Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De "Ware" vinden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Dida
07-11-2002, 21:56

“Sleeples in Seattle” en “Pretty Woman” Twee voorbeeld filmen die ik allebei wel 6 keer gezien heb. Waarom zo vaak zou je dan denken ? Wil je weten waarom, omdat in deze film twee zielen 1 worden.Twee mensen gaan uiteindelijk in de film erachter komen dat ze bestemd voor elkaar zijn en vreselijk van elkaar houden.Er is toch niks mooiers als je ziet dat twee geliefdes bij elkaar komen en voor de rest van hun leven met elkaar zjin. En waarom vind ik deze film dan wel zo leuk om hem zes keer te zien? 1 of twee keer zou toch wel genoeg zijn, NEE !! Omdat ik en haast iedereen van jongs af aan word op gegroeid met de gedachte dat er voor iedereen ergens een “ Ware” liefde op de aarde rond loopt.Deze twee films en dat zullen er wel meerdere zijn geweest hebben mij ook op die manier beinvloed De “ ware” liefde loopt ook ergens voor mij rond op de wereld.Door deze films, vele boeken gelezen te hebben en andere dingen die mij omgeven en mij op die manier beinvloeden dat de “ware” bestaat hebben mij de gedachte gegeven dat de “ware” echt bestaat. Door de jaren heen (wat niet zo lang is) heb ik er al een heel goed beeld van gekregen, ik wist zeker hij bestaat! Ik zou hem hopenlijk niet vinden net als het straatho.ertje uit “Pretty Woman” Maar toch ooit op een dag, op een uur, seconde, locatie, plaats zouden onze ogen elkaar kruisen en zouden we elkaar nooit meer loslaten.Want wij waren bestemd voor elkaar en hij was de “ Ware” Ik kreeg al kriebels in me buik bij die gedachte zonder elkaar ooit gezien te hebben.Die zin klopt ook weer niet , ik heb “ hem” de “ Ware” wel gezien.In me fantasien als ik constant dagdroom en als ik slapen ga.Ik heb “hem” gecreeerd in me hoofd.Het leuke van je eigen “Ware” creeeren in je hoofd is het verzinnen hoe hij eruit ziet.Ik zal je vertellen hoe me “ Toekomstige ware” eruit zag.Hij was wat langer dan mij 1.73 ongeveer (heb geen strenge eisen omtrent lengte) Hij is blank van gezicht, mooi golvend haar naar achteren, een schattige kop en als hij lacht verschijnt er een kuiltje bij zijn wang.Normaal postuur kan uitstekend kleden netjes of casual.Hij zou er zelfs goed uitzien in een trainings pak. Kort Gezegd : PERFECT ! “ Als je de “ware” al verzonnen hebt dan ben je al zover dat je daadwerkelijk gaat geloven dat hij bestaat en dat hij ergens op de aarde rond loopt wachtend op jou.Je gaat sterk geloven in het woordje de “ware”.Als je het over liefde hebt dan komt je ware droom man/vrouw gelijk tevoorschijn in je leven en tevoorschijn bij iedereen waarmee je praat over liefde.Uitspraken zoals “Ik wacht op de Ware” of “Als ik de ware heb gevonden dan ben ik gelukkig.” Dit zijn zinnen die naar mijn gevoel vaak gezegd worden en gedacht.Hoezo word je later pas gelukkig ? Waarom niet nu? Is hij een gemis of iets wat je perse in je leven moet hebben om gelukkig te zijn? “ Word je nooit gelukkig gelukkig als je de ware niet vindt?” Gaat je leven er zo uit zien levenslang hopen en wachten op een “perfecte” soul mate die je de “ware” noemt en gecreeerd hebt in je verstand. “HOPELOOS!”een korte en krachtige woord die al dit gel.ul over de “ware” samenvat in 1 woord. Ieder mens weet toch dat de mens niet perfect geschapen is ! Waarom verlangen we er dan altijd graag naar 1? Waarom zien wij de “ ware” als een perfect iemand? En waarom zou de “ware” ons pas gelukkig maken? Waarom moet de “ ware” gelijk al direct de perfecte eigenschappen volgens jou bezitten.Waarom is hij of zij gelijk alles wat we zoeken? Perfect uiterlijk en een perfect innerlijk, constant zoeken en dromen naar het onbereikbare.Wij zjin een “ master” in het schapen van een perfect mens in ons verstand.Nooit hoor je iemand zeggen “ De ware die ik zoek moet lief zijn aardig, knap en KOPPIG !” We bedenken nooit wat negatiefs in de ware , terwijl we zelf ook niet 100% perfect zijn. We hebben teveel hoop en eisen en daarom voelen we ons zwaar kl.ote en zal de klap tienduizend keer hard zijn als we erachter komen dat de “ware” niet bestaat, of niet perfect is.Onze eisen en dromen vallen als het ware in diggelen.” Hij heeft te grote oren” “ hij communiceert niet goed met me “ “ ze heeft een lange neus ! “ Blablabla bla bla allemaal dingen die volgens de mensen “Afknappers” worden genoend.Wat doe je dan vervolgens je laat die persoon waarvan je dacht dat het de “ ware” was gaan.Hoe stom zijn we dan? “ MIETJES” Kort en krachtig gezegd om weer deze bull.sh.it kort samen te vatten.Kijk eens verder dan haar lange neus en je eigen NEUS ! Accepteer die persoon zoals hij is, niet iedereen is perfect iedereen heeft negatieve eigenschappen, je leert ermee leven en dat is ook weer wederzijds.Laat is een paar eisen vallen en behoud de belangrijkste .Dromen en fantasien hebben over je “ware” mag best maar wees een tikkeltje realistisch , schaap hem of haar niet perfect! Doe zoals ik dat nu doe ik wacht op iemand die niet perfect is en ik heb de gedachte gang dat de “ware” bestaat al lang losgelaten.Want mijn “ ware” die ooit hopenlijk in me leven zal aanwaaien inscha´allah, zal respect voor me moeten hebben en houden van me zoals ik ben drie belangrijke eisen, het geloof op nummer 1 natuurlijk maar dat even terzijde.Als je die belangrijke eisen hebt dan loop je ook niet vaak de kans mee dat je hart gebroken word omdat hij of zji meer van je verwacht. De “ware” in mijn dromen is nu helemaal niet perfect hij is af en toe koppig, opvliegerig, bijdehand en een beetje klungelig, onzeker en met schoenen aan van de Bristol.Maar hij houd wel van me zoals ik ben, dat is belangrijk. Als je het zo bekijkt en niet al teveel eist dan zal die “ ware” zo je leven inwaaien wie weet zijn er al een paar langsgeweest.En zullen er nog vele tegemoet komen.Misschien ziet hij of zij op je school, je werk of kom je hem of haar toevallig in de supermarkt tegen.Als hij of zij er is grijp je kans dan met twee stevige handen en ga het huwelijk tegemoet met veel liefde en maak dan je fantasieen werkelijkheid… beslamma...:zwaai:

