Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn telefoon met Wi-Fi wilt geen verbinding maken met mijn MODEM!

maffia_arif_boy
20-05-2009, 12:45

Salamoe 3alaikoem, Ik heb nu al een tijdje een LG Renoir met Wi-Fi (draadloos internet). Alleen wanneer ik verbinding wil maken met mijn modem (Thomson SpeedTouch 780), staat er: geen verbinding! Terwijl ik wel op sommige andere modems kan (buiten). Aan het wachtwoord van mijn modem kan het niet liggen, ik heb alles geprobeerd (hoofsletters, zonder hoofdletters, etc.). Het kan ook niet liggen aan mijn mac-filtering, die staat op automatisch (dus dat iedereen zich kan inloggen, als hij wachtwoord heeft). Weet iemand waar het aan kan liggen? Heb je dit zelf ook gehad en hoe heb je het toen opgelost? Ba3da alvast shoekran voor de reacties! Ma3a Salama

WitteWijk
20-05-2009, 13:18
Salamoe 3alaikoem, Ik heb nu al een tijdje een LG Renoir met Wi-Fi (draadloos internet). Alleen wanneer ik verbinding wil maken met mijn modem (Thomson SpeedTouch 780), staat er: geen verbinding! Terwijl ik wel op sommige andere modems kan (buiten). Aan het wachtwoord van mijn modem kan het niet liggen, ik heb alles geprobeerd (hoofsletters, zonder hoofdletters, etc.). Het kan ook niet liggen aan mijn mac-filtering, die staat op automatisch (dus dat iedereen zich kan inloggen, als hij wachtwoord heeft). Weet iemand waar het aan kan liggen? Heb je dit zelf ook gehad en hoe heb je het toen opgelost? Ba3da alvast shoekran voor de reacties! Ma3a Salama Alikoem salaam waramatoe Allah, Heb je het al geprobeerd zonder wachtwoord? Kan je er dan wel op?

maffia_arif_boy
20-05-2009, 14:01
Alikoem salaam waramatoe Allah, Heb je het al geprobeerd zonder wachtwoord? Kan je er dan wel op? Nee dat kan niet. Wanneer er een sleutel voor staat, MOET je een beveiligingsleutel invoeren van de modem. Maja dat heb ik gedaan, zonder resultaat :(

WitteWijk
20-05-2009, 14:28
Sorry dat ik zo onduidelijk ben geweest, maar ik bedoel haal die wachtwoord eens weg in je modem router. Type in je webbrowser 192.168.1.254 en druk op enter. En ga dan naar wireless adapter in je modem en daar kan je instellingen veranderen van je modem router.

maffia_arif_boy
20-05-2009, 19:09

Ik probeer vanavond om mijn code te veranderen, want helemaal een code weghalen kan niet....

WitteWijk
21-05-2009, 10:38
Ik probeer vanavond om mijn code te veranderen, want helemaal een code weghalen kan niet.... Prima.

fakkeldrager23
21-05-2009, 11:11
probleem had ik ook ;) kies bij verificatie: wpa2-psk en bij Gegevensversleuteling: TKIP voer je netwerksleutel en als goed is krijg je nu wel verbinding ;)