Bekijk originele versie : in ondertrouw
miss19oujdia
24-04-2004, 14:55
meiden aub help
als je in ondertrouw gaat kan je gewoon langs de stadhuis gaaan of moet je erst een afspraak maken met de ambtenaar help aub hoe hebben jullie het gedaaan want ben namelijk van plan om woensdag langs te gaan met de benodigde papieren
salaam zuster,
je moet eerst een afspraak maken
Hey meid,
Je moet eerst met alle papieren die je nodig hebt gaan en een afspraak maken.En dan een afspraak maken voor ondertrouw en dat is zo gebeurd. (Ik ben ook in ondertrouw)
groetjes
Voor ondertrouw toch niet?
Als je alle papieren heb, kan je gewoon naar ut gemeentehuis en in ondertrouw gaan.
Tenminste ......... dat was 10 jaar terug zo, of het inmiddels is veranderd?
je hoeft voor ondertrouw naar mijn weet geen afspraak te maken, je gaat gewoon langs samen met je partner met de benodigde papieren en met een eventueel trouwdatum...daar moet je wel een afspraak voor maken en je moet kopie van legi. van de getuigen ook bij je hebben tijdens ondertrouw...succes...
miss19oujdia
25-04-2004, 14:49
dus ik hoef geen afspraaak te maken ok dankje wel lieverds voor jullie reactiesssssss
misstomatisch
25-04-2004, 14:50
Hoi meid, ben pas ook in ondertrouw geweest en ik moet ook gewoon een afspraak maken. Ik zou je plaatselijke gemeente effe bellen om het na te vragen.
Succes........................................... en veel geluk!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.