Bekijk volle/desktop versie : Vetbuik



Pagina's : [1] 2

24-04-2004, 23:12
WAt kan je doen behalve trainen om van je vetbuik af te komen!!!!!!!

25-04-2004, 14:56



Citaat:
Origineel gepost door Islemia
WAt kan je doen behalve trainen om van je vetbuik af te komen!!!!!!!
die probleem heb ik ook..... ik train nu gewoon 3 keer pe weeek.. en ja of me buikje weg is nee nog nie... dus als mensen meer weten hoe ik het wegkijg(vetbuikje) plz pm me of reageer... HELP ONS hihhiiihh

25-04-2004, 17:12
Elke dag met de fiets naar school..........en voot jet weet pas je weer in maatje 34

25-04-2004, 18:09
ik weet niet wat voor sport jullie doen... maar ik fitness nu een maand of twee en mijn buik is weg... gewoon veel buikoefeningen doen en niet suppppeeer veel eten en veeeeeeeeeeeel water.. dat help... so go for it girlzz

kus k.

25-04-2004, 18:27


gewoon geen veel zoetigheid eten en veel water drinken en vooral veel bewegen zoals dansen rennnen etc etc

25-04-2004, 18:32
Eet niet teveel, eet gezond, eet niet teveel marokkaanse onzin zoals marokkaanse pannekoeken e.d. is veels te vet, eet geen zoetigheden. En beweeg zoveel mogelijk en ga niet met een volle doos bonbons naar Guadeloupe zitten kijken.

25-04-2004, 19:24

Citaat:
Origineel gepost door Atlasleeuw
Eet niet teveel, eet gezond, eet niet teveel marokkaanse onzin zoals marokkaanse pannekoeken e.d. is veels te vet, eet geen zoetigheden. En beweeg zoveel mogelijk en ga niet met een volle doos bonbons naar Guadeloupe zitten kijken.

25-04-2004, 21:18
ik fiets al elke dag


water probere dan maarr

27-04-2004, 13:29
pfffffffffffffffffffffffffff denk je als je traint dat je gelijk een slanke buik krijg niet veel etennnnnnnnnnnnnnnnn ihihhihiih

27-04-2004, 16:37

Citaat:
Origineel gepost door Islemia
WAt kan je doen behalve trainen om van je vetbuik af te komen!!!!!!!
-Elke dag 1 uurtje sporten, maar probeer het op te bouwen. Eerste dag sport je maar 15 minuten, Tweede dag half uur enz.
-veel groente en fruit eten
-ongeveer 2 liter water per dag drinken

-en als laatste optie 'n BELANGRIJKSTE, stuur mij een pm als je het graag wilt weten.

Veel succes

28-04-2004, 16:19

Citaat:
Origineel gepost door zina19_19
Ik sport nu al een maand maar ik krijg het gevoel dat ik dikker word.liefs
Als je meer krachttraining doet dan cardio (duursport) ontwikkel je meer spierweefsel, terwijl je vet blijft zitten. Ja, dan lijk je dikker.

Stel: ik heb een dikke buik, met vet tussen de darmen. Dat hebben mannen vaak namelijk. Als ik dan alleen maar buikspieroefeningen ga doen, train ik die spieren die sterker en groter worden. Het vet erachter blijft zitten en m'n buik is/lijkt dikker...

Om af te slanken moet je echt energie verbranden en dat doe je vooral door een paar keer in de week te sporten. Denk dan aan fietsen, zwemmen, hardlopen, aerobics, spinning en dat soort dingen. Pas na een half uur sporten begint je lijf vet te verbranden. Dit gaat nog een half uur na het sporten door. Eet zo min mogelijk suikers. Aardappelen zijn koolhydraten, zijn ook suikers. Brood = suikers. Couscous = suikers. Bananen = suikers. Heb je wel nodig, maar niet te veel. Het is beter om een schep meer groente te nemen dan een schep aardappels. Drink tijdens en na het sporten veel water. Dit voorkomt spierpijn voor een deel, het andere deel is volgens mij onvermijdelijk en alleen te trainen. Geen sportdrank als je wilt afslanken. Hier zitten snelle suikers in die je alleen nodig hebt als je aan topsport doet.

