Bekijk originele versie : marokkaanse jongen geschoten.door en nederlander ....
miriammetje
Premium Lid
Offline Lid sinds: 28-03-2003
Geslacht: Vrouw
Aantal berichten: 1899
allah rahem deze marokaanse jonge... (Bericht #)
salaam alikoem...
gister is een brunsum een marokaanse jongen doodgeschoten na een ruzie met een nederlandse vriend van hem...moge allah hem genadig zijn...
ze woonde enige tijd samen en hadden een ruzie waar die nederlandse jonegn niet tegen kon en een pistool is gaan halen en hem maar liefst 3 keer in de buik schoor subhallah de marokaanse jongen overleefde dat maar dat dat lied de nederlandse joneg niet toe en zei hier neger en schoot hem door het hoofd....
moge allah hem genadige zijn er hen vergeven voor zijn zondes inshalah...
dit is niet op tv geweest of op de radio er is totaal geen aandacht aan besteed....en het is echt gebeurt....
ik vind het heel erg dat de media zich hier niks van aantrekt stel het was de marokaanse jongen die geschote had dan was er een hele heisa geweest...
moge allah ons beschermen tegen de kouffar inshallah
walikoem salaam maria
__heb het op marokkaanse jongeren en relatie,s gelezen ,weet iemand van jullie er meer van ?_______________________________.
Hmmm vreemd heb er zelf ook niks over gehoord.
Als het zo is, Inna Lillahi wa inna Ilayhi Radji3oun
Said2reffie, wanneer is dit gebeurt?????
Op 27 maart 2004?????
Er staat namelijk dat zij (mirjammetje) offline is vanaf 28 maart 2003. Vandaar, maar ik ga het wel nazoeken.
Rayhane_20
24-04-2004, 16:03
Salaam 3aleikoem allemaal.
Het is echt waar, het is op de nacht van donderdag op vrijdag gebeurd. Allah 3ahmoe meskeen. Moge Allah swt zijn moeder, vader zusjes en broertje het geduld geven die zijn nodig hebben. Ik ken die mensen persoonlijk, het zijn hele goede kenissen van ons. Mijn moeder was er gister en vandaag om voor het bezoek te koken. Zo erg dat dit zelfs hier kan gebeuren.
Het is al erg om te horen dat die 33-jarige man door bleef schieten totdat hij overleed, maar zelfs daarna bleef zijn ziel in zijn lichaam leven, en om dan zijn ouders in te lichten om zijn laatste woorden te horen, o nee doe maar niet het is maar een Marokkaan. Ze hebben zijn ouders pas om 9 uur de volgende dag ingelicht. Maar ja, je kan je hier nog zo boos om maken, maar wat schiet je ermee op. Het enige wat we voor hem en zijn familie kunnen doen is een doe'a oplezen. Moge Allah swt zijn ziel beschermen tegen het bestraffing van het graf, en van het hellevuur.
Wa3aleikoem salaam
Ja, klopt het is helaas gisteren gebeurt. Ik haalde 'lid sinds' en 'offline' door elkaar.
Ik vind het echt vreselijk. Vooral het feit dat je vriend zoiets doet. Niet te geloven gewoon. Wie kan je dan nog geloven. Wie kun je nog vertrouwen? Deze jongen dacht gewoon dat het zijn vriend was.
Rayhane_20, het gaat hier niet om wel of niet marokkaan. Het gaat hier om vrienden. Hij was dus geen racist. Maar het was wel een onbetrouwbare ongelooflijk gemene en valse bedrieger. Want als je zo tegen je vrienden doet ..............geen woorden voor. TE ERG.
Inna Lillahi wa inna Ilayhi Radji3oun
Ik ben ook een nederlander. Generaliseer niet zo. Ik wou dat het op de voorpagina stond. Maar ik heb net zo weinig invloed op de krant als jij en als heel veel andere nederlanders en marokkanen. Het is trouwens net gister gebeurt. Ik heb de krant nog niet gezien. Ik weet niet of het erin staat.
Wat betreft het erger zijn? Iedere moord is erg. Denk liever niet in erger of minder erg. Het is allemaal te erg.