saidaaatje
07-11-2002, 21:58
wederom zeg ik t RACHIDAAA JE BENT THA BEST GIRL!!!!

-xxx-Rachida
07-11-2002, 21:59
De ware? die laat je meestal onbewust varen:D

Dida
07-11-2002, 22:01
Origineel gepost door -xxx-Rachida De ware? die laat je meestal onbewust varen:D Juist hem, dat bedoel ik :D

sanae84
07-11-2002, 22:01

you go girl!!!!!

Dida
07-11-2002, 22:09
Origineel gepost door sanae84 you go girl!!!!! :zwaai:

-xxx-Rachida
07-11-2002, 22:31
Hoe vind ik ooit de ware....hoe zal ik dat moeten klaren??? Moet ik hier wachten.....en naar hem blijven smachten??? ik daaaaaaaacht 't niet.....het boeeeeiiiiit me niet (a la mousi):) Ik ga rustig mijn eigen gang........wie weet een xje BANGGGG! En dan direct naar papalief........mag ik uw dochters hand alstublieft:D

saidaaatje
07-11-2002, 22:33
hmm jah ik weet ook niet echt of de ware voor mij bestaat.........in mijn ogen bestaat er geen ware voor me

Dida
07-11-2002, 22:44
Origineel gepost door -xxx-Rachida Hoe vind ik ooit de ware....hoe zal ik dat moeten klaren??? Moet ik hier wachten.....en naar hem blijven smachten??? ik daaaaaaaacht 't niet.....het boeeeeiiiiit me niet (a la mousi):) Ik ga rustig mijn eigen gang........wie weet een xje BANGGGG! En dan direct naar papalief........mag ik uw dochters hand alstublieft:D mooi Rachida..:) ...allemaal mektab..en inscha´allah op een dag..zal die je hand komen vragen..:)

Dida
07-11-2002, 22:45
Origineel gepost door saidaaatje hmm jah ik weet ook niet echt of de ware voor mij bestaat.........in mijn ogen bestaat er geen ware voor me waarom zou de Ware voor jou niet bestaan? Wat, versta jij onder de Ware? iemand die perfect is, onbereikbaar is voor jou'? ..weet 100% zeker dat er vele mannen er voor jou kunnen zijn in het huwelijk..het hangt er maar vanaf wanneer je ze tegenkomt..hoe het gaat verlopen..en of het wederzijds is..:)

saidaaatje
07-11-2002, 23:30
de ware jah wat versta ik eronder????gewoon......alles moet meant to be zijn enzz je moet elkaar op zon moment tegenkomen en dan weet je van elkaar..met deze persoon wil ik verder snapje??maarr ik weet t ne\iet of er werkelijk een ware persoon is..........misschien zijn er wel meerderen waren...........

Teaser
07-11-2002, 23:39
het is inderdaad een nieuwe jasje, Rachida kan je vertellen wat je gedronken hebt en wat je zo veranderd heeft. from Crazy to Rachida in one drop.

Dida
07-11-2002, 23:45
Origineel gepost door Teaser het is inderdaad een nieuwe jasje, Rachida kan je vertellen wat je gedronken hebt en wat je zo veranderd heeft. from Crazy to Rachida in one drop. haha..ben ik zoveel verandert dan...:) ben nog altijd mezelf..alleen niet Crazy hier..;)

Dida
07-11-2002, 23:46
Origineel gepost door saidaaatje de ware jah wat versta ik eronder????gewoon......alles moet meant to be zijn enzz je moet elkaar op zon moment tegenkomen en dan weet je van elkaar..met deze persoon wil ik verder snapje??maarr ik weet t ne\iet of er werkelijk een ware persoon is..........misschien zijn er wel meerderen waren........... Ja, maar lieve schat..kijk dat bedoel ik..je verwacht dat het opeens op een moment gebeuren gaat..dat het MEANT TO BE WAS..maar dat hoeft niet zo te zijn... juist als je die gedachtes hebt..dan ga je geloven dat het alleen op die manier gebeuren kan..Je hoeft de man van je leven toch niet op zo een manier ontmoeten.. misschien ken je hem al jarenlang, misschien verschijnt hij opeens voor je neus..misschien is het iemand die je nooit verwacht had..als het komt..dan komt het..en dat heb je niet in de hand..:)

Teaser
07-11-2002, 23:49

Origineel gepost door -RaChiDa¿- haha..ben ik zoveel verandert dan...:) ben nog altijd mezelf..alleen niet Crazy hier..;) het is een positieve verandering............................. :D :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6