Kijk ook eens op dit forum:
http://forum.fitnessnet.nl/
of deze site:
http://www.slank-en-sterk.nl/

Succes!

ps: Het belangrijkste is dat je plezier hebt in het sporten. Ga met vrienden/vriendinnen of zet de muziek lekker hard ofzo. En gezond eten is lekker. Je kunt de hele dag door komkommer eten en sinaasappelsap drinken zonder dik te worden. Geen sport = dieet! En wat is er nou fijner dan veel sporten EN veel eten?!

28-04-2004, 17:12
http://forum.body-fitness.nl/forum/

28-04-2004, 20:18



Citaat:
Origineel gepost door Erwin
Als je meer krachttraining doet dan cardio (duursport) ontwikkel je meer spierweefsel, terwijl je vet blijft zitten. Ja, dan lijk je dikker.

Stel: ik heb een dikke buik, met vet tussen de darmen. Dat hebben mannen vaak namelijk. Als ik dan alleen maar buikspieroefeningen ga doen, train ik die spieren die sterker en groter worden. Het vet erachter blijft zitten en m'n buik is/lijkt dikker...

Om af te slanken moet je echt energie verbranden en dat doe je vooral door een paar keer in de week te sporten. Denk dan aan fietsen, zwemmen, hardlopen, aerobics, spinning en dat soort dingen. Pas na een half uur sporten begint je lijf vet te verbranden. Dit gaat nog een half uur na het sporten door. Eet zo min mogelijk suikers. Aardappelen zijn koolhydraten, zijn ook suikers. Brood = suikers. Couscous = suikers. Bananen = suikers. Heb je wel nodig, maar niet te veel. Het is beter om een schep meer groente te nemen dan een schep aardappels. Drink tijdens en na het sporten veel water. Dit voorkomt spierpijn voor een deel, het andere deel is volgens mij onvermijdelijk en alleen te trainen. Geen sportdrank als je wilt afslanken. Hier zitten snelle suikers in die je alleen nodig hebt als je aan topsport doet.

Kijk ook eens op dit forum:
http://forum.fitnessnet.nl/
of deze site:
http://www.slank-en-sterk.nl/

Succes!

ps: Het belangrijkste is dat je plezier hebt in het sporten. Ga met vrienden/vriendinnen of zet de muziek lekker hard ofzo. En gezond eten is lekker. Je kunt de hele dag door komkommer eten en sinaasappelsap drinken zonder dik te worden. Geen sport = dieet! En wat is er nou fijner dan veel sporten EN veel eten?!
Ik ben wel benieuwd hoe jij aan deze theorie ben gekomen?

Als je meer krachttraining doet dan cardio (duursport) ontwikkel je meer spierweefsel, terwijl je vet blijft zitten. Ja, dan lijk je dikker.

Dit laatste klopt natuurlijk niet, je verbrandt ook vet met krachttraining.
Om te verbranden moet je cardio doen op een lege maag, dus niet eten voor het trainen anders verbrandt je alleen datgene wat je net hebt gegeten.
Om snel af te vallen moet je koolhydraten vermijden en meer eiwitten gaan nuttigen.
Brood en rijst etc. niet meer nuttigen dit houdt teveel vocht vast.

08-05-2004, 16:17

Citaat:
Origineel gepost door PERFORMANCE
Ik ben wel benieuwd hoe jij aan deze theorie ben gekomen?
Dat staat 'r toch bij...


Citaat:
Als je meer krachttraining doet dan cardio (duursport) ontwikkel je meer spierweefsel, terwijl je vet blijft zitten. Ja, dan lijk je dikker.

Dit laatste klopt natuurlijk niet, je verbrandt ook vet met krachttraining.
Om te verbranden moet je cardio doen op een lege maag, dus niet eten voor het trainen anders verbrandt je alleen datgene wat je net hebt gegeten.
Zowiezo moet je niet met een volle maag sporten, maar ik snap niet zoveel van dit stukje tekst. Kun je het uitleggen svp?

Citaat:
Om snel af te vallen moet je koolhydraten vermijden en meer eiwitten gaan nuttigen.
Brood en rijst etc. niet meer nuttigen dit houdt teveel vocht vast.
Houdt vocht vast? Dit zijn heel belangrijke bouwstoffen voor een gezond lijf. Zorg er wel voor dat je volkorenbrood eet, of zilvervliesrijst. Enne... Niet te veel.

08-05-2004, 22:27
dus veel water en minder eten heb je een resultaat

ja ?

tell me please

nog zo weinig dagen meer voor de zomer!!!

XXX H

Pagina's : [1] 2