Het doodslaan van die student in Venlo (bedoel je die?) dat was omdat deze het opnam voor een oude vrouw!! Dat dit niet werd geaccepteerd en dat zoiets gestrafd moest worden met de dood is juist wel heel erg.
Wat misschien een verschil kan zijn waarom het niet op de voorpagina zou staan, dat kan zijn dat dit een moord is die binnenshuis is. Helaas gebeuren er heel veel moorden binnenshuis. Ook hele gruwelijke en deze staan meestal niet op de voorpagina. Maar wanneer het in het openbaar gebeurt meestal wel. Of wanneer een voorbijganger die er niets mee te maken heeft het slachtoffer wordt. Dit is wat MISSCHIEN een reden kan zijn. Ik houdt er niet van om meteen van het negatiefste uit te gaan. Als je eens wordt gediscrimineert, wil dat niet zeggen dat discriminatie iedere keer het geval is. Er kunnen ook andere redenen zijn.
Maar zonder meer is deze moord afschuwelijk.
Het staat trouwens wel in de krant. Ik krijg 'm zojuist. In het Reformatorisch Dagblad staat op pagina 9;
Dode bij schietpartij in Brunssum.
BRUNSSUM - Een 27-jarige man uit Brunssum is gistermorgen bezweken aan de verwondingen die hij gisternacht opliep door een schietpartij in zijn woonplaats. Dat heeft een woordvoerder van de politie Limburg-Zuid gisteren bekendgemaakt. Het schietincident deed zich vlak voor twee uur voor aan de Rumpenerstraat in Brunssum. De vermoedelijke dader, een 33-jarige inwoner van Heerlen, meldde zich ruim een uur later bij de politie.
Inderdaad geen voorpagina. Ik keek even verder naar vergelijkbare berichtjes op die pagina en toen zag ik 'Dode vrouw gevonden langs A76' Dit was vlakbij Nuth en zij is door misdrijf om het leven gekomen. Ook dit staat op pagina 9.
amazigharifi
24-04-2004, 20:06
Origineel gepost door Perez
Het staat trouwens wel in de krant. Ik krijg 'm zojuist. In het Reformatorisch Dagblad staat op pagina 9;
Dode bij schietpartij in Brunssum.
BRUNSSUM - Een 27-jarige man uit Brunssum is gistermorgen bezweken aan de verwondingen die hij gisternacht opliep door een schietpartij in zijn woonplaats. Dat heeft een woordvoerder van de politie Limburg-Zuid gisteren bekendgemaakt. Het schietincident deed zich vlak voor twee uur voor aan de Rumpenerstraat in Brunssum. De vermoedelijke dader, een 33-jarige inwoner van Heerlen, meldde zich ruim een uur later bij de politie.
Inderdaad geen voorpagina. Ik keek even verder naar vergelijkbare berichtjes op die pagina en toen zag ik 'Dode vrouw gevonden langs A76' Dit was vlakbij Nuth en zij is door misdrijf om het leven gekomen. Ook dit staat op pagina 9.
zie op welke manier de media hier over bericht. er wordt niet gezegt dat een marokkanse man is dood geschoten door een Nederlander in een woning maar dat de nationaliteiten van beide worden verzwegen. als het een marokaans is die de Nderlander dood schoot dan was dit in alle kranetn te lezen door het hele jaar door.
was is dit land toch racistisch. er is denk ik geen alnd die racistisch en ondemocratisch als Nederland. de Nederlander lijkt af te stammen van joden. dit zou wel het feit verklaren waarom nederland israel zo veel steunt met bezetting van Palestina en vermoorden van Palestijnen. en niet te verzwijegn over Irak.
Amazigharifi, ik wist het. Jij ziet er natuurlijk alleen maar weer de discriminatie van de marokkanen in. Ik hoop dat anderen iets realistischer kunnen kijken.
Even een eigen ervaring. Ik heb in het inloopcentrum Hoog Catherijne (voor drugsgebruikers) gewerkt. Als er twee nederlanders ruzie hadden maakte het niet uit wie er heen ging. Als er 2 allochtonen ruzie hadden of 1 allochtoon en een nederlander, dan ging er altijd een mede-allochtone-collega op af. Dan konden ze je in iede geval niet van discriminatie beschuldigen.
