Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mij advies even

LZN
24-04-2004, 19:19

Er is een jongen in mijn leven die getrouwd is, en hij wil mij niet laten gaan, volgens hem moet ik wachten totdat hij een oplossing heeft. Ik heb gesmeekt om me met rust te laten. Deze jongen houd niet van zijn vrouw. En alles wat hij doet, doet hij omdat het moet. Ik kan er niet meer tegen en wil hier vanaf. Maar mijn gevoel speelt de baas over mij. Help ik weet het niet meer..

minous21
24-04-2004, 19:25
Ik zou afstand nemen.........probeer hem te vergeten... Ik hoor steeds vaker verhalen van meiden die gaan met een getrouwde marokkaanse man....en uiteindelijk kiezen ze voor hun vrouw.... en jij....(weet je hoeveel verdriet je zult hebben) Neem nu afstand, voordat hij dat doet...... En denk eens na...stel hij kiest voor jouw...wil jij dan zo'n man die tijdens zijn eerst huwelijk vreemdging of verliefd was op een ander... Want als hij dat nu doet.......dan doet hij dat ook als hij met jouw getrouwd zou zijn.... Moge Allah (swt) je helpen..... succes en liefs Minous

Souad24
24-04-2004, 19:25
subhanaAllah, licht je broers of je pa ofzo in, want dit is niet normaal!

tatouzient
24-04-2004, 19:33
hij is een getrouwde man, dus neem afstand! als hij zogezegd ni van zn vrouw houdt of wa dan ook, of hij wil jou, dan had hij haar ni moete huwe en kon hij om jou hand vrage bij jou ouders... verbreek alle contacte, koop desnoods een andere sim kaart etc... Tatou.

wardaroosje
24-04-2004, 19:36

Origineel gepost door tatouzient hij is een getrouwde man, dus neem afstand! als hij zogezegd ni van zn vrouw houdt of wa dan ook, of hij wil jou, dan had hij haar ni moete huwe en kon hij om jou hand vrage bij jou ouders... verbreek alle contacte, koop desnoods een andere sim kaart etc... Tatou. hier ben ik het mee eens en meid wat hij bij zijn vrouw nu doet zal hij waarschijnlijk ook bij jou doen allah iehfed Je moet het contact echt verbreken en zorgen dat hij ook geen contact meer met jou kan krijgen...........

Humorloos
24-04-2004, 19:36
Wacht op niemand, je zult inzien dat hij al dat wachten niet waard was. Als hij je wilt dan zorgt hij Nu voor een oplossing maar vergeet niet, hij heeft zijn vrouw verlaten voor iets beters, hij kan jou ook verlaten voor iets beters. (onbetrouwbaar)

tiyaah22
24-04-2004, 19:37
neem afstand voordat het te laat is tezzzzzz zyn vrouw bedriegen ?? hey die gast is je niet waard , dumpen die shit hij maakt gewoon misbruik van je , hij blijft bij zijn vrouw omdat hij moet ?? wel hij zal bij zijn vrouw blijven omdat hij moet maakt misbruik van jou en later zal ie jou dumpen neem ander nr , neem niet dezelfde route als je vroeger nam , ga niet meer naar de plaatsen waar hij weet dat je veel komt ,.............. meiske de korte pijn is de beste!!!!!! moge allah u helpen inshallah

tatouzient
24-04-2004, 19:38
Origineel gepost door maria_3 thanks tatouzient, je hebt gelijk ;) Tatou.