Bekijk originele versie : Respect!!!
shahzade
24-04-2004, 15:51
Mijn ouders hebben mij geleerd respect te hebben voor andere mensen. Ieder mens is gelijk, ieder mens geschapen door dezelfde God en ieder mens bestaat uit vlees en bloed.
Mensen die discrimineren weten het woord respect niet wat het betekend.
Sharon (Israel) is zo iemand die weinig respect heeft en niet weet wat vrede is. MAAR MOETEN WIJ DAAROM ALLE JODEN HATEN?
Antwoord: Nee! Natuurlijk niet.
Homo's en lesbie's, laat ze toch hun gang gaan. We hebben er toch geen last van? Het zijn gewone mensen net zoals jij en ik alleen vallen ze op hetzelfde geslacht. Ze komen net zo goed onder Marokkanen voor als onder Nederlanders! Moeten wij ze haten omdat ze andere gevoelens hebben?
Het komt in de media over alsof alle Marokkanen een hekel hebben aan joden en homoseksuelen, terwijl dit absoluut niet zo het geval is.
Maak je aub liever druk om mensen waar we ook daadwerkelijk problemen mee ondervinden. Mensen die proberen het kwaad aan de wereld te brengen.
- Sharon, Bush etc.
- Dierenmishandelaars.
- Moordenaars.
- Kinderverkrachters en pedofielen.
- Terroristen
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Wie het niet met me eens is, dat kan maar bedenk dan wel dat je als Moslim iedereen behoord te respecteren ongeacht ras, godsdienst en seksuele voorkeur!
Salaam Alaikoum, Shahzade.
Mijn ouders hebben mij ook geleerd om respect te hebben voor elk soort persoon. Dus ik ben het helemaal met je eens Sjahzade. PEACE! :zwaai:
Crazy_Yas
24-04-2004, 16:00
ben het helemaal met je eens:goedzo:
Ik hou van je.
Kenbrik.
Je t'aime.
I love you.
Ich liebe dich.
Vanwege je wijze en mooie woorden!
leuk stukje jammer dat dat nooit zal gebeuren.
Sommige mensen zullen altijd homo's haten.
Khanoussi
24-04-2004, 16:02
helemaal mee eens
Alleen achter Sharon en Bush zou ik ook graag Osama en Saddam willen toevoegen
killalot
21-09-2004, 23:52
hahahah kijk hier eens rond op marokko.nl
iedereen haat mekaar; berbers de arabieren
marokkanen de nederlanders
moslims de joden
ga zo maar door.
respect is hier ver te zoeken als je het mij vragen.
inchallah zal iedereen snel inzien dat tussen elk volk rotte appels zitten.
SALAAM PEACE SHALOM FOR EVERYBODY IN THE WORLD! :Iluvu:
knorknor
22-09-2004, 00:03
Origineel gepost door shahzade
Mijn ouders hebben mij geleerd respect te hebben voor andere mensen. Ieder mens is gelijk, ieder mens geschapen door dezelfde God en ieder mens bestaat uit vlees en bloed.
Mensen die discrimineren weten het woord respect niet wat het betekend.
Sharon (Israel) is zo iemand die weinig respect heeft en niet weet wat vrede is. MAAR MOETEN WIJ DAAROM ALLE JODEN HATEN?
Antwoord: Nee! Natuurlijk niet.
Homo's en lesbie's, laat ze toch hun gang gaan. We hebben er toch geen last van? Het zijn gewone mensen net zoals jij en ik alleen vallen ze op hetzelfde geslacht. Ze komen net zo goed onder Marokkanen voor als onder Nederlanders! Moeten wij ze haten omdat ze andere gevoelens hebben?
Het komt in de media over alsof alle Marokkanen een hekel hebben aan joden en homoseksuelen, terwijl dit absoluut niet zo het geval is.
Maak je aub liever druk om mensen waar we ook daadwerkelijk problemen mee ondervinden. Mensen die proberen het kwaad aan de wereld te brengen.
- Sharon, Bush etc.
- Dierenmishandelaars.
- Moordenaars.
- Kinderverkrachters en pedofielen.
- Terroristen
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Wie het niet met me eens is, dat kan maar bedenk dan wel dat je als Moslim iedereen behoord te respecteren ongeacht ras, godsdienst en seksuele voorkeur!
Salaam Alaikoum, Shahzade.
Je haat nietmand maar wel je rijtje mensen die je haat????
Bush???
Sharon???
in het rijtje met pedofielen en terroristen.
Volgens mij zitten er wat steekjes bij je los.
http://www.hkedcity.net/article/develop/031204-001/vomit.gif
Jammer dat we hier geen hippie-hoekje hebben.
En al die schijnheilen die hier plots de hippie uithangen moeten ze een nekschot geven.
Berichtje dat in dit rijtje past:
Britney en Kevin beleven huwelijksnacht van 48 uur
Kevin Federline en Britney Spears: dollen op huwelijksreis.Britney nam even de tijd voor haar eerste huwelijksnacht. De superster en haar kersverse man, danser Kevin Federline (26), bleven ongeveer 48 uren in bed na het bescheiden huwelijksfeest. In de vroege uurtjes van zondag kwamen ze aan in hun suite in het Bel Air Hotel in Los Angeles en maandagavond waren ze daar nog steeds. Een bodyguard zei dat hij strikte instructies gekregen had om de twee zeker niet te storen.
"We belden Britney op en ze werd compleet gek. We mochten ze enkel nog contacteren als de wereld verging," zei een bodyguard aan de Britse krant The Sun. Vorige week vertelde Britney nog dat ze een kind wou verwekken op de eerste huwelijksnacht. De suite heeft een extragroot bed en beschikt over een jaccuzi.
Normaal hebben Amerikaanse pasgetrouwden de ochtend na het huwelijksfeest een ontbijt met hun ouders, maar die waren eraan voor de moeite. Kevins moeder Colette moest dan maar alleen met Kevins stiefvader aan de ontbijttafel aanschuiven. Federline heeft al twee kinderen uit een vorig huwelijk met de actrice Shar Jackson. Britney had stiekem gehoopt dat Kevins dochtertje Kori bruidskind ging spelen, maar dat was buiten Shar Jackson gerekend. Die is er trouwens niet over te spreken dat Federline en Britney zich eerder lieten fotograferen met de twee kinderen
Nou, Shazade, ik heb respect voor je dat je zo'n topic plaatst op een site waar vele deelnemers het woord 'respect' amper kunnen schrijven en vooral geen besef hebben hoe een ander met eerbied te benaderen. Maar ik ben het met je verhaal eens.
Toch zeg ik: respect klinkt het hardst en vaakst bij mensen die zelf geen respect voor een ander kunnen of willen opbrengen. Want wie respect verdient hoeft respect niet af te dwingen.
Scottie, respect voor respect.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.