DUTCHIEXL
24-04-2004, 20:56
Origineel gepost door amazigharifi
zie op welke manier de media hier over bericht. er wordt niet gezegt dat een marokkanse man is dood geschoten door een Nederlander in een woning maar dat de nationaliteiten van beide worden verzwegen. als het een marokaans is die de Nderlander dood schoot dan was dit in alle kranetn te lezen door het hele jaar door.
was is dit land toch racistisch. er is denk ik geen alnd die racistisch en ondemocratisch als Nederland. de Nederlander lijkt af te stammen van joden. dit zou wel het feit verklaren waarom nederland israel zo veel steunt met bezetting van Palestina en vermoorden van Palestijnen. en niet te verzwijegn over Irak.
Over welke Nederlander heb je t maakt jhe buurman het nieuws ofzo. Je moet niet zo generaliseren. Media is omzet maken zoveel mogelijk abonnees. Het nieuws is het gemiddeld het meest gekeken. De realiteit moet je om je heen zoeken.
Netals bij die benefietwedstrijd 20000 man weten dat het fantastisch was maar mensen die er niet waren beginnen forums met ik schaam me voor wat er gisteren is gebeurd. Gaat toch fietsen stelen. Dan voldoe je aan de verwachting.
Origineel gepost door Perez
Ik ben ook een nederlander. Generaliseer niet zo. Ik wou dat het op de voorpagina stond. Maar ik heb net zo weinig invloed op de krant als jij en als heel veel andere nederlanders en marokkanen. Het is trouwens net gister gebeurt. Ik heb de krant nog niet gezien. Ik weet niet of het erin staat.
Wat betreft het erger zijn? Iedere moord is erg. Denk liever niet in erger of minder erg. Het is allemaal te erg.
Het doodslaan van die student in Venlo (bedoel je die?) dat was omdat deze het opnam voor een oude vrouw!! Dat dit niet werd geaccepteerd en dat zoiets gestrafd moest worden met de dood is juist wel heel erg.
Wat misschien een verschil kan zijn waarom het niet op de voorpagina zou staan, dat kan zijn dat dit een moord is die binnenshuis is. Helaas gebeuren er heel veel moorden binnenshuis. Ook hele gruwelijke en deze staan meestal niet op de voorpagina. Maar wanneer het in het openbaar gebeurt meestal wel. Of wanneer een voorbijganger die er niets mee te maken heeft het slachtoffer wordt. Dit is wat MISSCHIEN een reden kan zijn. Ik houdt er niet van om meteen van het negatiefste uit te gaan. Als je eens wordt gediscrimineert, wil dat niet zeggen dat discriminatie iedere keer het geval is. Er kunnen ook andere redenen zijn.
Maar zonder meer is deze moord afschuwelijk. Jij bemnt echt een pure racist ongelofelijk dat je nog durft dit goed tepraten.
jullie zijn niet tevertrouwen, die jongen in venlo vocht met zijn blote handen en ze hadden daarvoor al een keer ruzie al gehad dus het ging echt niet omdat die hollander het opnaam voo dat oude damme dat is wat de media wil ons doen gelovejn maar de waarheid komt altijd boven water.
Wat met de MAROKKAANSE JONEGEN is gebeurd is nalange niet tevergelijken met wat in venl;o is gebeurd.
Dank u Mokta25. Deze racist heeft 2 halfbloed schatjes van kindjes van haar marokkaanse man en is gek op haar marokkaanse familie en gelukkig is dat wederzijds. Verder ....... ach laat maar, teveel.
Mijn familie beschuldigt me trouwens ook weleens van discriminatie. Namelijk discriminatie van de nederlanders.
Dood is dood hoor of je het nu met blote handen doet of met een pistool.
Ik was trouwens niet degene die het vergeleek met die moord in Venlo. Ik zei juist dat je beter niet kon denken in erg of minder erg, omdat het allemaal erg is.
En vertel me, waar heb ik deze moord goedgepraat?????????
Denk na, voor je me zomaar beschuldigt of lees eerst goed.
Misschien hebben ze de nationaliteit wel verzwegen uit respect voor die Marokkaanse familie. Men zou immers kunnen denken dat het hier om twee homosexuelen gaat. Dat zou een hele grote schande betekenen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.