Bekijk originele versie : Windows kan het bestand C:/WINDOWS/svchost***** niet vinden . . .
Moslima2006
20-05-2009, 10:48
Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.
Klik als u naar een bestand wil zoeken op start en daarna op zoeken.
En als ik op OK druk krijg ik dit:
Kan het bestand C:/WINDOWS/svchost*****, dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestand uit het register
Wat kan ik doen om dit weg te krijgen?
Eey
Waarschijnlijk komt dit doordat je een virus op je pc had. Je anti-virusprogramma heeft dit dan wel verwijderd maar nog niet in het register. Dit kan je simpel automatisch oplossen door het volgende te doen...
1. Download een programma genaamd CCleaner, http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Het is een gratis programma die je kan downloaden door rechts op de groene pijl te klikken met "Download
Latest Version"
2. Installeer het bestand wat je download en open het daarna. Zodra je het geopend hebt, klik dan links op "Register" en daarna op "Scan register"
2. Installeer het bestand wat je download en open het daarna. Zodra je het geopend hebt, klik dan links op "Registry" en daarna op "Scan the registry scan"
http://www.troublefixers.com/wp-content/uploads/2008/04/ccleanerregistryfix.jpg
3. Als het klaar is dan kan je op de knop daarnaast klikken met "Fix Selected Issues". Als de bestanden daarna verwijderd zijn dan moet je probleem opgelost zijn.
Als dit niet geholpen heeft laat het me graag weten ;)
Moslima2006
20-05-2009, 14:27
Dit programma staat reeds op mijn computer, ik gebruik het wekelijks.
Wat kan ik nog doen?
Dit programma staat reeds op mijn computer, ik gebruik het wekelijks.
Wat kan ik nog doen?
Heb je dat probleem tijdens opstarten van de pc?
C:/WINDOWS/svchost*****!! heb je die sterretjes expres gedaan?
WitteWijk
20-05-2009, 15:04
Heb je dat probleem tijdens opstarten van de pc?
C:/WINDOWS/svchost*****!! heb je die sterretjes expres gedaan?
die sterretjes dat is een beveiliging van marokko.nl normaal hoort er te staan:
C:/WINDOWS/svchost.ex.e
je zou ad-aware nog kunnen proberen, dit kan je eenvoudig gratis downloaden en gebruiken, als je dan een full scan doet op je hele pc dan moeten de meeste virus/spam problemen verwijderd zijn
http://www.lavasoft.nl/
je hebt toch wel vista neem ik aan...
Naja nog een laatste optie is het volgende...
1. Ga naar Start en typ in het balkje daarzo "systeemherstel"
2. Zodra je het scherm voor je krijgt klik dan daaronder op "Gebruik Systeembeveiling als u een herstelpunt wilt maken"
3. Klik dan op "maken" (dit doe je zodat je altijd terug kan naar de status van je pc, stel dat dit niet lukt)
4. Daarna ga weer naar Start en typ in dat balkje "regedit" en open dit.
5. In dat register zoek je het volgende key...
Je gaat dan naar
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
6. Klik dubbel op Userinit aan de rechterkant en verwijder
C:\windows\system32\boot.vbs en C:\windows\system32\wscript
Als dit niet werkt, dan weet ik het ook niet meer en dan zou ik zeggen, pak de windows cd erbij en installeer opnieuw als je echt last van die pop-up hebt...
Moslima2006
20-05-2009, 16:24
Heb windows XP, maar bedankt voor de moeite, ik probeer de scan met Ad-Ware
die sterretjes dat is een beveiliging van marokko.nl normaal hoort er te staan:
C:/WINDOWS/svchost.ex.e
Okidoki
Heb windows XP, maar bedankt voor de moeite, ik probeer de scan met Ad-Ware
Gaat niet lukken.
Ik herhaal de vraag: heb je dat probleem tijdens opstarten van de pc of met openen van een bepaalde programma.
Moslima2006
21-05-2009, 07:32
Tijdens het opstarten.
Ik heb al eens gehad maar weet niet meer hoe ik het weggekregen heb.
mister_bizniks
21-05-2009, 09:44
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2606630
ga hiernaar toe :D
Ey is jullie site gemaakt met joomla?, zo ja, zou je me misschien kunnen uitleggen hoe je die drop-down menu hebt kunnen maken...
WitteWijk
21-05-2009, 10:20
Tijdens het opstarten.
Ik heb al eens gehad maar weet niet meer hoe ik het weggekregen heb.
Start>>Uitvoeren type dan msconfig en druk op enter.
Ga naar het tabblad opstarten en vink het dan af en start opnieuw op of het gelukt is.
P.s. En dat bestandje hoort niet eens in die map te staan, maar hoort in deze map te staan C:\WINDOWS\system32. Misschien dat het een virus is of spyware.
Moslima2006
21-05-2009, 11:02
Start>>Uitvoeren type dan msconfig en druk op enter.
Ga naar het tabblad opstarten en vink het dan af en start opnieuw op of het gelukt is.
P.s. En dat bestandje hoort niet eens in die map te staan, maar hoort in deze map te staan C:\WINDOWS\system32. Misschien dat het een virus is of spyware.
Welke moet ik juist afvinken?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.