Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hij gaat zn vrouw uit marokko halen

Pagina's : [1] 2 3

tonymontana
24-04-2004, 16:13

ik zat gister met zo gozer te praten marokkaan ik vroeg hem ben je getrouwd enzo hij zei neee dat niet maar kwil hem snel gaan trouwen ik ben bijna 30 dus ik denk dat ik maar wat actie moet gaan ondernemen ik vroeg hem ja waarom niet er zijn hier zat meiden die ja kan gaan trouwen hij zei van hier nee hier ie mqawda iedereen heeft wel wat met hen gedaan ik zei nog nee asa7bie hier of daar je hebt overal goede meiden en slechte hij zei nee die meisjes van marokko zijn slimmer ook al zijn ze 18 ze hebbe gedachte van een vrouw van 30 hier al zijn ze 24 doen ze nog kinderachtig en ze zijn vooral eigewijs ( over dat eigewijs was ik het wel met hem eens ) :D maar hij zij loop n keer in t centrum je komt alleen rotzooi tegen :confused: toen zei ik ya maar goede meisje moet je niet in t centrum gaan zoeken je moet via je vrienden en family zoeken dan kom je haar vast tegen hij zei even niks en zei ik weet t niet mektoeb ik zie wel :) toen vroeg hij mij of ik 1 van hier of marokko haal ik zei mij maakt nie uit hier zitten goede en daar in marokko ook dus t verschil is niet groot ;) en dat was t wel raar dat ze toch meisje uit marokko nemen om dat die meisjes van hier eigenwijs zijn en kinderachtig :confused: of zijn jullie niet zo kinderachtig

Humorloos
24-04-2004, 16:16
Uit marokko? Nee, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Uit marokko betekend te veel regelen, te veel betalen en als ze haar papiertjes heeft gaat ze tof doen.

HalveWaarheid
24-04-2004, 16:18
Ze zijn irritant wijffen van hier! Ze3ma school afmaken om onafhankelijk te zijn! Tar! Shie stoot op haar bolle oog eshmen! En als je getrouwd bent wil ze gaan werken elke dag...ze3ma emancipatie! En dan zit je alleen thuis bhel shie sukkel terwijl je vrouw zit te werken! En dan ben je het zat en op een dag geef je haar per ongeluk een klap van die znoen die er al tijden zit! En dan gaat ze naar blijf-van-me-lijf-huis plus jij krijgt de schuld van alles! Ze nemen je je kinderen af...je huis...je auto...alles! Etkowdad voor je als je met eentje trouwt van hier! Als je met eentje uit marokko trouwt is het ergste wat er kan gebeuren dat ze na 3 jaar zegt dat ze wil scheiden omdat ze je niet meer nodig heeft! Be3da dan heb je 3 jaar een keukenmeid enzo gehad en kan je een nieuiwe verse meid weer importeren! :)

tonymontana
24-04-2004, 16:18
precies humor ;)

Humorloos
24-04-2004, 16:21

@ HalveWaarheid, Wat heb jij nou aan een keukenmeid die alleen maar ja knikt? Die alles doet wat je zegt en onderdanig is? Niks voor mij.

Sjakie
24-04-2004, 16:31
Uit Marokko halen? :maf: Dat kost me € 6000,- (Toch? :confused: ) Eentje met garantie nemen? :hihi: $J@K|€

HalveWaarheid
24-04-2004, 16:40
Origineel gepost door Humorloos @ HalveWaarheid, Wat heb jij nou aan een keukenmeid die alleen maar ja knikt? Die alles doet wat je zegt en onderdanig is? Niks voor mij. Je bedoeld: Wat wil je nog meer! :)

Humorloos
24-04-2004, 16:44
Dat zal wel vervelen na een tijd.

