al zingt ze in Engels). Ze is ook echt een mooie jongedame vind ik. Echt een knappe meid.
Verder vind ik Blof goed, en Marco Borsato ook hoor! Mooie teksten.
Kane vind ik ook een goede rockband, en de jongens van Direct zijn ook wel oke. Maar zij zijn allemaal de nieuwe generatie (behalve Marco). Maar de oud-Hollandse gasten met hun camping muziek (Fransie, Marianne Weber, BZN, Jan Smit) die vind ik echt niente nada noppes walou. :D
jaah d0 0ok :D
DazDillinger
10-05-2004, 23:43
ewa Marco Borsato he...:D
Acda en de Munnik: Die hebben altijd iets van zelfspot in hun teksten verder kan ik ook best naar de anderen luisteren. behalve BZN arghhhh.
En zeeeeeeker niet Jantje Smmmmmmmmmmm.............
Ik krijg het niet over mijn toetsenbord. Wat walg ik daarvan zeg-
Marco Borsato
Rene Froger
Gordon
Replay
Boris
Blof
Trijntje Oosterhuis
Do
Hind
Dat zijn toch wel de topartiesten die Nederland huisvest...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.