Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes bellen niet terug

Pagina's : [1] 2 3

mihan
24-04-2004, 22:44

Waarom bellen meiden nooit terug, is het een soort van, ik bel niet terug want anders denkt hij dat ik makkelijk ben of hebben ze gewoon geen bel te goed. :( Nu ga ik haar nooit meer bellen omdat ik niet van zulke acties hou, terwijl ik haar heel erg :Iluvu: leuk vind.

aichatje
24-04-2004, 22:47
ze hebben gewoon geen beltegoed denk ik... of WAT zeg ik :"ze hebben geen beltegoed, safi" dus reken haar er niet te zwaar op aan... heb een beetje begrip :D ofzoiets, bye bye zwaai zwaai love ya all kussies aicha

mihan
24-04-2004, 22:52
ik word er gewoon gek van, hou er niet van, heb het al eerder gehad en heb zo een heel leuk meisje door mijn handen laten glippen, alleen omdat ik niet van zulke spelletjes hou.

Chyhaan
24-04-2004, 22:53
Ja, meisjes bellen meestal niet! Omdat ze vinden dat ze dan interessanter overkomen! Dus de man mag extra moeite doen voor dr! Want als een meisje al meteen alles zegt en klaar is kees, en is het meisje oninteressesant)

mocro_chicaaa
24-04-2004, 23:02

da vind ik nou echt zo dom als je hem leuk vind bel em dan gewoon en ga niet op hem wachten pfff

mihan
24-04-2004, 23:07
Ach ik vind het maar belachelijk dat vrouwen zo reageren, het is niet dat ik onbekend voor haar ben. het is jammer want nu ipv dat ik met haar ben, besteed ik mijn tijd met andere leuke meiden en vergeet ik haar steeds meer.

mocro_chicaaa
24-04-2004, 23:09
ja...en nu verliest ze zo een leuke jongen als jou..:hihi:

Chyhaan
24-04-2004, 23:10
Kijk dan is er wat mis met jou en niet met haar!! Als jij je pikki achterna loopt dan moet je dat niet op haar afreageren:) Simpel zat... Want als jij haar echt wil dan doe je alles voor om bij dr te zijn!!! Dus je bent bezig als een mietje, sorry dat ik t zeg!

Lady_moi
24-04-2004, 23:19
Als ik een jongen nie terug bel Dan wil da zeggen dak er nix mee te maken wil hebben Doeg.

mihan
24-04-2004, 23:23
Origineel gepost door Chyhaan Kijk dan is er wat mis met jou en niet met haar!! Als jij je pikki achterna loopt dan moet je dat niet op haar afreageren:) Simpel zat... Want als jij haar echt wil dan doe je alles voor om bij dr te zijn!!! Dus je bent bezig als een mietje, sorry dat ik t zeg! Ik loop mijn pikkie niet achteraan, ik geef haar genoeg aandacht, maar ik blijf niet thuis zitten en wachten op haar telefoontje. Ik heb wel een leven.

mihan
24-04-2004, 23:26
Origineel gepost door Lady_moi Als ik een jongen nie terug bel Dan wil da zeggen dak er nix mee te maken wil hebben Doeg. Dat klopt wel zeker, ik denk dat ze gewoon een vriendje heeft of een roddel over mij gehoord heeft.

DOUKALIA18
24-04-2004, 23:44
dan bel je toch lekker nog een keertje terug wat erg zeg

ik_oke_is
24-04-2004, 23:50
Origineel gepost door mihan Ach ik vind het maar belachelijk dat vrouwen zo reageren, het is niet dat ik onbekend voor haar ben. het is jammer want nu ipv dat ik met haar ben, besteed ik mijn tijd met andere leuke meiden en vergeet ik haar steeds meer. belachelijk uitvlucht ;) ik heb al veel zwakke argumenten gehoord; maar deze breekt het diepterecord :) val me niet aan hé , is maar een mening :maf:

Jasmina
25-04-2004, 00:52
Er zijn er een hele hoop die gewoon playing hard to get spelen, moet je gewoon de rollen om draaien, komen ze vanzef wel achter je aan ;) Jasmina.

MyRoZiaH
25-04-2004, 10:50

Bel haar gewoon en zeg ... waaarom laat je niks van je horen Misschien heeft ze een goede reden hiervoor... Ik vind dat een meisje best mag bellen want kijk > ....Het moet niet van een kant komen.....

Pagina's : [1] 2 3