marjam123
24-04-2004, 22:14
asalamoe alaikoem... nou wat mij betreft is het makkelijk... ik neem degene van wie ik houd inshallah... (laat ik hopen dat alles zo gaat als ik het wil, inshallah... je weet maar nooit hoe het loopt, maar ik ga ervan uit dat het goed gaat...) en ja... wat betreft meiden van hier... meiden van marokko... laat me je vertellen: allemaal 1 pot nat! je hebt slechte en je hebt goeie... ik heb het om me heen gezien... je hebt gewoon twee soorten meiden: de carrierevrouw: zij wil haar school afmaken, MOET werken later... onafhankelijk etc... (al dat independant b*llshit!) op zich niks mis mee... maaaaaaaaaaaar je moet het niet overdrijven... ik vind wel dat je voor je man moet zorgen (zoals hij voor jou moet zorgen)... en onafhankelijk zijn (in de zin van: je man hoeft niet altijd alles voor je te regelen)... je moet leven volgens de regels van de islam... wat volgens mij wil zeggen: niet met niet-mahrams werken... dus daar heb je het al... gewoon lekker thuis blijven voor je man en je kinderen inshallah. Van hier of van marokko? maakt niet uit. (alleen die van marokkko moeten de taal nog leren en integreren (wat ze heel snel doen, geloof me. voor je het weet kennen ze elk hoekje en steegje van nederland) en dan heb je de andere groep. die maakt OOK haar school af... leeft zoveel mogelijk volgens de regels van de islam... trouwt inshallah met een goeie man, die haar aanvult en wie zij aanvult... DAT IS HET: je moet elkaar aanvullen... je hoort samen... je leeft samen... mishi hij is hier en jij bent daar... god mag weten waar jullie uithangen... INDEPENDENT... My *** wat de eigenwijsheid betreft... voor iedereen verschilt dat... die van marokko kunnen er ook heel wat van hoor... vooral als ze nederland een beetje leren kennen... en ja kinderachtig? wij!? nee toch ;) maar da maakt toch nie zoveel uit... das altijd wel leuk ;) xxx ps: god mag weten of iemand mijn blablabla begrijpt... maar er zal vast wel iemand zijn toch :confused:

al_tetouania
25-04-2004, 17:07
Origineel gepost door tonymontana ik zat gister met zo gozer te praten marokkaan ik vroeg hem ben je getrouwd enzo hij zei neee dat niet maar kwil hem snel gaan trouwen ik ben bijna 30 dus ik denk dat ik maar wat actie moet gaan ondernemen ik vroeg hem ja waarom niet er zijn hier zat meiden die ja kan gaan trouwen hij zei van hier nee hier ie mqawda iedereen heeft wel wat met hen gedaan ik zei nog nee asa7bie hier of daar je hebt overal goede meiden en slechte hij zei nee die meisjes van marokko zijn slimmer ook al zijn ze 18 ze hebbe gedachte van een vrouw van 30 hier al zijn ze 24 doen ze nog kinderachtig en ze zijn vooral eigewijs ( over dat eigewijs was ik het wel met hem eens ) :D maar hij zij loop n keer in t centrum je komt alleen rotzooi tegen :confused: toen zei ik ya maar goede meisje moet je niet in t centrum gaan zoeken je moet via je vrienden en family zoeken dan kom je haar vast tegen hij zei even niks en zei ik weet t niet mektoeb ik zie wel :) toen vroeg hij mij of ik 1 van hier of marokko haal ik zei mij maakt nie uit hier zitten goede en daar in marokko ook dus t verschil is niet groot ;) en dat was t wel raar dat ze toch meisje uit marokko nemen om dat die meisjes van hier eigenwijs zijn en kinderachtig :confused: of zijn jullie niet zo kinderachtig salaam ewa ja hier in nl...zijn alle meiden heeeeeeeeeeel erg kinderachtig en en vooral heeeeeeeeeeeel eigenwijs....dus je hebt maar 1 oplossing...ga een vrouwtje uit marokko halen...waar wacht jij nog op.... :confused: :confused: :zwaai:

Lady_moi
25-04-2004, 17:20
Ja hier zijn ze eigenwijs En daar knikken ze braafjes ja Tot ze hun papiertje hebben.. Doeg.

Lady_moi
25-04-2004, 23:24
Wijf?? Ik dacht da wijven enkel dieren waren Strafellah Doeg.

Hanane0
27-04-2004, 14:58
Weet je waar ik zo ziek van wordt? van al die jongens die het geen probleem vinden om een marokkaanse meisje te gebruiken, maar trouwen ow nee hoor ze is een sletje, gauw eentje uit marokko halen net als of de zo heilig zijn. In marokko zijn ze nog erger eh mensen, die verhalen die ik daar allemaal hoor nix vergeleken bij hier.

Aitouzine
27-04-2004, 15:23
luister 80% van de markaanse wijven hier in nederland zijn hoeren en ik weet zeker dat je zus er ook 1 is want ze stapte gisteren gelijk in toen ik langs reed in mijn auto(type4)

tonymontana
27-04-2004, 16:54

Origineel gepost door Aitouzine luister 80% van de markaanse wijven hier in nederland zijn hoeren en ik weet zeker dat je zus er ook 1 is want ze stapte gisteren gelijk in toen ik langs reed in mijn auto(type4) taz ga je poepje wassen sukkel denk je dat je nu gangstah bent met je afgetrapte golf 2 :giechel: sukkel over die vrouwjes van hier dat ze hoeren zijn klopt ;) je moeder kan er ook wat van ;) sukkel en nu opdonderen idioot :giechel: en over mn zusje ik heb geen zusje ik heb een zus en die is elhamdulilah getrouwd iets wat jou moeder niet is gelukt a h0erenzoon :) :aftel: :)

Pagina's : [1] 2 3