Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna...:(

Lay
24-04-2004, 22:24

Dames, Hoe kom je zo snel mogelijk van je henna af? Ik gruwel van de gedachte dat ik weken met stinkhanden moet rondlopen :( Ik vind het echt vreselijk...serieus. Dus ik wil even alle tips op een rijtje...ben echt wanhopig :D

beppie_truus
25-04-2004, 11:00
nagelak remover doet wonderen :D

SweetRose
25-04-2004, 16:01
Origineel gepost door beppie_truus nagelak remover doet wonderen :D Effe serieus... Echt??! :eek:

Fadilah
25-04-2004, 16:45
Stinken? Hm, weet niet wat jij er aan vind stinken, maar ik vind het wel heel erg mee vallen. Ik zou er juist heel trots op zijn :) Ik vind het namelijk prachtig. Ik kijk al uit naar mijn Hennadag :). Ik vind het altijd jammer dat het zo snel weggaat....... Mag van mij wel voor altijd blijven zitten :)

missmoslima
25-04-2004, 16:50

selaam moe'alikoem Stinkende handen? Doe ff normaal ..het valt reuze mee en bovedien brengt het geluk!!!!!!!!!!!! selaam moe'laikoem

Lay
25-04-2004, 17:13
Origineel gepost door Fadilah Stinken? Hm, weet niet wat jij er aan vind stinken, maar ik vind het wel heel erg mee vallen. Ik zou er juist heel trots op zijn :) Ik vind het namelijk prachtig. Ik kijk al uit naar mijn Hennadag :). Ik vind het altijd jammer dat het zo snel weggaat....... Mag van mij wel voor altijd blijven zitten :) selaam moe'alikoem Stinkende handen? Doe ff normaal ..het valt reuze mee en bovedien brengt het geluk!!!!!!!!!!!! selaam moe'laikoem Dames, Heel fijn dat jullie het allemaal zo leuk vinden maar dat was mijn vraag niet. Ik ben echt niet de enige die vindt dat henna een niet zo aangename geur heeft :p Iemand anders nog tips? Enne Beppie_Truus...are you serious? :)

beni_bouyachie
25-04-2004, 18:24
Ik vind het ook altijd leuk om te zetten :p Maarru m n nichten die gebruiken gewoon altijd veel bleekmiddel en citroen .. it works :goedzo: (maar lijkt me niet erug goed voor je handen)

beppie_truus
25-04-2004, 21:26
het werkt serieus Meteen al de eerste keer dat je de remover gebruikt zie je al dat het lichter is geworden. wat ook werk zijn die ruwe marokkaanse washandjes als je dan toch elke dag onder de douche staat kan je meteen ook je handen in wrijfen ( niet te hard uiteraard) ;)

zetouna30
25-04-2004, 22:37
sallaam als ik even wat mag zeggen LAY. als iemand je henna doet ,dan moet je het met mazhar daarna besprenke dan valt de lucht reuze mee. ik doe heel vaak henna ik gebruik altijd thee,met mazhar en veel suiker om henna mee besprenke het ruikt dan niet meer. ook niet als het een paar dagen oud is. dus dat is mijn advies . beslama

Fadilah
26-04-2004, 00:12
Origineel gepost door zetouna30 sallaam als ik even wat mag zeggen LAY. als iemand je henna doet ,dan moet je het met mazhar daarna besprenke dan valt de lucht reuze mee. ik doe heel vaak henna ik gebruik altijd thee,met mazhar en veel suiker om henna mee besprenke het ruikt dan niet meer. ook niet als het een paar dagen oud is. dus dat is mijn advies . beslama Hier sluit ik me bij aan, bij de laatste henna avond die ik heb gezien, gebeurde dat ook indd. Ook bij mij toen had ik maar een handje :) De volgende keer is het inshallah handen en voetenwerk :) Kom maar op!! Ik blijf het mooi vinden!! en absoluut niet stinken!!!

hanoa
26-04-2004, 14:03
wc-spray helpt ook...gebruik ik altijd als ik henna zet!! :o