Bekijk originele versie : kanker
orientelqueen
18-05-2009, 22:50
mijn oom heeft deze vreselijke ziekte en hij is onder behandeling.
Het was in 1e instantie niet uitgezaaid.
Hij ondergaat nu ook chemo.
Vandaag zeiden de dokters dat ze een scan moeten doen, om beter te bekijken of het is uitgezaaid.
Ik ben echt als de dood.
Eerst hadden we even hoop en nu moet hij weer onder de scan, dat doen ze alleen als ze iets vermoeden?
sos
Niceberber
18-05-2009, 22:54
ik ken het ook me oom heeft het namelijk ook en ik ben er egt kapot van.
oortje31
19-05-2009, 09:30
een scan is eens in de zoveel tijd om te zien hoe het gaat,..dus ook om te
kijken of de chemo heeft gewerkt..
Inscha Allah zal je oom genezen van deze vreselijke ziekte en zullen jullie
kracht krijgen van Allah swt om deze tijd door te komen..
Ghair Inscha Allah en sterkte!
d_hoceimagirl
20-05-2009, 22:38
ah zo erg meid...me oom meskien had dat ook en binnen 6 maanden was hij overleden bij hem was het helaas uitegezaaid...ewa inshallah komt alles goed met je oom.
mijn oom heeft deze vreselijke ziekte en hij is onder behandeling.
Het was in 1e instantie niet uitgezaaid.
Hij ondergaat nu ook chemo.
Vandaag zeiden de dokters dat ze een scan moeten doen, om beter te bekijken of het is uitgezaaid.
Ik ben echt als de dood.
Eerst hadden we even hoop en nu moet hij weer onder de scan, dat doen ze alleen als ze iets vermoeden?
sos
Die scan hoort bij de behandeling oegtie, dat is meestal na of tijdens de chemo.
Allah Isheffie!
Sabr toegewenst.
Bent_Bni_Ammart
21-05-2009, 00:55
Incha'Allah dat hij geneest.. en moge Allah zijn familie veel sabr geven..
DuLce2Me
04-06-2009, 12:52
Ze moeten sowieso de evolutie van zijn ziekte grondig bestuderen en daarvoor dient te scan,kwestie om zeker te zijn. 't Is wel zo dat de scan niet alles toon,vlekken kleiner dan 2 mm dacht ik,kan men niet zien via scan.
Maar maak je zeker niet ongerust omdat hij een scan moet ondergaan,het is teken dat ze goed bezig zijn met hem.Beter vroeg opmerken dan later te genezen.
Rabi isabarkom inchallah!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.