Bekijk originele versie : 12.500 euro voor maagdelijkheid
Samara77
24-04-2004, 16:06
De Britse politie is met een onderzoek begonnen tegen een lesbische studente die haar maagdelijkheid via internet te koop aanbood. Rosie Reid, een studente sociologie, bood haar ongeschonden schoot in februari te koop aan via de veilingsite E-bay. Ze deed dit omdat ze liever met een vreemde wilde slapen dan met een enorme studieschuld te moeten leven.Toen E-bay de 'veiling' van hun site verwijderde plaatste Reid ze op haar persoonlijke website. Een 44-jarige gescheiden man met twee kinderen betaalde begin deze maand maar liefst 12.500 euro om het bloempje van Reid te plukken. Maar liefst 2000 mannen boden op haar maagdelijkheid.
Haar vriendin Jess verbleef tijdens de daad in hetzelfde hotel. Na afloop 'huilden en huilden we alleen maar', aldus Rosie. Aan het boulevardblad News of the world vertelde de pas ontmaagde lesbienne dat ze zich verplicht voelde om de man tevreden te stellen omdat hij zoveel geld had betaald. De ervaring zelf was verschrikkelijk maar gelukkig was het snel over aldus Rosie Reid. De Britse politie bekijkt of Reid aangepakt kan worden voor prostitutie. Volgens een woordvoerder is dat onduidelijk omdat de via het internet gesloten deal zich in een 'grijze zone' zou hebben afgespeeld. Reid hoopt dat er geen gerechtelijke gevolgen komen.
Ik ga ook maar naar Engeland emigreren.....
Samara77
24-04-2004, 16:13
en dan het dubbele van 't bedrag vragen :D
Ga maar lekker verder dromen :P
MELILLENSE
24-04-2004, 16:18
Engelsen zijn blijkbaar ook niet van de slimsten...in Nederland gooien ze met maagden, vanaf 14 jaar, en totaal gratis...je hoeft ze maar te pakken, het hoort bij de sexuele vrijheid...
MELILLENSE :belgie:
nour_el_imen_
24-04-2004, 22:13
Origineel gepost door Samara77
De Britse politie is met een onderzoek begonnen tegen een lesbische studente die haar maagdelijkheid via internet te koop aanbood. Rosie Reid, een studente sociologie, bood haar ongeschonden schoot in februari te koop aan via de veilingsite E-bay. Ze deed dit omdat ze liever met een vreemde wilde slapen dan met een enorme studieschuld te moeten leven.Toen E-bay de 'veiling' van hun site verwijderde plaatste Reid ze op haar persoonlijke website. Een 44-jarige gescheiden man met twee kinderen betaalde begin deze maand maar liefst 12.500 euro om het bloempje van Reid te plukken. Maar liefst 2000 mannen boden op haar maagdelijkheid.
Haar vriendin Jess verbleef tijdens de daad in hetzelfde hotel. Na afloop 'huilden en huilden we alleen maar', aldus Rosie. Aan het boulevardblad News of the world vertelde de pas ontmaagde lesbienne dat ze zich verplicht voelde om de man tevreden te stellen omdat hij zoveel geld had betaald. De ervaring zelf was verschrikkelijk maar gelukkig was het snel over aldus Rosie Reid. De Britse politie bekijkt of Reid aangepakt kan worden voor prostitutie. Volgens een woordvoerder is dat onduidelijk omdat de via het internet gesloten deal zich in een 'grijze zone' zou hebben afgespeeld. Reid hoopt dat er geen gerechtelijke gevolgen komen.
Ik ga ook maar naar Engeland emigreren.....
:jammer:
Erg "goedkoop" van haar...
sneakynawal
24-04-2004, 22:56
Wat een s-l-e-t zeg :o
7KhU8iRiTtA6
25-04-2004, 00:41
tfoeee 3la h-o-e-rtje, waarom zocht ze geen baan ofzo???wel makkelijk he geld verdienen met sx:jammer:
Sensabillah
25-04-2004, 00:45
Origineel gepost door Daniya
Ik heb ook wat te bieden voor 50.000 euro :)
Someone interested?
Daniya,
En wat mag hetgeen wezen,
dat je te bieden hebt voor 50.000 euro ?
Moezhint
25-04-2004, 10:23
Kijk, de meeste westerse meisjes geven zich reeds op 14 jarige leeftijd aan iemand. Zonder daaraan maar een rotte cent te verdienen. Alleen ellende houden ze daaraan over en emotionele letsels.
Deze Engelse s.let is tenminste slim. Ze heeft zich daar goed op voorbereid en vraagt daar tenminste nog geld om. Na die daad gaat ze gewoon verder studeren. Kan toch?
Ik raad alle ongelovige meisjes in de voetsporen te treden van dit meisje. Dan staan ze tenminste er financieel sterk van.
:zwaai:
Moezhint
25-04-2004, 10:33
Origineel gepost door FaridAmin
:giechel:
Is toch zo...
Kijk, als ze maagdelijkheid maar toch niet zo belangrijk vinden, zomaar aan de eerste beste Jonny weggeven, en waarvan ze de naam de volgende dag vergeten zijn...dan verkoop je het toch aan veel geld!
Heb ik het juist of heb ik het juist?
MELILLENSE
25-04-2004, 12:45
Origineel gepost door Moezhint
Is toch zo...
Kijk, als ze maagdelijkheid maar toch niet zo belangrijk vinden, zomaar aan de eerste beste Jonny weggeven, en waarvan ze de naam de volgende dag vergeten zijn...dan verkoop je het toch aan veel geld!
Heb ik het juist of heb ik het juist?
Salaam aleikoem Moezhint
Het zo snel mogelijk weggeven van hun maagdelijkheid aan één of andere Sjonnie is wel degelijk belangrijk voor menig ongelovig, minderjarig meisje dat carte blanche van thuis uit heeft gekregen; het is haar eerste stap naar volwassenheid en een teken naar vrouwelijke emancipatie in het Westen.
Na een nachtje stappen, komt dochterlief 's morgens thuis en vind haar ouders reeds aan de ontbijttafel;
Dochter:papa, mama, ik ben ontmaagd vannacht.....
Ouders:O liefje, we zijn zo blij voor je...je hebt daarna toch een morning after pil ingenomen
Dochter:Ja hoor mama, want van die vieze oude meneer wil ik geen kind hebben
Geen wonder dat ze gelovige vrouwen als onderdrukte vrouwen beschouwen...
MELILLENSE
25-04-2004, 12:53
Origineel gepost door KohiNoor
:lekkerpuh
Moezhint, je hebt wel gelijk eigenlijk :D Maar nogmaals: Niet alle 14 jarigen geven hun maagdelijkheid weg
KohiNoor,
Daar heb je gelijk in, niet alle 14-jarigen geven hun maagdelijkheid weg en gelukkig maar. Meestal gaat het om vrouwen die hun verstand gebruiken en hun vrouwelijkheid pas geven aan de man die haar ook echt verdient...
Maagd ben je maar éénmaal en het zomaar weggeven om gewoonweg te ervaren wat sex is, getuigt niet echt van emancipatie....integendeel, de vrouw wordt letterlijk en figuurlijk gebruikt om daarna door te schuiven naar de volgende Sjonnie in rij.
Origineel gepost door MELILLENSE
Salaam aleikoem Moezhint
Het zo snel mogelijk weggeven van hun maagdelijkheid aan één of andere Sjonnie is wel degelijk belangrijk voor menig ongelovig, minderjarig meisje dat carte blanche van thuis uit heeft gekregen; het is haar eerste stap naar volwassenheid en een teken naar vrouwelijke emancipatie in het Westen.
Na een nachtje stappen, komt dochterlief 's morgens thuis en vind haar ouders reeds aan de ontbijttafel;
Dochter:papa, mama, ik ben ontmaagd vannacht.....
Ouders:O liefje, we zijn zo blij voor je...je hebt daarna toch een morning after pil ingenomen
Dochter:Ja hoor mama, want van die vieze oude meneer wil ik geen kind hebben
Geen wonder dat ze gelovige vrouwen als onderdrukte vrouwen beschouwen...
Zoon: ouders ik heb vanacht weer een paar meiden te grazen genomen.
Ouders: Goed zo zoon daar zijn die slettebakkies immers voor, neem het er maar van straks mag dat niet meer dan ben je getrouwd.
Ouders: je hebt toch wel condooms gebruikt?
Zoon: Nee ouders ik ben immers besneden dan is dat toch niet nodig, minder kans op ziektes weet u nog.
Zie je Melillense hoe makkelijk het is om iedereen over 1 kam te scheren.
Jij denkt dat practisch elke 14 jarige een ontmaagde slettebak is die het veelal met oudere mannen in een of ander achterafgelegen hotelkamer doet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.